سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

دل تنگشم

ندیدمش ولی دلم براش تنگ شده احساس خوبی بهش دارم

خوشم از باباش نماید ولی دلیل نمیشه که بخاطر باباش بهش کم محبتی کنم

حس عجیبی بهش دارم. خیلی دوس دارم ببینمش و ببوسمش

فقط اینو میدونم که صورتش خیلی لطیفه

آخی عسیس دلم

ولی به خاطر دیدنش باید چند ماهی صبر کنم آخه فعلا ماموریته و تو سفر

-----------------------

پ.ن:

خاستیم دل امتی رو خوشحال کنیم و اصل ماجرا رو نگیم و از آخر شروع کنیم ولی خوشبختانه سوءتفاهمی پیش اومد که باعث شد که اسم آقا امید این وسط حلوا حلوا شه

نه بابا خبری شد جز دوری شما دوستان

و اینکه من دارم خاله میشم. این آبجیمون هم 2قولودار خواهد شد عین آبجی بزرگم

بابام خیلی خوشحاله قراره اسمش رو تو کتاب گینس ثبت کنن.



فک نکن و بگو

با شنیدن این کلمات یاد چی یا کی میافتین؟

یکی:

ادم:

جذاب:

قهرمان:

زیبا:

عشق:

بازی:

تفنگ:

sms:

بازگشت:

حسرت:

دوست:

اشک:

بادکنک:

نفرت:

بوس:

حس:

عروسک:

گربه:

چای نبات:

پفک نمکی:

فالگیر:

آرزو:

من:

شازده:

امید:

me & u:

-----------------------

پ.ن:

بعد از نظر شما منم میگم یاد چیا میافتم

فک نکن و بگو

با شنیدن این کلمات یاد چی یا کی میافتین؟

یکی:

ادم:

جذاب:

قهرمان:

زیبا:

عشق:

بازی:

تفنگ:

sms:

بازگشت:

حسرت:

دوست:

اشک:

بادکنک:

نفرت:

بوس:

حس:

عروسک:

گربه:

چای نبات:

پفک نمکی:

فالگیر:

آرزو:

من:

شازده:

امید:

me & u:

-----------------------

پ.ن:

بعد از نظر شما منم میگم یاد چیا میافتم

فک نکن و بگو

با شنیدن این کلمات یاد چی یا کی میافتین؟

یکی: خدا

ادم: باید اینسان باشه

جذاب: سفید با اندامی هیکلی

قهرمان: بتمن

زیبا: من نیستم البته بازم شکر

عشق: مرسی قبلا صرف شده

بازی: زندگی

تفنگ: دوس ندارم

sms: خیلی دوس دارم

بازگشت: فایده نداره

حسرت: نباید حسرت خورد

دوست: نامرد

اشک: یار بالشت

بادکنک: قلبم

نفرت: کمتر نفرت میگیرم ولی وای به روزی که نفرتی شم

بوس: خیلی دوس دارم

حس: پوچی

عروسک: u & me

گربه: سال تولدم

چای نبات: واس دل

پفک نمکی: دلم براش تنگ شده

فالگیر: دروغگو

آرزو: دو تا ارزوی دوس داشتنی دارم

من: خودم

شازده: از کسی بدم بیاد بهش میگم شازده

امید: کی گفته اسمش امیده، چرا حرف تو دهنم میزارید

-----------------------

پ.ن:

بعد از نظر شما منم میگم یاد چیا میافتم

مردا رو باید اینجوری جییییییز کرد

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

ادم تا این حد حسود

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.