سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

وبی جان دیدی مارمولک شدیم 2

منم واس پیاده روی رو مغز مبارکشون همون حلقه خوشکلمو دستم کردم 

نزدیکای عصری بود که به اتاقم اومد و روبروم نشست و بازم شروع کرد به چرت و پرت گفتن

و منم با انگشتام ور میرفتم و اوشون هم چشاشو رو انگشتمون زوم کرده بود و ازش 2روز مرخصی خواستم و....

از اتاقم بیرون رفت و از یکی از همکارامون شنیدم که به ابجیش گفته این خانوم حسابدار خبریه چرا 2روز مرخصی میخاد چرا حلقه دستشه؟

گفتم اخه چرا فضولی؟ مگه من هر کاری کنم باید اجازه بگیرم ولی خودش هر کاری کرد به اسم مشاور تموم بشه

هیچی دیگه آقای رئیس طبق معمول مهربون شد و باهاش حرف میزدم با جانم اینا جوابمو میداد، همین مونده بود که ماچم کنه.

چشاش برق میزد، چشاشو رو حسابدار محترم زوم میکرد و میخاست یه تصویری از قبل و بعد از 2روز مرخصی داشته باشه.

میخاست چیزی بگه ولی فرصت نمیدادم و اوشون هم میگفتن چرا نمیشینید؟

مرسی راحتم

خلاصه حس عجیبی بود، فک نکنید که خر شدم ها!!!! نه ولی نمی دونم چیزی رو احساس کردم که میخاست بگه

کاش میگفت چه مرگشه همش تقصیر من شد

میخاست یه چیزی بگه ولی نذاشتم

خلاصه به اتاقم برگشتم و مشغول کار بودم که همکارای دیگم داشتن میرفتن، آقای رئیس هم با عجله اومد و فورا خودشو سرگرم کرد. وقتی منو دید که بیخیال نشستم، گفت :

- آژانس گرفتین؟

+ نه آژانس واس چی؟

- مگه نمیرید خونه؟

+ نه هنوز کار دارم

- باشه مواظب خودتون باشید

خلاصه این رئیسمون یه چیزیش میشه

آبجی ریئسمون گفت:

- خدا شانس بده، کسی به ما نمیگه مواظب خودت باش یا بگه آژانس بگیرید

+ نه بابا اینجوری نیس، حتما کسی مد نظرشه

- تنخواه گردان فلان پروژه رو میگی

+ واااااا خدا نکنه (تو دلم گفتم خاک به سرم مرتیکه نه رنگ و روغنی داره نه لعاب درست و حسابی و تازشم خیلی چاق و زشته و بدتر ازون هم قبلنا یه زن داشته)

و آخر داستان اینجوری شد که ساعت 8 رفتم دکتر و اون یکی دندون عقلمون هم کشیده شد و اینو بگم که عاقلتر شدیم

---------------

پ.ن:

3 نمای زیبا از حلقه خوشکلمون

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد