سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

فک نکن و بگو

با شنیدن این کلمات یاد چی یا کی میافتین؟

یکی: خدا

ادم: باید اینسان باشه

جذاب: سفید با اندامی هیکلی

قهرمان: بتمن

زیبا: من نیستم البته بازم شکر

عشق: مرسی قبلا صرف شده

بازی: زندگی

تفنگ: دوس ندارم

sms: خیلی دوس دارم

بازگشت: فایده نداره

حسرت: نباید حسرت خورد

دوست: نامرد

اشک: یار بالشت

بادکنک: قلبم

نفرت: کمتر نفرت میگیرم ولی وای به روزی که نفرتی شم

بوس: خیلی دوس دارم

حس: پوچی

عروسک: u & me

گربه: سال تولدم

چای نبات: واس دل

پفک نمکی: دلم براش تنگ شده

فالگیر: دروغگو

آرزو: دو تا ارزوی دوس داشتنی دارم

من: خودم

شازده: از کسی بدم بیاد بهش میگم شازده

امید: کی گفته اسمش امیده، چرا حرف تو دهنم میزارید

-----------------------

پ.ن:

بعد از نظر شما منم میگم یاد چیا میافتم

نظرات 9 + ارسال نظر
مجتبی جمعه 28 بهمن 1390 ساعت 23:55 http://sweetea.mihanblog.com

کم نیس ؟؟؟!!!!!

یکی: دوتا

ادم: خودم (نه شما هااا...خودم میگم)البته شمام...

جذاب: -

قهرمان: -

زیبا: -

عشق: تو دنیا یکیه....باس اون پیدا کرد...

بازی:

تفنگ:

sms: مام اهلشیم دیگه

بازگشت: -

حسرت: موفقیت

دوست: خوبش خوبه

اشک: دم مشک (حکایت خانوما)

بادکنک: -

نفرت: -

بوس: -

حس: هوای ابری و بارونی

عروسک: نداشتم

گربه: میووووو

چای نبات: بعد خوردنش میگی : آخییییش!

پفک نمکی: دوس دارم

فالگیر: ولمون کن بابا

آرزو: زیاد ندارم

من: مجتبی

شازده: -

امید: کاش همیشه داشتم
=================

کلمات خیلی سخت بود بعضی هاش واسم...
خدایی هیچی آنی به ذهنم نرسید!

نه به نظرم خوبه
من ازین بازیا خیلی خوشم میاد
مرسی

حاج علی شنبه 29 بهمن 1390 ساعت 00:03 http://s-minimal.blogsky.com

یکی: اسمشو نمیگم

ادم: پیامبر

جذاب: جرج کلونی

قهرمان: تختی...باکری

زیبا: اسمشو نمیگم

عشق: اسمشو نمیگم

بازی: سیاوش قمیشی

تفنگ: کلاشنیکف

sms: دخترای همکلاسی

بازگشت: غریبه

حسرت: حافظ

دوست: دوست...وبلاگ

اشک: شعر

بادکنک: D:

نفرت: عشق

بوس: ولنتاین...یه تصویر زیبا

حس: عشق

عروسک: خرسی

گربه: خوشم میاد

چای نبات: سپاس(دوستم)

پفک نمکی: مینو نمکی

فالگیر: شیرازی

آرزو: برباد...آینده

من: خودم

شازده: مریم

امید: خواننده


بازم سوالی هست؟؟؟خوشم اومد از این بازی انصافا!

نه فعلا همینا بود
شما به مرحله دوم راه پیدا کردین

حسام شنبه 29 بهمن 1390 ساعت 01:14 http://joyayekar90.blogsky.com/

یکی : یکی هست که...
آدم : سعی می کنم باشم.
جذاب : دکتر ذوالفقاری.
قهرمان : هر کی کمک به دیگران می کنه ، هر چند خیلی کوچیک.
زیبا: باغچمون ، تو تابستون.
عشق : هنوز تعریف دقیقی ازش نداریم.
بازی : بازی های وبلاگی را دوست دارم.
تفنگ : کلاشنیکف.
Sms: خیلی کم برام میاد.
بازگشت : خوبه امّا نه خیلی دیر...
حسرت: فایده نداره.
دوست : کم شده تو این دور و زمون.
اشک : باش خالی میشیم.
بادکنک : تو کودکی با سر خودکار راه هواشو بند آوردم امّا پوکی پکید.
نفرت : خیلی بده.وقتی می گیرم حس می کنم سنگین شدم.
بوس: خییییلی خوبه.
حس : باید خودت درکش کنی.
عروسک : هیچ موقع نداشتم.
گریه: آدم باهاش سبک میشه.باهاس باشه حتی واسه یه مرد.
چای نبات : برا رفع سردی خیلی خوبه.
پفک نمکی : خیلی وقته نخوردم.
فالگیر : اعتقادی ندارم.
آرزو : سعی می کنم دست نیافتنی نباشه.
من : جویای کار.
شازده : چند تا شونو میشناسم.ازقضا نزدیک هم توشون هست.
امید : آدمیزات به امید زندس.
می گما می خواستی تعارف نکنی چند تا دیگه بنویسی.نمی گی ما از تایپ خسته و کوفته می شیم؟
حالا مشتاقیم ببینیم یه خانم حسابدار چه جوابایی می ده؟

این حسابدار خیلی رمانتیکه
خلاصه ببخشید دیگه

مریم و محسن شنبه 29 بهمن 1390 ساعت 08:46

خدا
وجود نداره
قد بلند و سفید
-----
سیرت
کم اهمیت
دوست دارم
اه اه
همدم تنهائی
وجود نداره
دوستش ندارم
گاهی خوبن
خیلی به داد دل می رسه
عاشقشم
----------
بوقققققققققق
گاهی خوبه فقط گاهی
نه
بدم میاد
دوست ندارم
به به
اعتقادی ندارم
با تلاش می شه بهش رسید
مامان شدم
-----
بیخودیش خوب نیست

مرسی مامان خانم که وقت گذاشتین

دیوونه شنبه 29 بهمن 1390 ساعت 08:54

یکی: خدا

ادم: حوا

جذاب: مرد

قهرمان: زیاده

زیبا: تا چی باشه

عشق: چی هست؟

بازی: خاله بازی

تفنگ:کلاشنیکف

sms: جک

بازگشت: مسافرت

حسرت:ندارم

دوست: قدیمیش خوبه

اشک: خشکوندمش

بادکنک: میترکه

نفرت: ندارم

بوس: تو خلوت یه چی دیگست

حس: دلتنگی

عروسک: پاندا

گربه: ملوس

چای نبات: شکم درد

پفک نمکی: جوون

فالگیر: دروغگو

آرزو: بر جوانان عیب نیست

من: تو

شازده: کوچولو

امید: باید داشتش

مر سی مهندس جان که وقت گذاشتین

حاج علی شنبه 29 بهمن 1390 ساعت 14:58 http://s-minimal.blogsky.com

خب...به غیر از من دیگه کی راه یافت به رحله ی بعد؟
راستی، جوابای من و دیوونه شبیه هم بودا...نکنه تقلب کرده باشه!!!

همگی به مرحله بعد راه یافتند
مگه من اینجا برگ بودم که بزارم تقلب بشه
حواسم به همه بود
شما خیالت راحت
آماده باشید واس مرحله دوم

حاج علی شنبه 29 بهمن 1390 ساعت 18:28 http://s-minimal.blogsky.com

خودم،،، مبارکه خاااانوم...

اسمش امیده پس...
حالا بیشتر توضیح بده آشنا شیم با این مرد خوشبخت...

به جون نخودی امید نیس
بابا این همه اسم خوشکل
والا مشخص نیس
ولی فک نکنم اسمشو امید بزارن
آخه امید اسمیه که خیلی قدیمی شده
دنبال اسم جدید باشید

دیوونه شنبه 29 بهمن 1390 ساعت 19:07

حاجی! منو تقلب!؟!

نه کنار دستی شما رو گفته
حالا گریه نکن

دیوونه شنبه 29 بهمن 1390 ساعت 19:48

چشم

اورین چشمت بی بلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد