سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

چه خوبه حالم

آخ که دیگه دلم میگه

تموم دنیای منی

ستارهای آسمون

واسه تو میارم زمین

آخ که تو تک ستاره ی

شبهای تیر و تارمی

**********

ای وای ، باور نمی  کنم که تو رو دارم

ای وای،  نمی دونم نباشی چیه کارم

اینو همه دنیا بدونن

اونایی که عاشق نیستن دیونن

**********

ببین چه خوبه حالم، وقتی من تو رو دارم

اگه یه روز تو رو نبینمت تموم کارم

ببین چه خوبه حالم، آخه من تو رو دارم

اگه یه روز تو رو نبینمت تموم کارم

آخه دنیامه هر جایی که باشم

نمیشه از تو و نگات جدا شم

نمیشه که یه لحظه بی تو سر شه

نمیشه زندگیم واسه تو یه ...

-------------------------

باحال نوشت:

دانلود آهنگ آشوان به نام چه خوبه حالم

با فرمت ogg 


اولین لحظه بعد از تولد

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

اولین روز کاری

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.