سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

با موفقیت واریز شد

زندگی بعضی ادما به معنی واقعی واقعا خیلی دردناک و سخته

همش فک میکنم اگه همه ادما مثل هم دریافتی و حقوق و عیدی داشتن مشکلی نبود.

امروز که خیر سرمون اولین روز تعطیلات بود تصمیم گرفتیم که یه خورده بیشتر بخوابیم و گوشیمو سایلنت و در اعمال کیف مخفی کردم

ولی نه فک نکنم که این تعطیلات دست از سر کچلمون بر دارن

از شرکت به گوشیم تل زده بودن ووقتی نتونستن که باهام حرف بزنن به خونه تل زده بودن که واس یه کارگر پول جابه جا کنم (یعنی از تنخواه)

از خونه زدم بیرونم و در پی گشتن خودپرداز ... که نهایتا پول جابه جا شد و همین که رسیدم خونه بازم تل زدن که پول جابه جا کنم اینبار برای کارگری بود که فردا عروسیش بود و امروز برای خرید با عروس خانوم رفته بودن جلو طلا فروشی بست نشسته بودن که پولی واریز بشه. واقعا چه صحنه وحشتانکی بود که پول جیبت نباشه و بری جرید و عروس تو دلش چی به داماد بگه

عروس چه ارزوهایی داشته و جلو طلا فروشی همه چی عوض بشه. وقتی به داماد تل زدم که شماره حسابشو بنویسم نمی دونم چه ذوقی داشت 

همین مونده بود که سکته کنه تو دلش گفته بود که خدایا این فرشته از کجا اومد. وقتی پول واریز شد و اسی فرستادم که پول واریز شده دیگه ازش خبری نبود . حتما از خوشحالی همه چی یادش رفته حتی یه تشکر خشک و خالی

ایشالا همه ی جوونا خوشبخت بشن و به ارزوهاشون برسن


به سرزمین مادری خوش اومدی

امروز آبجی فرنگیمون بعد از  ده ماه دوری به سرزمین مادری برگشتن

چقدر انتظار سخته

همش تل میزنی و فک میکنی الانه پشت در هستن ولی انگار یه دیقه طول کشیده و هنوز تو راه هستن

من و ما

ینی ادم باید گاو باشه که واس خودش احترام بزاره

قربون گاو چیز فهم، لام تا کامش با "ما" شروع میشه. تا حالا ندیدم که بگن "من"

-------------

عیدانه نوشت:

آخرش این عیدی ما رو دادن و کلی خوشحال شدیم

نه که زیاد باشه ولی خوبه از هیچی بهتره

خط خطی

اعصاب ادم بعضی وقتا خط خطی میشه که تو اتوبوس باشی و یه دونه ادامس دهنت باشه و هیچی هم نخورده باشه. بعد ادامس تو دهنت از هم باز بشه و به قول معروف شل و ول میشه.

نه میتونی تو اتوبوس بندازی و نه تو کلاه یا جیب یا کیف خانومی. چون آخر سر بابای ادمو جلو چشاش میارن.

دیگه داشت تو دهنم ولو میشد که در کمال بی فرهنگی شیشه اتوبوس رو زدم کنار و از اتوبوس پرتش کردم بیرون.

بعضی از انسانها هم به مثال همین ادامس بنده هستن

مرغ از قفس پرید

دس بخیرمون انقد خوبه

اینم پرید. اونم جلو چشم خودم

جلو چشم نخودی

چهارشنبه سوری

ما یه دوز پسر واقعی نداریم که از رو آتیش بپره جیز بشه

(نشون بده که جرات گذر از آتیش اینا رو داره، پس میشه تو مشکلات زندگی بهش تکیه داد)