سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

من آسمونی بودم

+ دیشب کلی بارون اومد، یادت باشه هر وقت هوا بارونی شد یعنی دلم برات تنگه

- هوا کی بارونی بود؟ این همه گرد و خاک هستش، که چشم ادم رو کور می‌کنه

+ حالا تو فرض کن، چرا تو حس و ذوق آدم می‌زنی؟

- خوب فک کردم واقعاً بارون اومده، نگو بازم توهم زدی

+ نشد یه بار یه چیزی بگم و بگی چشم

- حالا فک کنم که واقعاً بارون اومده یا هوا رو بارونی کردی؟

+ بیخیال، اصلا یه سوال؟ به نظرت باران، اسم دختره یا پسر؟

- چه سوال سختی، معلومه که اسم دختره. به هوش من شک نکن

+ بهت تبریک میگم، کاملاً اشتباه کردی. مگه نشنیدی که میگه باران بارید و زمین را بارور کرد و بارور کردن هم مختص به آقایونه

- پس منظور خبیثی داشتی. بادت نره که من آسمونی بودم و اون زمونا جوجه رو رنگ می‌کردم و جای خروس قالب می‌کردم

+ پس واس خودت یه کلاه‌بردار حرفه ای بودی و خبردار نداشتیم. از کی تا حالا تو آسمونا جوجه می‌فروشن؟

- ببین واس بدست آوردن نون حلال و رزق و روزی، شاخ مار و شیر خروس هم می‌فروشن

+ ...

- ...

-------------------------

نخودی نوشت:

به داستان زیبای خیلی شاد یا خیلی غم انگیز، جایزه تعلق می‌گیرد

جوایز شامل:

نفر اول: شارژ 5000 تومنی ایرانسل یا همراه اول + نمایش داستان زیبا به نام شخص و لینک وبلاگ

نفر دوم: شارژ 2000 تومنی ایرانسل یا همراه اول + نمایش داستان زیبا به نام شخص و لینک وبلاگ

نفر سوم: فقط نمایش داستان زیبا به نام خود شخص و لینک بلاگ

شرایط داستان:

داستان می‌بایستی صد کلمه‌ای باشه و از عبارت و کلمات تکراری خودداری بشه. "و" جز کلمه محسوب میشه.

آخرین مهلت ارسال:

1390/02/31 تا پایان اردیبهشت ماه

بهش گفتم ...

بهش گفتم به نظرت من چم شده:

- به تازگی چشام یه جوری شده؟

+ چه جوری شده؟

- فک می‌کنم که چیزی جلو چشامه که آزارم می‌ده

+ چیزی رفته تو چشت؟ بیشتر توضیح بده

- همه رو مثل هم می‌بینم. خوب و بد- زشت و زیبا- حقیقت و دروغ- دوس داشتن واقعی و اشتباه

+ خوب این عینک بدبینیه که گذاشتی و اجازه نمی‌دی که حقیقت برات مشخص بشه

- چرا همه دروغ میگن؟ حتی دوستام؟

+ خوب اولا ازشون چیزی نپرس که بهت دروغ بگن بعدشم وقتی دروغ گفتن، به روی خودت نیار

- حالا اینجوری فک میکنن که با خنگ طرفه

+ اصلا رابطتتو باهاشون کم رنگتر کن شاید به اشتباه خودشون پی بردن و کم کم ازشون جدا شو

- اگه اینجوری بشه که همه تنها می‌شن

+ خوب بهتر ازینه که دوستیشون بر اساس دروغ و دور زدن همدیگه باشه. تازه اگه دوستی و شریک و... اینا خوب بود که خدا واس خودش شریک پیدا می‌کرد

- وااااااا این حرفو نگو. می‌دونی خدا با چند میلیاردددددددددددد ادم طرفه. وقت نداره که دوست جدید پیدا کنه. هر کی از راه می‌رسه و غصه داره، یقه خدا رو می‌گیره که چرا فلانی نیشش تا بناگوش بازه و من چرا این همه غصه دارم

+ مگه خدا هم یقه داره 

---------------------

با خودی . نوشت:

قربون یقه خدا برم که دیوار از ایشون کوتاهتر پیدا نمی‌شه ؛)

کودک درون

به تازگی متوجه شدم که کودکی درونم خیلی بهانه‌گیر شده. هر چی عروسک و اسباب بازی میبینه، خوشحال میشه و ناخداگاه تا میخوام سرمو برگردونم میبینم که داخل اسباب بازی فروشی هستم و تازشم یه عروسکی خریدم.

کودک درونم بدجوری اذیت میکنه. آخه نیس تنهاست. دلش یه هم بازی می خواد، یه دوستی، یه چرنده‌ای، پرنده‌ای

اینم یه عروسک مامانی و نازه که واس کودک درونم خریدم ولی نمی دونم چرا خوش عکس نشده ؛)

عکسا رو می تونید در ادامه مطالب نگاه کنید

-------------------

پ. ن:

اینم دو آهنگ زیبا از علیرضا بهلولی


1. دلم میخاد : 1.67 Mb با فرمت ogg 64

2. کنار تو : 5.0 Mb با فرمت 192 MP3


ادامه مطلب ...

گره زدن یرای یه آرزو

+ ////&\\\\ یادت باشه که من اولین کسی بودم که برات سبزه روز سیزده رو گره زده که به آرزویی که داری برسی

- وای دستت درد نکنه ولی من کلی آرزو دارم. پس بی زحمت حالا که دوست داری، بشین و تموم سبزه‌ها رو گره بزن. میدونی که من کلی امید و آرزو دارم

سنگ، کاغذ، قیچی

وقتی که بازی شروع شد، همه دستامونو مشت کردیم که با گفتن سنگ، کاغذ، قیچی... شانس خودمونو امتحان کنیم

سنگ، کاغذ، قیچی...

منم دستمو به شکل قیچی گرفتم، غافل ازینکه یکی دیگه دستشو مشت کرده و این یعنی که سنگه و اینجوری شد که من کاغذ رو بریدم و سنگ هم محکم زد رو دستم و کاغذ هم سنگ رو در خودش محو کرد

دیگه برنده‌ای نداشت و منتظر شدیم که مرحله بعد شروع بشه

بازم سنگ، کاغذ، قیچی...