سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

تکیه بر افکار

جای اینکه به افکار تکیه کنم، اوشون ینی افکارمون سوار ما شده که ببینه چی میشه

مغزمون هنگیده، چیزی توش نیس انگاری خالی شده

بزار بگم که فردا میخام چیکار کنم!!

اگه زودی بیدار شدم از خواب، با دوچرخه میرم سرکار تا بلکه یه هیجان به وجود بیاد

من عاشق هیجانم حتی اگه سرم بر باد بره یا برم زیر کامیونی تریلی ، چیزی

وبی جان خلاصه اگه برنگشتیم مواظب خودت باش

نظرات 3 + ارسال نظر
شبنم چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 23:55 http://seven-stones.blogsky.com


اولا که زبونتون رو گاز بگیرید لطفا

دوچرخـــــــــــــــــــــــــــــــــــه یادش بخیر

ما افسوس دیگه نمیتونم سوار بشم

زبونمو چرا گاز بگیرم؟
چرا نمی تونید سوار بشید؟

Aji پنج‌شنبه 5 مرداد 1391 ساعت 10:45

رفتی با دوچرخه؟
اون طرفا خیلی خطرناکه. ماشین سنگین اینا رفت و آمد می کنه. در ضمن، واسه دختری به سن و سال تو، توی شهر کوچیکی مثل اونجا مناسب نیست با دوچرخه سر کار رفتن
واسه گشت و گذار همون داخل شهرک می تونی بری باهاش. اما اینکه مسافت طولانی رو بری فکر خوبی نیست ها. مراقب خودت باش گلم :*

نه ÷شیمون شدم
ادم با پیاده بره کلی دنبالش میان حالا اگه سوار دوچرخه باشی که دیگه ولت نمی کنن

شبنم پنج‌شنبه 5 مرداد 1391 ساعت 15:20 http://seven-stones.blogsky.com


میگن بزرگ شدی زشته

اهان ازون لحاظ
ولی واس من حرف بقیه مهم نیس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد