سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

خواستگاری و ترکیدن 2

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

خواستگاری و ترکیدن 1

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

اشک چشامو خوردم

با رفتنش اشک تو چشام حلقه بست، بغض گلومو گرفت. قلبم آتیش گرفت، جیگرم سوخت. فک کردم الانه که بمیرم، نفس کشیدن برام سخت. بدجوری عادتم شده بود. تا اون روز مزه تنهایی رو نچشیده بودم.
همیشه چشم انتظارش بودم:
انتظار اینکه هر روز صبح بخیر بگه و هر شب، شب بخیر
انتظار اینکه هر روز به فکرت باشه و باجه مخابراتی پاتوق همیشگیش باشه.
انتظار اینکه هر روز که ناراحتی، دل خوشت کنه و سنگ صبورت باشه.
همش انتظار داشتم و دریغ از اینکه اونم انتظاراتی داره و من بی توجه به همه چی.
یهویی اشکام رو گونه هام لغزید. یکی تو دستم افتاد و یکی رو زیرکانه به زبون کشیدم و قورتش دادم. بعد از کلی گریه و قورت دادن اون اشک انگار آب سرد رو آتیش ریختن کمی آروم شدم. هنوز اون یکی اشک تو دستم بود، پشت سر مسافرم ریختم و تو دلم گفتم که بازم زود برگرد.

نقاشی بکش















اگه این یه کاغذ سفید باشه دوس داشتی چه نقاشی رو بکشی؟

از تو ذوقی تا آزادی

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

انگاری باورم شده

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.