سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

گره زدن یرای یه آرزو

+ ////&\\\\ یادت باشه که من اولین کسی بودم که برات سبزه روز سیزده رو گره زده که به آرزویی که داری برسی

- وای دستت درد نکنه ولی من کلی آرزو دارم. پس بی زحمت حالا که دوست داری، بشین و تموم سبزه‌ها رو گره بزن. میدونی که من کلی امید و آرزو دارم

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم پنج‌شنبه 18 فروردین 1390 ساعت 12:06

یعنی خوشم میاد اینجا هرچی نظر بذاریم خصوصی می شه

از خصوصی خبری نیس
فقط یه نکته داره که تایید رو نزدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد