سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

نخودی نقاش می‌شود

این هفته تصمیم گرفتم که دوباره به بابام کمک کنم و از اونجایی که هفته پیش، پیشنهاد رنگ کردن میله و نرده های تو باغچمون رو به بابام دادم، ایشون هم زحمت کشیدن و واس این هفته رنگ خریدن و منم دست بکار شدم و کار رنگ آمیزی رو شروع کردم

خیلی بهم هیجان میداد. منم بقول ندا تو برنامه چرا که نه تصمیم گرفتم که هر کاری رو تجربه کنم

و آخرش تونستم کار نقاشی نرده ها رو با موفقیت تموم کنم. چرا که نه

نمایی از نخودی بعد از اتمام کار نقاشی:

==============

پ.ن:

آیا داستانی به اسم سعد و سعید را به خاطر دارید؟ اونوقتا که کوچولو بودیم واسمون میگفتن در حالی که معنی بعضی از کلمات رو نمی دونستیم.

دوس دارم که در پست بعدی بزارمش

نظرات 9 + ارسال نظر
مجتبی شنبه 27 خرداد 1391 ساعت 01:10

به به! خانوم خوش غیرت!
خسته نباشین!
اول که با این تیپ و قیافه نقاشی کردین؟
خوب تمیز موندین پس...
دوم که محل اتصال سفیدها به سیاه ها یکم نافرمه هاااا...ولی اشکال نداره
سوم که همچی داستانی نه نشنیدهـ ام!

اول اینکه نه با لباس کار نقاشی کردم
بعدش با لباس مرتب عکس گرفتم
دوم اینکه مدل جوش نرده ها اینجوری شده (تقصیره حیاته که کج هستش)
سوم اینکه چشم واستون تعریف میکنم که شما هم در جریان باشید

حسین شنبه 27 خرداد 1391 ساعت 02:12 http://hr-memories.blogsky.com/

سلام
آفرین به همت و پشتکار شما
خسته هم نباشید
منم آپم
خوشحال میشم سر بزنی

همین!!!!
فقط خسته نباشم؟؟؟

فری شنبه 27 خرداد 1391 ساعت 08:29 http://fffery.blogsky.com/

من فکر کردم رنگی رنگی کردی! خو حتما سیاه سفید دوست داری

مگه میخام مهد کودک بزنم که رنگی رنگی باشه
میدونی پول یه قوطی کوچولو رنگ چقدر شد؟ 1750 تومن
واس یه قوطی کوچولو خیلیه ها

مریم و محسن شنبه 27 خرداد 1391 ساعت 17:36

ماشاالله همه کار بلدی ها

چه خوشتیپ

مرسی مریم جونم
من همیشه خوش تیپ بودم

حاج علی یکشنبه 28 خرداد 1391 ساعت 06:35 http://s-minimal.blogsky.com

خو این فری راس میگه...چرا سیاه و سفید کردی؟؟؟ینی دنیا رو هم دو بعدی میبینی؟؟؟ نه...تا اوونجایی که من میدونم,نه!

چشم ایشالا خدا بخاد نرده های پایین رو رنگین کمان میزنم

مریم دوشنبه 29 خرداد 1391 ساعت 01:31 http://mary-rad.blogsky.com/

خوش به حالت زندگی داره بهت لبخند می زنه

چرا چون نقاشی بلدم یا چون عکس انداختم یا چون دنیا رو به قول حاجی دو بعدی میبینم
به نظر خودم لبخند نمیزنه بلکه نیشخند میزنه، و بهم میگه دارم برات نخودی جونم

Aji دوشنبه 29 خرداد 1391 ساعت 10:40

ای ول به این خانوم نقاش
منم فکر کردم رو دیوار نقاشی کشیدی. اگه این کارم بکنی تونجا خیلی خوشگل می شه ها :)
دست گلت درد نکنه. نرده های قسمت بالا رو هم رنگ زدی؟

نه نرده های بالا رو بابایی رنگ زدن
خدا بخاد قرار دیوار خونه هم رنگی بشه
خلاصه داره میشه یه ویلای لب دریا (ولی دریایی در کار نیس) اینجوری تصور کن

Nima دوشنبه 29 خرداد 1391 ساعت 18:58 http://darkknight.blogsky.com

ishun kare badi anjam dadan k chehrashun sansur shode ?

نه اتفاقا کار خوبی انجام دادن
نشنیدی که میگن فرشته ها صورتشون رو میپوشونن

Nima دوشنبه 29 خرداد 1391 ساعت 19:26

jelo khodeshun ham pa mishan

چی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد