سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

زنگ تفریح

با دیدن کلمات زیر یاد چی می افتی، فک نکن و زودی بگو
+ زنگ تفریح= خوراکی
+جیغ = جن
+ دود = آتیش
+ sms = از رو بی حوصلگی
+ کتاب قطور = حوصلشو ندارم
+ ضد حال = 
+ بوی بد = دماغ سوختگی
+ چاقو = کشتن ، بعدش خون
+ زائو = (ببخشید منظورم زالو بود) = چندشی
+ پشه = منو زد، خورد ، دعوا کرد
+ کرم = بعضیا دارن
+ گیس = گیس کشی
+ عروسی = ایشالا واس خودم
+ انتظار = شاهزاده و اسبش
+ شهریور = قرار عروسی
+ ناخدا = هدایتگر
+ جوراب = سوراخ
+ زلال = چشای من
+ کیف پول خالی = شپش های گرسنه داخل کیف
+ اشک تمساح = به قول کاوه جان میشه خود من
+ دلبستن = عادت
+ جدید = خیلی خوبه، تغییر روحیه
+ حسابدار = دقیق و باهوش
+ بازم من = همون حسابدار مجرد
+ بازم تو = بیکار و سرکار
+ هدیه = جعبه جواهرات
+ غیبت = موجه شده
+ قرار ملاقات = استرس و دلهره
+ تولد = حالا کوووووووووو تا تولد
+ وبلاگ = ازش خسته شدم
+ بازم تنهایی = تموم میشه
+ شب = ترس
+ شلوغی = ترمینال
+ تپش قلب = از روی ترس
+ اسم خاص = اسمی که خاصه دیگه و شناخته شده اس
-----------------------------
پ.ن:
نظراتتون رو می تونید بعد از تایید نگاه کنید
نظرات 6 + ارسال نظر
Nima سه‌شنبه 23 خرداد 1391 ساعت 20:35 http://darkknight.blogsky.com

del righak

فری سه‌شنبه 23 خرداد 1391 ساعت 20:42 http://fffery.blogsky.com/

اول

دست شما درد نکنه

مریم سه‌شنبه 23 خرداد 1391 ساعت 23:47 http://mary-rad.blogsky.com/

+ زنگ تفریح = ساعت بعد
+جیغ = سرسام
+ دود = گثیفی و بو
+ sms = آخ جون
+ کتاب قطور = ایول عشقمه
+ ضد حال = Trolle poker face
+ بوی بد =سیگار
+ چاقو = قتل
+ زائو = کاچی
+ پشه = وز وز
+ کرم = مرض داشتن
+ گیس = زن جیغ جیغو
+ عروسی = نقل
+ انتظار = امام زمان عج
+ شهریور = نحس
+ ناخدا = کدخدا
+ جوراب = سفید
+ زلال = چشمه
+ کیف پول خالی = کارت عابر بانک
+ اشک تمساح = پسر ها
+ دلبستن = خریت و پابستگی
+ جدید = کلاهبرداری
+ حسابدار = متقلب
+ بازم من = طفلی من
+ بازم تو = اعصاب ندارم
+ هدیه = سراب
+ غیبت = عصرونه
+ قرار ملاقات = استرس (110)
+ تولد = برف شادی
+ وبلاگ = دست و پا گیر
+ بازم تنهایی = شب و مهتاب و گریه
+ شب = اینترنت
+ شلوغی = سردرد
+ تپش قلب = عشق خفه کننده
+ اسم خاص = اسم دوز پسر

دلبستن رو خوب اومدی
مرسی که وقت گذاشتی

مجتبی چهارشنبه 24 خرداد 1391 ساعت 15:06

+ زنگ تفریح:استراحتی که اصلا به دلت نمی چسبه :|
+جیغ: اعتراض زنانه
+ دود: سیگار
+ sms : خبرهایی کوتاه از دیار دوستان...شاید هم جک و اراجیف :)
+ کتاب قطور : کتاب چرت!
+ ضد حال: زدنش خوبه...خوردنش بده! :)
+ بوی بد: ....
+ چاقو: همون چاقو هه...تو که ندیدیش!چطور بگم... :|
+ زائو : چی؟! زائــو ؟!
+ پشه: ای مرده شورش رو ببرن نکبت...دهن منو سرویس...ببخشید! :|
+ کرم : کاهو
+ گیس: دختر....دوس دارم اما ندارم (گیس رو میگم:) )
+ عروسی: خاهرم....دو سه هفته پیش (البته اون عقد بود)
+ انتظار : خیلی زجر آوره
+ شهریور : آخر تابستون...خوبه مدرسه نمیرم! :)
+ ناخدا : کشتی
+ جوراب: فرهنگسازی جوراب بدون بو در ایران
+ زلال: آب چشمه
+ کیف پول خالی: خیلی بده ولی خوب...چیکارش میشه کرد خوب :(
+ اشک تمساح: سوما :))
+ دلبستن: توضیحش سخته...هم خوبه هم بد...چی بگم آخه! :|
+ جدید: محصولات الکترونیکی...
+ حسابدار: خاهرم و http://sparrow.blogsky.com/
+ بازم من : دوباره منم و من...
+ بازم تو : ....
+ هدیه:...
+ غیبت: کلاس
+ قرار ملاقات: دوست
+ تولد: خودم - بچه
+ وبلاگ : اونایی رو که مربوط به خود آدما میشه دوس دارم
+ بازم تنهایی : دیگه عادی شده...
+ شب : دوسش دارم...سکوت -آرامش - شایدم یه خوش گذرونی عالی و دلچسب :)
+ شلوغی: خیلیش باعث مچالگی میشه
+ تپش قلب: اضطراب
+ اسم خاص : برند و کار خاص،شرکت و مارک خاص ، طراح..... - اپل،بوگاتی ...

واااااااااا اشک تمساح ینی من؟!!!!
من که به این گلی و خانومی
مرسی که وقت گذاشتی

کاوه چهارشنبه 24 خرداد 1391 ساعت 16:56 http://www.gongekhabdide.blogsky.com

+ زنگ تفریح: حیاط مدرسه
+جیغ: هدیه
+ دود: قلیون
+ sms : دیگه دیگه..
+ کتاب قطور: شاهنامه
+ ضد حال: ؟
+ بوی بد: جورابای عباس -پسر عموم-!
+ چاقو: کرند غرب -شهری در کرمانشاه-
+ زائو: سال 68-69
+ پشه: یه کلیپ
+ کرم: ؟؟
+ گیس: عمه فرنگیس و گیسای بلندش
+ عروسی: Cَ
+ انتظار:
+ شهریور: 2 شهریور تولدمه!
+ ناخدا: لنج و دریا
+ جوراب: بازم عبااااااس
+ زلال: چشمه "خورّان" نزدیک شهرمون
+ کیف پول خالی: دلم میسوزه
+ اشک تمساح: عشقای این روزها
+ دلبستن: عشق
+ جدید: ؟؟
+ حسابدار:
+ بازم من:
+ بازم تو:
+ هدیه: جیـــــــــــــــــــــغ
+ غیبت: (اکثر کلماتت ایهام دارناااا کدوم غیبت؟!)
+ قرار ملاقات:
+ تولد: 2 شهریور
+ وبلاگ: دریچه ای به دوستای مجازی و البته خوب
+ بازم تنهایی: گوشی خاموشش
+ شب: گوشی روشنش
+ شلوغی: ترافیک
+ تپش قلب:
+ اسم خاص: وبلاگ ستاره

تولدت پیشاپیش مبارک
منم اواخر شهریور تو شناسنامه ام گرفتن
مرسی که وقت گذاشتی

جوجو چهارشنبه 24 خرداد 1391 ساعت 21:32

+خوراکی
+دزد
+چراغ موبایل
+قدیمی
+ضدحال
+بوی عرق اه اه اه
+ هندونه
+ زائو ترسان که تو جدول ها مینویسن
+ شبای تابستون
+ بلبلی نخود
+کلاه گیس
+زورکی
+ خودم
+تجدیدی
+ ناخدا خورشید
+بووووووووووو
+زلال احکام
+ خوردن به پیسی
+ سوء اسنفاده گر
+ بستنی
+ نو
+ حسابداری
+ بازم من
+ بازم تو اخه؟؟؟؟
+ تولد
+ مامان- خاله
+ گرما
+ حس معذبی
+ جایی برای حرفای هیچوقت گفته نشده
+ خواااااب گاهی وقتا با گریه
+ حالت تهوع
+ چاقالویی
+ لعنت به روحش

مرسی که وقت گذاشتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد