سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

طلسم

اخه مگه میشه واس یه چیز خیلی جزیی این همه بدبیاری بیاد انگار طلسم شده.

ما از یه ماه پیش این اظهار نامه رو ردیف کردیم و گذاشتیم که یه نفر بیاد تاییدش کنه که تموم شه

ولی همش امروز و فردا میشه

دیگه قرار بر این شد که دیروز کار اظهارنامه تموم بشه ولی تل زده که جشن مهد کودک پسرش هستش و حتما ایشون باید شرکت داشته باشن و قرار شد امروز بیاد

امروز بازم تل زد که تصادف کرده

منم انقد حول شدم گفتم تو خوبی چیزیت نشده؟انگار با پسر خالم حرف میزدم

حالا کی جرات داره که بهش تل بزنه که قرار بعدی کی باشه

فک کنم قسمت نیس که این اظهار نامه تموم بشه

نظرات 4 + ارسال نظر
Aji دوشنبه 1 خرداد 1391 ساعت 16:59

حالا چرا هول شدی؟ خوبی تو؟ :)))

هیچی همینجوری
خوبم مرسی
نه بابا آقای حسابدار قدیمیمون تصادف کرده ولی من خوبم

محمدآقایی دوشنبه 1 خرداد 1391 ساعت 17:24 http://mohammad-aghaiy.blogsky.com/

اظهار نامه چی هست؟
به چه دردی میخوره؟؟؟

اظهار نامه چیز خوبی نیس
کلا چیزی که بره دارایی و مالیات بخوره چیز خوبی نیس
میدونی چیه؟ اظهار نامه عملیات شرکت رو در یک دوره مالی نشون میده که سود داشته یا زیان
حالا دوره مالی چی هست؟ ینی یه سال مالی ینی..
تا همین حد خوبه برای اطلاعات بیشتر لطفا سوال بفرمایید

مجتبی دوشنبه 1 خرداد 1391 ساعت 21:52

طلسم بدید به من بازش کنم....آچار دارم

حالا آچارتون چی هست؟
چشم من که از خدامه
بفرمایید ببینم این گل مهندس چیکار میکنه

محمدحسن عبدی چهارشنبه 3 خرداد 1391 ساعت 18:56 http://1hasan.blogsky.com

بیخیال فوقش علی الرأستون میکنن

نگو تو رو خدا
اینجوری ریسمون منو خفه میکنه
شما هم دیگه نخودی ندارین ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد