سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

سفر در راه است

خوب دیگه بعد از کلی چشم انتظاری بالاخره روز موعود فرا رسید

هیچی دیگه امشب عازم پایتخت هستیم که فردا صبح زود اونجا باشیم و یه استراحت مختصر و کوتاه و بعد عصر جمعه ازمون ارشد باشه

حالا نه که زیاد استرس دارم بس که کتابها رو مرور کردم

خیلی جالبه وقتی درس نخوندم دیگه استرسی هم نداشتم (در اصل باشه استرس داشته باشم)

نمی گم ادما بشینید برام دعا کنید (مگه بیکارید) ولی می تونم بگم واس یه روز همتون با خدا کاری نداشته باشید که اگه دست به کار شدم خدا صدامو بشنوه 

نظرات 9 + ارسال نظر
Aji پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1391 ساعت 17:42

ایشالا سفر خوبی داشته باشی و نتیجه مطلوب بگیری
برات از راه دور انرژی مثبت می فرستم
یعنی دعا می کنم
:)

مرسی آجی جونم
همین که همیشه وقت میزاری و پست های آبکی ما رو میخوری خودش خدایی ارزشمنده

حاج علی پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1391 ساعت 18:36 http://s-minimal.blogsky.com

موفق باشی...

مرسی حاجی جان
به موقع رسیدی

Aji جمعه 22 اردیبهشت 1391 ساعت 14:22

وقتی یه نفر برات مهمه براش وقت می ذاری
وقتی منتظر خبری از ایران باشی همین یکی دو تا جمله رو که می خونی انگار کلی ازشون خبر داری
لابد تا حالا کسی برات مهم نبوده که بشینی فقط به خاطر خودش نوشته هاش رو بخونی نه به خاطر مثلا قلم گیرا و چنین و چنانش یا اینکه از ایران دور نبودی که بدونی گرفتن خبر از عزیزان از هر طریقی که باشه چقدر خوشاینده :)

امیدوارم امتحانت رو به خوبی پشت سر بذاری و با روحیه بهتری برگردی

مرسی عزیزم بازم خوشحالم
باور کن شما بیشتر خبر داری تا مثلا اونایی که اطراف ما هستن و ایران
شما اگه وب بزاری چرا که نیام
منم دوست دارم تولدت هم مبارک آجی جونم

پرنده جمعه 22 اردیبهشت 1391 ساعت 18:01 http://fereshtehparande75.blogfa.com/



سلام عزیزم

ممنونم اومدی

سورپرایزم کردی...

خواهش میشه

مجتبی شنبه 23 اردیبهشت 1391 ساعت 00:39

eee...من دیر رسیدم
ایشالا موفق باشید!
البته فک کنم الان (ساعت 12ونیم جمعه شب) دیگه باید خونتون باشی...

اصن بیکاری میخوای ارشد بگیری!

نه ساعت 4.5 صبح رسیدم
بلی همین دعاهای شما عزیزان بود که موفق شدم
مخصوصا دعاهای شما
احساس کردم البته

محمدرضا شنبه 23 اردیبهشت 1391 ساعت 16:12 http://baranearezoo.blogfa.com

من با تو نگویم که تو پروانه ی من باش

چون شمع بیا روشنی خانه ی من باش

در کلبه ی من رونق اگر نیست، صفا هست

تو رونق این کلبه و کاشانه ی من باش

من یاد تو را سجده کنم، ای صنم اکنون

برخیز و بیا خود، بت بتخانه ی من باش

دانی که شدم خانه خراب تو حبیبا

اکنون دگر آبادی ویرانه ی من باش

لطفی کن و در خلوت محزون من ای دوست

آرام و قرار دل دیوانه ی من باش....
روز زن مبارک
www.geiran.mihanblog.com

خیلی مرسی که بفکر بودین

مهندس بیسواد شنبه 23 اردیبهشت 1391 ساعت 22:50

بعله
شما با نفر اول کنکور ارشد طرف هستید
خودم هستند که یه تنه کنکور حسابداری رو ترکونده

بزار زیاد اغراق نشه نفر دهم
میترسم شکسته نفسی بشه نفر پنجم

مجتبی یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 ساعت 00:48

نه بابا...

بله دیگه

کاوه یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 ساعت 22:14 http://www.gongekhabdide.blogsky.com

سلام بر سومای عزیز..

ببخشید اگه دیر رسیدم آخه منم چند روزی نبودم!

برات آرزوی موفقیت در این آزمون و همه مراحل زندگیت رو دارم..

خواهش میشه ولی دیگه تکرار نشه
اگه یه جلسه دیگه غیبت داشته باشی حذف خواهی شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد