سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

بچگی و خربازی

یادش بخیر ما که بچه بودیم، دو تا موضوع بود که هم خوشحالمان میکرد و هم ناراحت

اولیش این بود که دستمالمان زیر درخت آلبالو گم شده(ناراحت)

دومیش این بود که همه را خر خود می دانستیم

و در آخر نمی دانستیم که آیا بی سواد هست یا باسواد.

این بازی هم به دلیل رعایت نکردن شئونات اسلامی حذف شد.

---------------------

پ.ن:

جدیدترین خبر امروز اینه که قیمتها وحشتناک رفته بالا و ازون ور هم اگه نگا کنی میبینی کیفیت هم اومده پایین.

امروز 1.5 کیلو شیرینی خریدم 14950 تومن و از 15000 تومنی که بهش دادیم فقط 50 تومن دستمون گرفت. خواستم بگم قابل داره ولی دیدم که صاحبش لازم داره

بعدش یه چیزی ازین سوسول بازیا خریدیم که ببینیم چیه. خدایش وقتی عکسشو دیدم دلمان بدجوری اصرار کرد ولی چشمتان روز بد نبیند اگه که چییییییییییز بود ازتون میخام که پولتونو گم کنید ولی ازین چیز نخرید. تو رو خدا تفاوت رو احساس کنید


نظرات 10 + ارسال نظر
رز شنبه 2 اردیبهشت 1391 ساعت 18:22 http://lahzeham.blogsky.com

شکل رو جلد اونقدر قشنگه که ادم دلش می کشه ولی وقتی باز می کنی دقیقا دلتو می زنه
قیمت ها رو هم که دیگه چیزی در موردش نگیم بهتره

دقیقا همینطوره
منم همین فکرو داشتم

کاوه شنبه 2 اردیبهشت 1391 ساعت 21:44 http://www.gongekhabdide.blogsky.com

تو شونصد ساله هم بشی
بازم دنبال خوراکی های بچگونه ای..

بابا مراعات کن تو دیگه پیر شدی..

اینم تلافی اینکه بهم گفتی به سنم نمیاد..

راست میگی
نکنه به من میگن ماشالا جوون موندی یادم میره سنی ازم گذشته
جووونی کجایی ببینی که کاوه جان ما رو متلک بارون کرده

حاج علی شنبه 2 اردیبهشت 1391 ساعت 22:24 http://s-minimal.blogsky.com

آره دیگه....
اینجوریاس...مام امروز یه ماست خریدیم با چپس بخوریم...
بعد روش نوشته بود ماست «چکیده ی موسیر».
بعد باز کهکردیم دیدیم اصلا ماست نیست که! دوغه... دوغ بود...به جای سیر هم توش پیاز بود...باور کن پیاز بود...به جان خودم پیاز بود...

حالا من باید با کی دعوا بگیرم؟!؟!؟؟ فروشنده بدبخت که نمیدونه... تقصیر اون که نیست...

نمی دونم دیگه دنیا وارونه شده
این زمونه که هستیم از کالاهای مکمل استفاده میکنن
فردا پس فردا کمپوت آناناس رو میفرشن ولی توش آلبالو گندیده هستش
شما ناراحت نشو

Zahra یکشنبه 3 اردیبهشت 1391 ساعت 00:11 http://www.baharerahayi.blogfa.com

تااازه!اینکه چیزی نیست من رفتم کادو تولد خریدم شد ده تومن بعدش که او مدم حساب کنم 7000بیشترازم گرفت!پول تزیین!

بله دیگه شما خودتونو لو دادین
واس تولد کی؟
واس تزئین یا واس جعبه های تزئینی؟
چقدر مهربون و دست و دلباز هستین

مهندس بیسواد یکشنبه 3 اردیبهشت 1391 ساعت 10:02

شوکورول هم شوکورول های قدیم

قدیم و جدید نداره مهندس
همه اینا تقصیر مدیریت کیفیت و مسئول فنی و فتوشاپ ایناست
با هم هماهنگ نیستن

Aji یکشنبه 3 اردیبهشت 1391 ساعت 11:23

توی سالی تاک اینو نشون داده بود
ندیده بودین؟
من توی یوتیوب دیده بودم :)

نه ندیدم
اگه دیده بودمش که نمی خریدم

مجتبی یکشنبه 3 اردیبهشت 1391 ساعت 14:52


- همه رو خر میکردی یا فکـــ میکردی که خرشون کردی؟! آخه خیلی فرق داره...

- آره دیگه...شیرینی های عید هم (از همونایی که ما درست کردیم) کیلو 13-14 بود
خدایی گرونه! ینی به نسبت کیفیتی که گفتی واقعا همه چی همینجوریه...
میری یه چیزی بخری ،طرف حالا فک میکنه چون تو یه جای باکلاس هست همه چیش هم باید نجومی قیمت بزاره...اونم با کیفیت...!
عند جهان سومی بنظرم ینی همین...

- یه سری عکس از این رولا چن وقت پیش گرفتم...میزارم تو فوتوبلاگم...

همینه دیگه شما گرون فروشی میکنید بقیه میگن ما چی کم داریم
چشمم چشمیه دیگه
اوکی منتظر رولا که میگی هستم ببینم چیکار میکنی

مجتبی یکشنبه 3 اردیبهشت 1391 ساعت 19:15


- مگه من قنادی دارم بخوام گرون فروشی کنم!
میگم بیرون اینقد بود...

- نه خیر هم! من قبل تر ها گرفتمممم

حالا چرا دعوام میکنی

مچتبی دوشنبه 4 اردیبهشت 1391 ساعت 20:01


شما کلا با من لج افتادی...

نه مجتبی جان از بیکاریه

حسام چهارشنبه 6 اردیبهشت 1391 ساعت 21:12

یادش بخیر.یادش بخیر...

پس شما هم ازین بازیا داشتین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد