سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

مانع بدون خار

همیشه حرف زور هستش که جواب میده وگرنه ادم خودش نمی تونه مراعات کنه

خیلی خوشم میاد که طرف برمیگرده و میگه من انقدر بدم میاد که طرف وسط خیابون با دوس پسرش فلان جا رفتن یا همدیگه رو بوس کردن.

و تظاهر میکنه که ادم خوبیه ولی خودش وقتی دوس دخترشو میبینه چنان دستشو میگیره که...

خوب همین کارا را میکنید که سازمان اتوبوس رانی محترم مجبور میشن که سیم خاردار بزارن حالا دیگه خار نزاشتن که لباس و شلوار مسافرین محترم پاره نشه.

امروز یه آقایی از در پشتی میخاست سوار شه ولی وقتی با این مانع روبرو شد چنان هول شد که انگار وارد حموم خانوما شده و سریع پیاده شد





نظرات 14 + ارسال نظر
حسام پنج‌شنبه 31 فروردین 1391 ساعت 16:29

خوشت اومد داری میخندی
حالا بزار واس اتوبوس شما هم مانع بزارن

حاج علی پنج‌شنبه 31 فروردین 1391 ساعت 17:59 http://s-minimal.blogsky.com

هه هه هه
حالا دانشگاه ما هم میخواستند کلاسا رو مختلت کنند، بعد دیدند هم کمبود فضا هست و هم کمبود استاد واسه 11000 دانشجو... قرار شد وسط کلاسا رو از اینا بزنند...از تریا هم شروع کردند.

بخدا ادم اینجوری بیشتر حریص میشه
چرا زمان ما دختر و پسر با هم سر کلاس مینشت و میگفت نامزد هستیم کسی باهاشون کاری نداشت
ولی حالا اگه بگه زن و شوهریم باید برن حراست و انگشت و تعهد و این لوس بازیا

شبنم پنج‌شنبه 31 فروردین 1391 ساعت 18:34


هیچ جا در امان نیستیم

خوب اینجوری در امانیم دیگه

مچتبی پنج‌شنبه 31 فروردین 1391 ساعت 21:18


- خوب شر و ور گفتن مصداقش همینه دیگه
طرف خودش دچاره ، ولی میگه فلان...

- دیگه این روزا تعجبی نداره این حرکت...

- میگم عکسا رو ریسایز کنی بهتر نیس سوما خانوم ؟!

والا خواستم با این حرکت بزرگی که انجام دادم تو خود عکس اجهاف نشه
خدایی با هزار ترس و دلهره عکس گرفتم گفتم حالا میان و یقه مبارکمون رو میچسبن که چرا عکس میگیرم

حسین جمعه 1 اردیبهشت 1391 ساعت 13:59 http://hr-mylife.blogsky.com

سلام
خوبید ؟؟
این عکسها رو جدا خودت گرفتی ؟؟؟
پست جالبی نوشتی
راستی من این اهنگی رو که از وبت پخش میشه
برا وب خودم دزدیمش :دی :دی
راضی باشی :دی :دی

اشکالی نداره

چطور مگه؟منم خودم عکس میگیرم

کاوه جمعه 1 اردیبهشت 1391 ساعت 16:06 http://www.gongekhabdide.blogsky.com

به نظرم لمس کردن دست کسی که دوستش داری گناه نیست..

دروغ گفتن غیر قابل بخششه..
خیانت.. و زدن زیر همه چی.. اینا رو باید تذکر داد..

گناه نیس ولی حرامه
اینجور که فتوا دادین از فردا قیامت میشه

مهندس بیسواد جمعه 1 اردیبهشت 1391 ساعت 21:42

ما از این چیزا تا حالا ندیدیم
خدا بهتون صبر بده

عزیز دل خواهر این طرح اجرا میشه
اول ازیجا شروع کردن
شما هم منتظر این مانع بدون خار باشین
مطمئنم چند وقت دیگه یه ولتاژ برقی هم وصل میکنن که خالی از لطف نباشه
از همین جا دست همشان رو میبوسم

مجتبی شنبه 2 اردیبهشت 1391 ساعت 01:12


نگفتم که فوتوشاپ کاری کن عزیز! فقط ابعاد کم کن...

به نظر خودم در ابعاد کوچولو زدم که راحتر ببینید
حالا شما رو نمی دونم با چیه قضیه مشکل داری
نه چند مدتیه بدجور گیر دادی
نمی دونم چای تلخ فروختیم یا چی؟

کاوه شنبه 2 اردیبهشت 1391 ساعت 21:42 http://www.gongekhabdide.blogsky.com

آمدم تا عاشقانه باز بیتابت کنم
بشکنم کوه یخی را از دلت آبت کنم

صبر کردم غوره هایت چون شکر شیرین شود
حال شیرین منی تو ؛ باده ی نابت کنم

به به این ترانه واس موقع ای خوبه که در وصف اوشون خونده بشه

مرد؟؟؟؟ شنبه 2 اردیبهشت 1391 ساعت 23:34

والا باید همینکارو برای مردا کرد....
مردا بی جنبن دیگه ....
مثل همین دیپلمات ایرانیه خودمون که توی استخر مختلط نتونسته جلوی خودشو بگیره وآبرو ریزی کرده

مگه تو ایران هم استخر مختلط زدن
کدوم شهر اونوقت؟

مجتبی یکشنبه 3 اردیبهشت 1391 ساعت 15:02

هه...
نه ببین
شما فقط اومدی عکس رو با پستت فیت کردی
ابعاد (رزلوشن) همون ابعاد بزرگه فقط فیت شده.
کافیه عکس تو یه صفحه جدید باز کنی تا ببینی
مثلا این آدرس عکس خودته...بازش کن ببین کوچیکه :
http://tabasom6666.persiangig.com/DSC_0158.JPG

وگرنه ما که کوشیک همه ایم...


حالا بیا و خوبی کن
ما خواستیم که تو پست ایجادی فضای کمتری داشته باشه که اگه کسی خواست کلیک کنه و در اندازه واقعی و با کیفیت عالی ببینه
ما مخلصیم بیشتر

مرد؟؟؟؟ یکشنبه 3 اردیبهشت 1391 ساعت 16:56

از اخبار عقبید دوست عزیز!!!
ایران نه برزیل دیپلمات عزیز ایرانی که در برزیل بسر میبره

والا من این خبر رو اصلا نشنیدم
چرا دروغ بگم
اوکی مرسی که خبر رو رسوندید
راستی شما کدوم مرد هستین؟

مجتبی یکشنبه 3 اردیبهشت 1391 ساعت 19:19


: "بیا و خوبی کن! "
- الان ینی من بدی کردم!

- آره واقعا حیفه ملت همچین view رویایی رو از دست بده!

شما گل
آقا
مهربون
هر کی گفت شما بدی کردی با من طرفه

مجتبی دوشنبه 4 اردیبهشت 1391 ساعت 20:01


-eee...چه مهربون شدی شما...
حالا دیگه میخوای با ما هم خـ...بازی کــــنی ؟!

استغفرالا این چه حرفیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد