سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

ترمز و تکان و مخلفات

در مسیر برگشت و سوار ماشین بودم.
همچنان ماشینها و ادمهای پیاده و سواره رو نظاره میکردم. حتی بعضی ثانیه روحم از این دنیا پر میکشید. پسر بچه ای بدو بدو از خیابان رد میشد که ناگهان عینهو چی از جلو ماشین رد شد که راننده زد رو ترمز و هر چی اب دهن بود پرت کرد به سمت پسره.
نمی دونم راننده نمی دونست که شیشه ای هم جلوش هست یا نه. وقتی اب دهن به این هوایی از شیشه ماشین سر میخورد به سمت پایین تازه فهمید که چیکارست.
ترمز زدن از یه طرف و اب دهنش از طرف دیگه باعث شد که به زمین و زمان بدو بیراه بگه.
--------------------------------
تهوعی نوشت:
نمی دونم آب دهن بود یا بلغم، چون همه چی توش بود وقتی دستمالش کشید گندتر شد

نظرات 7 + ارسال نظر
حسین دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 22:05 http://hr-mylife.blogsky.com/

سلام
اخرش رو که خوندم حالم بهم خورد.خوب تو هم یه دستمال ور میداشتی کمکش میکردی.

حالا میدونید که چی کشیدم

حاج علی دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 22:58 http://s-minimal.blogsky.com

اه اه اه اه
آخه خدایی اینم پسته تو گذاشتی؟؟؟؟
مثلا من بیام پست بزارم، امروز داشتم تو خیابون راه میرفتم، یهو یکی گلاب به روتون، شکوفه زد! خب الان این که چی؟!

نه دیگه قشنگ نخونیدن
گفتم راننده میخاست ادای تف کردن رو در بیاره که یهو شیشه جلو ماشین شکوفه ای شد

حاج علی دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 23:01 http://s-minimal.blogsky.com

اه اه اه اه
آخه خدایی اینم پسته تو گذاشتی؟؟؟؟
مثلا من بیام پست بزارم، امروز داشتم تو خیابون راه میرفتم، یهو یکی گلاب به روتون، شکوفه زد! خب الان این که چی؟!

بله دیگه متوجه شدم

مجتبی دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 23:30

Aji سه‌شنبه 29 فروردین 1391 ساعت 02:11

take care of urself my sweety
:*

tanx baby

حسین سه‌شنبه 29 فروردین 1391 ساعت 14:53 http://hr-mylife.blogsky.com/

سلام عزیز دل
من اپ شدم
سر بزنید لطفا

باشه چشم

حسام پنج‌شنبه 31 فروردین 1391 ساعت 00:38

وای...چه با جزییات هم نوشتی...

خوب نوشتم ینی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد