سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

این چه وضعشه

تو رو خدا ببین بازی انلاین به چه روزی افتاده

همش بچه بازی و سرکاری و ......

ایشششششششششششششش


بازی قورباغه و پشه

بازی تمرکزی قرمز و ابی

بازی پرندگان خشمگین

بازی محافظ جنگجو





نظرات 4 + ارسال نظر
حسام چهارشنبه 23 فروردین 1391 ساعت 20:28

سلام ؛

دختر یه چند وقتیه به بازی های نتی علاقمند شدی..؟

چیکار کنم هیچ سرگرمی نیستش

سید حسن پنج‌شنبه 24 فروردین 1391 ساعت 08:25 http://limooshirin1.blogfa.com

برای خدا
برای شهدا
برای غرور ملی
برای اثبات یگانگیمان
برای اثبات همبستگیمان
برای بالا نگاه داشتن سرمان
برای باقی ماندن نام خلیج فارس
برای زدن مشتی محکم به دهان اعراب وهابی
همه با هم به سوی جنگ سایبری برای نشان دادن حمایت خود از خلیج همیشه تاکید میکنم همیشه فارس پیش میرویم تا پیروزی...
برای باقی ماندن نام خلیج فارس و جلو گیری از تغییر آن از تبدیل شدن به خلیج عربی بیایید و رای دهید.
تا به حال51 درصد به سود خلیج فارس تا دیر نشده عجله کنید
دور از تو اندیشه بدان پاینده مانی و جاودان

student جمعه 25 فروردین 1391 ساعت 19:50 http://mbluew.blogsky.com

سلام دوست عزیز
از روحیاتت خوشم میاد البته خیلی وقت نیست که باهاتم شاید دو سه روز
تازه وبم ثبت شده البته قبلا با بلاگفا کار میکردم
میخواستم لینکت کنم لطف میکنی اگه تو هم لینکت کنی
البته فکر کنم الان فکر میکنی خیلی بچه ام نه؟

الان واس لینک کردن زود هستش
بزار کمی آشنا بشم اونوقت
همه ی ما بچه ایم با جسمی کوچک و بزرگ

student شنبه 26 فروردین 1391 ساعت 18:36

سلام
ممنون که بهم سر زدی اما فکر کردم باید عصبانی شده باشی چون...
ولی خواستم بگم من از اوناش نیستم که بگن لینک...بعد...
مرسی که اومدی گلم
امیدوارم خوب و موفق باشی!

نه چرا عصبانی باشم
اتفاقا من ادم خیلی خونسردی هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد