سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

میخای سرگرم شی

ادم وقتی بی حوصله میشه مجبور میشه که تو نت بچرخه و به همه جا سرکی بکشه تا بلکه یه چیزی پیدا کنه که سرگرم بشه

اتفاقا امروز برام یه روز بسیار کسل کننده ای بود و وقتی دنبال یه سرگرمی بودم، چشم به بازی آنلاین افتاد و با خوشحالی بسیار همون اولین بازی رو انتخاب کردم که  به بیان ساده یه بازی ضدحالی بود .

لینک بازی ها رو براتون میزارم که شما هم کسل و خسته شدید، حتما امتحان کنید که حال امروز من رو متوجه بشید

1. پلاستیک بازی

2. توپ زبل

3. بازی هوش قورباغه ها

نظرات 6 + ارسال نظر
شبنم دوشنبه 21 فروردین 1391 ساعت 22:39 http://seven-stones.blogsky.com


من بلیارد بازی میکنم

من بازی های فکری بیشتر دوس دارم

حسام دوشنبه 21 فروردین 1391 ساعت 22:50

سلام ؛

کلاً از این بازیا خوشم نمیاد.

ممنون.

چشم دیگه ازین بازیا نمیزارم

محمدحسن عبدی سه‌شنبه 22 فروردین 1391 ساعت 00:47 http://1hasan.blogsky.com

اولیه عجب بازی توپی بود!
ای تو روح سازندش

اره دیدی چه سرکاری بود
اعصابمون بیشتر ماسید

حاج علی سه‌شنبه 22 فروردین 1391 ساعت 08:34 http://s-minimal.blogsky.com

همینه دیگه...میگم بیا فیسبوک، نمیای...

وگرنه ما که فیسبوکی هستیم، اصلا وقت نداریم سرمون رو بخارونیم...

حالا ینی شما فیسبوکی؟
من فیلتر شکن ندارم
اون قبلی فک کنم از کار افتاده
چند تایی رو امتحان کردم ولی زود زود قطع میشه

مهندس بیسواد سه‌شنبه 22 فروردین 1391 ساعت 11:24

این پلاستیک ترکوندنه خیلی حال داد
دستت درد نکنه

ینی دوس داشتی؟
در واقعیت که پاش بیافته عاشق پلاستیک ترکوندنم
ولی اینجا با یه کلیک ترکیده بشه اصلا صفا نداره

حاج علی سه‌شنبه 22 فروردین 1391 ساعت 23:41 http://s-minimal.blogsky.com

شما که خدای فیلتر شکن بودی!
خو حالا هر موقع اومدی یاهو بهت یکی میدم...

من همیشه ساعت 8تا 9 هستم ولی شما نبودی
چشم پیشاپیش دستتون درد نکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد