سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

جمله مفهومی

نمی دونم چرا هر فیلمی بی سر و ته باشه کلی جایزه میگیره.
فیلم "شش و بش" و "آقا یوسف" از فیلمهای تعریفی بود که هرجا میرفتی همه تعریف میکردن.
البته فک کنم فیلم آقا یوسف جایزه گرفته. تو اون فیلم هم بعضی دیالوگها خیلی جالب بود. واس یه بار دیدن ارزش داشت ولی اینکه فیلم بی محتوا تموم شد....
وقتی فیلم تموم شد شوکه شدم. آخه تازه فیلم داشت مسیر خودشو طی میکرد.
تو فیلم آقا یوسف این جمله قشنگ بود:
"مردا رو آشپزی تشبیه کرده بود و زنا رو به غذا، و اینکه آشپزا به هر غذایی نوک بزنن (چشیدن) دیگه سیر میشن و اشتها ندارن)
منظورش این بود که مردا که با دختر و زنای زیادی ارتباط داشته باشه معلومه دیگه ، مرد زندگی نمیشه

نظرات 12 + ارسال نظر
Aji سه‌شنبه 16 اسفند 1390 ساعت 01:32

حالا کلی فیلم براتون گذاشتم کنار ببینین حالشو ببرین. این دو تا فیلم هم شدن فیلم؟ :)
تازه
سریال How I met your mother رو تا اپیزود 18 فصل هفتم هم براتون گذاشتم کنار. یعنی تا آخر بهار هی بشینین فیلم و سریال نگاه کنین
:)

آخی خانم مرسی ولی من خیر سر مبارکمون کنکور ارشد دارم. حالا شما بیارید یه کاریش میکنیم
آقا یوسف هم مثل جدایی نادر از سیمین بود ها
فیلم میخام چیکار من مشتاق دیدار آجی خودم هستم

مجتبی سه‌شنبه 16 اسفند 1390 ساعت 01:39

-در مورد این مدل فیلما یه جورایی راس میگی!

-اون تفسیرت از مردا هم فک نکنم همیشه صدق کنه(نوک زدن و...)
-اما اون نتیجه گیریت رو واقعا قبول دارم.
اما...
" زن و دخترای زیادی؟! "
ینی اگه کم باشن دیگه مشکل پیش نمیاد؟!
نمیاد ؟!
نمیدونم...!

نه دیگه اگه بچسبه به زندگیش و به زن خودش فک کنه اونجوری نمیشه
دلم واس ریحانه دختر آقا یوسف سوخت
میدونی مثل چیه ؟؟؟ اینجور مردا عین گرگ درنده می مونن ولی ریحانه عین گنجشک یهوو اسیر گرگ میشه و تا سر بچرخونه زودی شکار میشه

حاج علی سه‌شنبه 16 اسفند 1390 ساعت 08:37 http://s-minimal.blogsky.com

خداییش فیلم آقایوسف که خیلی قشنگب ود!!!!!!
البته آخرش یه ساخت ناشیانه ای بود از سبک جدایی نادر از سیمین!
در سطح "جدایی" نبود ولی خب ارزش جایزه رو داشت...به نظرم خوشساخت و عالی بود و اینکه از این بازیگرای تجاری استفاده نکرده بود، این خودش ارزشمند بود...
شش و بش رو ندیدم...

شش و بش رو نبین شبیه سنپطرزبوک بود ولی خدایی سنپطرزبوک ارزش دیدن داشت حداقلش کمی خنده داشت
ولی این نه خنده داشت نه محتوا
کاملا حرفتون متین منم میگم آخر فیلم غیر منتظره تموم شد کلی حرف واس گفتن داشت ولی قشنگ بود
دوز داشتم

مریم و محسن سه‌شنبه 16 اسفند 1390 ساعت 09:00 http://salysky.persianblog.ir

ملت رو گذاشتن توی خماری
درست موقعی که فیلم شروع می شه می بینی نوشته پایان

اره والا من منتظر شدم که ببینم کی چاقو زده به دکتر یهو فیلم تموم شد

شیما سه‌شنبه 16 اسفند 1390 ساعت 10:37 http://man-bi-to.blogsky.com

متاسفانه هیچ کدوم از این دو فیلیم رو ندیدم!
جواب سوالاتتون هم تو قسمت نظرات وبلاگم گذاشتم

آقا یوسف رو ببینید فقط در حد پیشنهاده

دیوونه سه‌شنبه 16 اسفند 1390 ساعت 14:06

نظر من چی شده؟

همه ی نظرها محفوظه

دیوونه سه‌شنبه 16 اسفند 1390 ساعت 16:06

نظرم کو؟

به جون نخودیت همه رو تایید زدم
حالا نظرت در مورد چی بود؟
به خودم بگو که خودم تایپش کنم

دلـــ سه‌شنبه 16 اسفند 1390 ساعت 17:37 http://www.letters-silence.blogfa.com

دقیقا منم به این نکته رسیده بودم

به هر غذایی اگه یه نوک بزنی ، اشتهات از بین میره

خوب پس پیشنهاد میکنم که آقا یوسف رو ببینید

مجتبی سه‌شنبه 16 اسفند 1390 ساعت 21:35

فک نکنم دیگه الان مث زمان عربای جاهلی ،زن بطور مطلق در رنج و عذاب از طرف مردها باشن...هیچ وقت این طرز فکر و فلسفه رو قبول نداشتم! فلسفه گرگ بودن "مطلق" مرد و فرشته بودن "مطلق" زن...
تو دنیا آدم (چه زن چه مرد) همه جنس داریم...
تفسیرش با خودتون...



چشم تفسیرش میکنیم
ولی چی بگم اگه بحث کنم که 30یا 30 میشه

دلـــ چهارشنبه 17 اسفند 1390 ساعت 00:22 http://www.letters-silence.blogfa.com

دیدم

چی رو دیدی؟

دیوونه چهارشنبه 17 اسفند 1390 ساعت 18:08

وبلاگت با من مشکل داره ها

نه مشکل نداره واس چی؟

مجتبی چهارشنبه 17 اسفند 1390 ساعت 20:00

فک نمیکنم اصلا ربطی به سیاست داشته باشه...

آدم باید خودش فکر کنه و منصف باشه...
و اون چیزی که درست هست رو بهش عمل کنه...

من که خدایی ادم منصفی هستم
ولی در بعضی مواقع زودی جوش میارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد