سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

با عشق و اشتیاق

فک کن یکی بیاد با عشق و علاقه واست شال و کلاه ببافه

مامانی رو میگم واس آبجی فرنگیمون داره شال و کلاه میبافه

درسته که خیلی ساده اس ولی خیلی واسش زحمت کشید شاید بگم از خواب و خوراکش هم گذشته و به امید اینکه آجی فرنگیمون ازشون خوشش بیاد

نه که آبجیمون خیلی وسواسه به این خاطر کاری کرده که نزدیک سلیقه اش باشه

امیدوارم وقتی شال و کلاه رو میگیره و استفاده کنه , زحمات چند شب بیداری مامانی رو هدر نده

خودم میدوم که چقدر زحمت کشید و به خاطرش تو اون روز برفی رفته و کامواشو گرفته

مامانی عزیزم دوست دارم بخدا دوست دارم

نظرات 4 + ارسال نظر
Aji شنبه 15 بهمن 1390 ساعت 02:09

:(
یعنی اینقدر این آبجی شما قدر نشناسه که تو داری آرزو می کنی قدر بدونه؟ پس عجب موجود خودخواهیه
از طرف من مامان جان رو بغل کن و ببوس
من هم خیلی دوسشون دارم

نه خوب میدونم که قدر شناسه ولی محض یاد آور گفتم که اگه برگشتن تو ذوق مامی نزنن که چرا گولش اینوری چرا رنگش اونوریه
وگرنه ما آبجی خودمونو میشناسیم که
وگرنه مامی هم واسش شال و کلاه نمی بافت

دیوونه شنبه 15 بهمن 1390 ساعت 08:05 http://n900.blogfa.com

الان این آجی با اون آجی هیچ ربطی نداره؟؟؟؟

کاملا درسته این آجی با همه آجی ها فرق داره

حاج علی شنبه 15 بهمن 1390 ساعت 09:41 http://s-minimal.blogsky.com

هه هه هه هه
هشدار های لازم رو دادی که اگه خوشش هم نیومد، استفاده کنه؟
بنده خدا صداش در اومد دیگه!

نه حاجی جان
مامانیای خودم بافتنی می بافه عین چی!!!!
حالا بزار کلاه ش هم تموم شه یه دونه عکس میزارم
احتمال هم داره کلاه و شال تو عکس، خوش عکس نیافته
این دیگه مشکل دوربینه نه کلاه و شال

حاج علی شنبه 15 بهمن 1390 ساعت 20:14 http://s-minimal.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد