سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

کفشدوزک ها هم عاشق میشن

چیه مگه!!!!

آخییییییییییییییی امروز این یه دونه عکس رو دیدم خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم

خدایی ببین دو تایی اومدن زیر بارون و تو چشای هم نگا میکنند و با چشم حرف دلشونو میگن

ای ایسانها یاد بگیرید خو.

باشه دیگه دنی و بنی عزیزم خوشحال شدم بهم افتخار دادین که یکی از عکسهاتونو تو وبم بزارم

ایشالا عکس بعدی رو ببینم که سه تایی باشید و بگید سیب


---------------------------

پ.ن:

چرا برای پرواز باید به آخر خط برسی؟

کفشدوزک ها وقتی به نوک برگ میرسند پرواز میکنند


نظرات 14 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 10:34

تو هم حساس ، کلیه ها سنگ ساز

نه خدا رو شکر کلیه مون ایرادی نداره

ترانه دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 11:06

به به!!!!!!!!!!!!
چه عسکه خوشجلییییییییییییییییییییه
یعنی ایناهم ....اره؟؟؟؟؟؟؟؟
هی ... دل غافل!
یعنی قسمت ماهم میشه؟؟؟؟
هی...........

اینا همش تو فیلمه
غصه نخور خدا بزرگه میگم واست یه کفشدوزک خوشمل بفرسته

صدف دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 11:40 http://www.ghasedak1362.blogfa.com

من عاشق کفش دوزک ها هستم

حتی که نیت کنی و بعد ببینی کفش دوزک دستتو پیف پیفی کرده
ای دل غافل جا تره و کفشدوزک نیس

سودی یه چشم دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 11:50 http://mayoob.persianblog.ir

سلام.
عکس هات خیلی قشنگ بود.
بچگیام تنها جونوری که نمیترسیدم بگیرم دستم کفشدوزک بود.
مامانم هر وقت سبزی میخرید و توش کفشدوزک بود صدام میکرد تا بگیرم دستم و ببرم حیاط ولش کنم.
یاد بچگیام افتادم.
مرسی از عکس قشنگت.

خیلی زحمت کشیدی
فقط کفشدوزک؟؟؟؟
ما اصلا تو دل طبیعت بزرگ شدیم الانم تو شرکتممون پر از چرنده و پرنده هستش
از سگ و عقاب گرفته تا سگ شکاری
از ماهی اکواریوم گرفته تا اسب وحشی
حالا عکسا رو میزارم ببیینید

دیوونه دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 11:55

اوووففففففففاااااا این پینوشتت خیلی فلسفی بود سرم رو گرفت ولی حرف قشنگی بود

بلی خودمان هم اندکی اندیشیدیم
قابل شما رو نداره

حاج علی دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 14:13 http://s-minimal.blogsky.com

انسان ها نیاز نیست به ته خط برسند...
فقط کافیه بالهاشون رو باز کنند..هرکجا که باشند...
ولی همیشه وقتی بالهاشون رو باز میکنند که به ته خط رسیدند.
چون لذت پرواز و اوج رو درک نمیکنند.

ای دوس دارم اون ادما رو خفه کنم که ناامید میشن و زانو غم رو بغل کنن

حاج علی دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 14:14 http://s-minimal.blogsky.com

این دنی و بنی هم که اسم کفتر های من بود!!!!
حالا شد اسم این کفشدوزکا؟؟؟

من هر دو تا جفت رو ببینم بهشون میگم دنی و بنی
دنی اسم آقاهه و بنی هم خانومه هستش
یهویی اشتباه نگین

مرتضی دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 15:57 http://kooris-6.blogsky.com/

سلام !
خیلی قشنگنننننننن

قابل نداره تو رو خدا
دوس داشته باشین میگم به شما هم یه دونه عکس یادگاری بدهند در یک ژست دیگر

دیوونه سه‌شنبه 11 بهمن 1390 ساعت 00:06

این یکی بهتر آدم دلش وا میشه

خوبه خوشحالم

کاوه سه‌شنبه 11 بهمن 1390 ساعت 07:51 http://www.gongekhabdide.blogsky.com

سلااااام بر نخودی عزیز!


آخه این اسمه واسه خودت گذاشتی؟!
خدایی من یکی خجالت میکشم صدات کنم!

اصلا
نه ..

سلاو بو تو..
پر به دل ئه لیم ئه م وینه یه زور جوانه
ده س خوه ش!

سلام به کاوه, دوست مهربون
واس این باهاتون راحتم چون 5ماه ازتون بزرگترم
مگه نخودی چشه؟
اسم به این خوبی
پس آشتی شدی؟

مریم و محسن سه‌شنبه 11 بهمن 1390 ساعت 09:32 http://salysky.persianblog.ir

آخی چه عاشقانه
خوشملن

بله دیگه
خیلی عاشقانه اس

Aji سه‌شنبه 11 بهمن 1390 ساعت 11:38

یاد نوشته: "کرگدن ها هم عاشق می شوند" افتادم
یاد اون دن جنبانک
یاد اون کرگدنی که نمی دونست وقتی قلبش از چشماش می افته یعنی عاشق شده
هی
نوشته خیلی قشنگی بود/هست یعنی

منم خیلی اون داستان کرگدنها رو دوس دارم
چرا که نه! حتما پیش میاد
ما هم کرگدنهایی بیش نیستیم

محمدرضا سه‌شنبه 11 بهمن 1390 ساعت 16:00 http://www.geiran.mihanblog.com

گاه می توانیم برای کسی که دوستش داریم چند سطر سکوت بنویسیم تا زمان تنهایی هر جور دلش خواست معنا کند.موفق باشید دوست مهربون و عاشق من

این جمله شما منو یاد جمله نوار قلب انداخت
گفت نوار قلب من بی تو اینجوریه---------------- بیا و خودت خط ها رو زیگزایی کن
مرسی دوست مهربون

ترانه چهارشنبه 12 بهمن 1390 ساعت 12:06

وبلاگ ناااااااااازی داری نخودی
اول که دیدم نوشتی از بازی هفت سنگ بدت میاد تعجب کردم واین شلکی شدم
اماجمله ی بسیاز زیبایی بودو حالا منم موافقم
بزن قدش اجی
راستی حیف این وبلاگ خوشجل نیس که انقدرسوت و کوره؟؟؟؟؟!!!!!
منتظر یه ترانه ی قشنگ مثه خودم هستم

مثلا آهنگ داشت ها ولی نمی دونم چطوری شد که آهنگش پخش نشد و هر کاری میکنم دلم راضی نمیشه که یه آهنگ دیگه بزار
مرسی که سر زدین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد