سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

دل درد و دل گرفتگی

می گوید:

+ نمی دونم چرا دلم گرفته؟

- چی شده؟ باز چه halo holeiiiiiiii خوردی؟ الان دل درد داری یعنی؟

+ دل گرفتگی چه ربطی به دل درد داره؟ دل که مربوط به قلبه و دل درد هم به شکم مربوطه

- آخه هر دو تاش دل داره دیگه گفتم شاید یکی باشه

+ :(

- خوب بزار بیام تو قلبت ببینم حرف حسابش چیه؟

+ یعنی میتونی نگا کنی؟

- بله اگه تو چشام نگا کنی و پلک نزنی همه چی رو میگم برات

+

- پاشو.... ما رو گذاشتی سر کار؟ هیچیت نیس

+ پس دلم...

- نه دیگه خودشو لوس کرده اگه صبح بیدار شی همه چی ارومه اونوقت تو چقدر خوشحال میشی


نظرات 3 + ارسال نظر
مرتضی دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 02:03 http://kooris-6.blogsky.com/

سلام !
دل گرفتگی درد گرانیست !با دل درد فرق میکنه!
انشا اله دلت نگیره!؟
موفق باشی...

سلام علیکم
بله دیگه متوجه شدیم که کلی فرق داره

دیوونه دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 11:56

من اینجا یه نظر گذاشته بودم.کجا رفتش؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرا همش می مونه
به جون اعظم خانوم من حذفش نمی کنم

دیوونه دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 13:21

خواستم بگم که برای دل درد چایی نبات معجزه میکنه برای دل گرفتگی هم یه آب زرشک آلبالویه یخی معجزه میکنه واقعا نشاط بخشه.
من خودم همیشه این نخسه رو استفاده میکنم جواب میده

دل دل چای درده سخسش
ولی دل گرفتگی فقط دوا درمونش یه چیز دیگست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد