سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

گیر دادن

امروز بازم ازون روزایی بود که ادم میخاست به همه چی بیخودی گیر بده

تا اینکه سو‍ژه مورد نظر پیدا شد.

وقتی کرایه ماشین رو دادم ، دیدم که راننده واس خودش و از طرفی هم از چشم و ابرومون خوشش اومده بود، کرایه رو بیشتر حساب کرده بود. منم صدامو بلند کردم و گفتم:

+ آقا تا فلان جا این همه پول میشه

- خانوم شما رو از اون ور شهر سوار کردم

+ کی گفته از اون ور شهر؟ من همش دو قدم تا شهر واسه دارم

حالا هی من بگو و هی اون جواب بده و چنان باهاش برخورد کردم که راننده به دیــــــــــــــــــــد خوردن افتاد و گفت ببخشید حتما شما درست میگید و بقیه پولمو پس داد.

منم چون به اشتباهش پی برده بود،‌از بقیه پولم صرف نظر کردم و گفتم نمیخام و وقتی از ماشین هم پیاده شدم چنان عذرخواهی کرد که اگه کسی از دور میدید میگفت این بنده خدا چه اشتباهی کرده.

شکر خدا این راننده هم به اشتباه خودش پی برد

نظرات 15 + ارسال نظر
گیل مرد یکشنبه 11 دی 1390 ساعت 18:02 http://www.srs0911.blogfa.com

خانم ها ، آقایان هیچ میدونید با کی طرف هستید؟
با مامور مخصوص سازمان تاکسیرانی میتی خودم.
احترام بگزارید وگرنه در ماشینتون رو از جا میکنه!


حالا اتفاقی بود
اومدم خونه کلی خندم گرفته بود. کاش یکی بود ازم فیلم میگرفت

کاوه دوشنبه 12 دی 1390 ساعت 22:46 http://www.gongekhabdide.blogsky.com

خودت قاضی میشی..
خودت حکم صادر میکنی..
و خودتم اجراش میکنی..
تازه شاهد هم داری خودت!!

اتفاقا منم همین امروز این اتفاق واسم افتاد
اما نه اینقد خشن

طعمش به این خشن بودنشه
اگه خونسرد باشی طرف پررو میشه و ..

حاج علی سه‌شنبه 13 دی 1390 ساعت 11:22 http://s-minimal.blogsky.com

یعنی چنان روی اعصاب رانندهه پشتک و بارو زدی که طرف از پولش گذشت...والااااا
بی خیال آبجی نخودی!!!اذیت نکن مردم رو!!!البته بعضی هام حقه شونه

آفرین اینم از اون بعضیا بود خوووووو
من که الکی ازار ندارم

گیل مرد چهارشنبه 14 دی 1390 ساعت 23:53

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
این هم دسته گلی که سفارش داده بودید.

آخی چه رمانتیک
مرسی گیل مرد
من همه ی این گلا رو نگه میدارم
بی نهایت مرسی
گیله مرد، ولی من قصد ادامه تحصیل دارم. از همین اول گفته باشم

گیل مرد پنج‌شنبه 15 دی 1390 ساعت 14:22

خیلی منحرفی

نه بابا واس مزاح گفتم
مگه 2تا اینسان رو ندیدن که به هم گل بدهند

حاج علی پنج‌شنبه 15 دی 1390 ساعت 18:49 http://s-minimal.blogsky.com

از من میرسی این گیلمرد رو بیخیال!!!
کاملا با ارمانهایی که برای من شرح دادی متفاوته!
ولی اگه قصد بی خیال شدن گیلمرد رو نداری، صمیمانه ترین تبریکات رو از طرف من بپذیرید عروس و دوماد محترم

من کاری به هیچ اینسانی ندارم
قاپ دلم گم شده و یکی اونو قاپیده
فعلا دنبال قاپم هستم
حاجی نگران نباش
گیله مرد هم مهندس خوبیه
زیاد اذیتش نکن

کاوه پنج‌شنبه 15 دی 1390 ساعت 23:45 http://www.gongekhabdide.blogsky.com

من و تو هر دو به یک شهر و ز هم بی خبریم
هر دو دنبال دل گمشده ای ، دربدریم

ما که محتاج نفسهای همیم ، آه ! چرا
از کنار تن یخ کرده ی هم می گذریم؟

ما دو کبکیم – هواخواه هم – اما افسوس
هردو پر بسته چنگال قضا و قدریم

آسمان ، یا که قفس !؟ آه ! چه فرقی دارد
سر پرواز نداریم که بی بال و پریم

حال ، دیگر من و تو ، فاصله مان فرسنگ است
گرچه دیوار به دیوار هم و "در " به "دریم "

همه ترسم از این بود : می آید روزی
من و تو هر دو به یک شهر و ز هم بی خبریم

ایشالا فرسنگ و فاصله ای نمی مونه

گیل مرد شنبه 17 دی 1390 ساعت 00:06

حاجی بعد از مشروط شدن ها باحات کار دارم منحرف.

شکسته نفسی نکنید
شما اگه 18 بیارید میشدید مشروط
تعریفتون رو از بچههای کلاس اونوری شنیدم

حاج علی شنبه 17 دی 1390 ساعت 07:20 http://s-minimal.blogsky.com

پس مبارکه دیگه...
دودورودودود...عروسی
دس دس دس دس
همه دس همه دس
مبااااارکه...مبارکه

عروس کیک رو ببوس...

حاجی ما خودمون یکی رو پیدا کردیم
اگه خدا بخواد داماد دار میشیم و منم لباس عروس میپوشم
آخرش حاجتت برآورد شد، میدونم خیلی برام نذر کردید
ازتون سپاسگذارم

محمدرضا شنبه 17 دی 1390 ساعت 07:25 http://www.geiran.mihanblog.com

سبدی هست در اندیشه من
که پراز گل بدهم هدیه به تو
غافل از آنکه تو خود نابتری
یک جهان گل بخورد غبطه تو
سلام رفیق.

سلام دوست مهربون
وااااااااااااای من چه خوشحالم با این همه گل و دسته گل
اگه داماد بفهمه کلمو میکنه

محمدرضا شنبه 17 دی 1390 ساعت 07:32 http://www.geiran.mihanblog.com

سلام به اون اهل دلی که بی ریا و بی صفاست
قلب پر از محبتش همیشه با یاد خداست
دور باشه از وجودتون هر چی غمه هر چی بلاست
گفتم سلامی عرض کنم نگی فلانی بی وفاست

نه بابا کی جسارت میکنه که بگه شما بی وفایی
اولین دوست وبی من شما بودین

گیل مرد شنبه 17 دی 1390 ساعت 23:29 http://www.srs0911.blogfa.com

به. به سلامتی مبارکه پس شما هم سر و سامون گرفتید به سلامتی .
تبریک میگم ولی یه شیرینی باید برای منو حاج علی بفرستید .
مبارکه .
ببینم رئیستونه؟؟؟؟

نه دارم ازون جا میام بیرون
خیلی خستم کردن با اون همه اذیت
اینجوری گفتم که حاجی حواسش پرت بشه وگرنه فعلا آزمون استخدامی در پیشه

حاج علی شنبه 17 دی 1390 ساعت 23:57 http://s-minimal.blogsky.com

نه دیگه...نشد
یعنی واسه یه شیرینی ناقابل، داری همه چیز رو انکار میکنی؟؟؟؟
یه قاچ کیک که این حرفا رو نداره!!!!
به جون نخودی نباشه به جون خودم، یعنی تمام کشور الان بسیج شدن واسه شما کیس مناسب پیدا کنن...همه جا سپرده بودم...
وقتی شنیدن که شمام سامون گرفتید هم خوشحال شدن!

حاجی اگه خدا بخواد یه موضوع دیگه دستمه
اگه بشه که حتما شیرینی به درب منزل ارسال خواهد شد
زیاد شلوغش نکنید که قاچ کیک شما بیشتر بشه

گیل مرد یکشنبه 18 دی 1390 ساعت 18:38

برای منم کیک میفریستی؟؟؟

به قول ندا: چرا که نه
واس همه کیک فرستاده میشه

حاج علی دوشنبه 19 دی 1390 ساعت 11:03 http://s-minimal.blogsky.com

اوکی...استخدام که شدی کیک ما رو بفرست...

چشم کیک شما هم به درب منزل ارسال خواهد شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد