سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

یادت نره

من تو اتاق مشغول کار کردن بودم یهویی هوا گرم شد و درو باز کردم چند ثانیه بعدش یهویی یکی با کلی سر و صدا اومد تو اتاق و خیلی ذوق زده بود که از بیرون با اون هوای سرد تونسته خودشو تو اون اتاق گرم جا بده. (البته یه دختر جیگر هم باشه)

خلاصه بر و بر همش نگام میکرد. منم اعصابم خورد شد.

دستاشو به هم می مالید انگار خیلی سردش بود. منم به ارومی از کنارش عبور کرد و خودم به مگس کُش شار‍ژی رسوندم و با یه عملیات چرخشی نقش بر زمین شد. خوشحالم بودم که از صحنه روزگار محوش کردم. به دلم میگم یادت نره که اینجوری باید خشن باشی. اگه مهربون باشی که مثل مگس از یاد همه پاک میشی

پس یادت نره

یادت نره

یادت نره

--------------------

پ.ن:

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای امین حبیبی به نام تـولـد

نظرات 3 + ارسال نظر
حاج علیپ شنبه 3 دی 1390 ساعت 00:14 http://s-minimal.blogsky.com

مگس بنده خدا رو چیکار داشتی آخه خودشیفته!
اومد تو اتاق چی دید؟؟؟یه دختر خودستا!!!!
چرا کشتیش!!!مینداختیش بیرون!گناه داره!اونم به زندگیش علاقه داره خو!

آخه حاجی کلافم کرده بود
آخه نمیرفت بیرون که
مگه ادم هستش که بگم مگس محترم برو بیرون، اونم بگه چشم نخودی خانوم شما دستور بده

کاوه شنبه 3 دی 1390 ساعت 16:24 http://www.gongekhabdide.blogsky.com

فصلی که بهار چشم مستت باشد
نشکن دلی را که پای بستت باشد
** **
البته تو خـــود هـــــوای ما را داری
گفتم که حساب کار دســتت باشد

حساب از دستم رفت

گیل مرد یکشنبه 4 دی 1390 ساعت 23:42 http://www.srs0911.blogfa.com

من اولش فکر کردم کی اومده تو اتاق کارت !!!
ولی اگه با یه ضربه ناکارش کردی آفرین داره.

بله با یه ضرب کارش تموم شد
دلم براش پر پر شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد