سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

سیل شد تو یقم

گریه‌م گرفت و اشکا امون نداد طوری که تو یقم جم شد

بغض کردم

.

.

.

حالا اروم شدم

نظرات 13 + ارسال نظر
گیل مرد پنج‌شنبه 24 آذر 1390 ساعت 18:06 http://www.srs0911.blogfa.com

خدا رو شکر

یعنی چی اونوقت؟
که گریمون بند اومد یا واس اینکه گریمون گرفت
لطفا شفاف سازی بشه

گیل مرد پنج‌شنبه 24 آذر 1390 ساعت 19:49

واسه این که آروم شدی.

به قول شما سپاس

گیل مرد پنج‌شنبه 24 آذر 1390 ساعت 23:11

منظورتون از سپاس همون مرررسیییی

نه دیگه منظورم همون سپاس بود
گیل مرد چقدر مثبت اندیش و مهربونی

Abji جمعه 25 آذر 1390 ساعت 00:55

گریه واسه چی؟
چی شده مگه؟

نه بابا بازم مامانم پند و نصیحت میکنه یهویی خارج از روال کارمه منم آمپر چشام میترکه یهوو دو قطره میاد دیگه توپ توپ میشم

حاج علی جمعه 25 آذر 1390 ساعت 02:29 http://s-minimal.blogsky.com

اولندش که چرا گریت گرفت؟؟؟؟؟
دومندش که آخه مگه دنیا ارزش گریه کردن داره؟؟؟
سومندش که سپاس رو من میگفتم.گیلمرد از این حرفا بلد نیس.

اولا که دل کوچولوی ادم مگه چقدر وسعت و پهناشه که وقتی میگیره نتونه گریه کنه
دوماً من واس دنیا گریه نکردم. واس خودم بود که نتونستم حرف دلمو بزنم با چشام گفتم. طی دو قطره اشک ناقابل
سوماً اره راس میگی سپاس رو شما گفتی ولی اگه ححدس زدی که مرد طلایی به جای سپاس چی میگه؟ میگه بگو لطف عالی مستفیض
بس که این پسر لفظ قلم میحرفه ادم در تعجبش می مونه
بی انصافی بخدا، گیله مرد هم بهم یاد داد که سیگار نکشم عاشق نشم و چیزای خوب زیادی یاد داده که بقیشو نمیگم که ریا نشه

Abji جمعه 25 آذر 1390 ساعت 04:31

چرا حرف در میاری واسه دختر مردم
تو کی سیگاری بودی که این گیله مرد بیاد ترکش کنه؟ :)
می بینم که این مرد طلایی بچه مثبیته
چی خونده حالا؟
چند سالشه؟
کجا زندگی می کنه؟
:)
کنجکاو شدم از بس تعریف کردی ازش ;)

حالا مامانت واسه چی باز تو رو نصیحت کرده؟ نکنه می خوان شوهرت بدن. هان؟ :)

خلاصه همه به من نظر لطف دارن
نه بابا منو چه به سیگار کشیدن. من خیر سرم حسابدار مملکتم
تا دیپلم خونده و فشار زندگی اینا باعث شده که بیخیال درس شه و واس خواهر و برادرش کلی کار انجام بده
همش تو فکر کار و زندگیهمن زیاد ازش نمیپرسم چون به من ربطی نداره
زندگی سختی داشه یه بار درباره خونوادش پرسیدم خیلی غصه خورد
مامانم نصیحت می کنه نه واس اینکه شوهرم بدن واس اینکه شوهره بیاد
ما همچنان داستان داریم

Abji جمعه 25 آذر 1390 ساعت 04:41

الان یه چند تا کامنت این گیل مرد و حاج علیتون رو خوندم. چه پسرای خوبی هستن. بچه مثبت کم پیدا می شه تو این دوره زمونه
دوستای وبلاگی بامرامی به نظر می رسن :)

سپاس آجی جان
اره دیگه گیل مرد و حاجی ما از پسرای گل این دوره زمونه هستن
مهنس راه و ساختمان و شهرسازی مملکت ما هستن
منم جا داره از این تریبون آزاد اعلام کنم که مهندس ها ازتون خیلی سپاس

Abji جمعه 25 آذر 1390 ساعت 10:37

تولد وبلاگت هم مبارک باشه. فرداست البته. ما پیشاپیش تبریک می گیم. ایشالا صد ساله بشه :)

مرسی آجی جان
ایشالا تولد صد ساگی خودم

حاج علی جمعه 25 آذر 1390 ساعت 12:15 http://s-minimal.blogsky.com

بععععله...من میگم بگو سپاس چون پارسیه...نه عربی نه فرانسه...ولی لطف عالی مستفیض که دیگه خالص عربیه...

من میگم این گیلمرد بد آموزی داره میگی نه...
کی گفته عاشق نشو...عشق زیباترین حس دنیاست...خدا دنیا رو خلق کرد چون عاشق بود...عاشق بنده هاش... از خودش در ما دمید...پس ما هم باید عاشق باشیم...عاشق خدا...عاشق بنده های خدا... دنیای بدون 2 چیز بی معنیه...یکی عشق و دیگری موسیقی!!!!

دیگه هم به حرفای گیلمرد گوش نده...این پسر خیلی بد آموزی داره.

حاجی منم دوس دارم عاشق بنده های خدا باشم ولی نمیشه
همیشه یه جای کار میلنگه
یا طرف خودش دوست داره یا زن داره یا شکست عشقی داره
یا بی تربیته
یا بدآموزی داره
یا اقده ای هستش
یا کمبود محبت داره
یا یه تختش کمه
یا خیلی خنگه
یا خیلی باهوشه و فک میکنه من خنگم
یا ....
خلاصه این "یا" کار دستمون میده
ما هم گند احساس ، احساسی میشیم ولی خدا رو شکر نمی دونم چه حسیه که به کسی رو نمی دیم (البته تازگی ها رو میگم) بس که خودمو تحویل میگیریم
این حس رو جدیدا از یکی یاد گرفتم
طرف خودش هیچی نبود و میگفت من دنبال دختری هستم که ال باشه که بل باشه

حاج علی جمعه 25 آذر 1390 ساعت 15:33 http://s-minimal.blogsky.com

خو همینه دیگه...مشکل همینه.
هی گشتیم و گشتیم و گشتیم و نبود.

گفتن که یافت می نشود گشتیم ما....

بعد ولی ما کوتاه نیومدیم و گفتیم که:

گفت آنچه یافت می نشود آنم آرزوست...

البته هنوز هم پیدا نکردیم.زندگی همینهباید همیش بگردی...تا یه روز پیداش کنی...

اون آخریه هم که گفتی رئیست بود...نه؟؟؟؟

آفرین خود خودشه
ما هم یاد گرفتیم که خودمونو دست کم نگیریم
به نظرم یا هیچی یا اگه اومد یه دونه باکلاس و اااااااااااا دیگه یه ایسنان خوب که ادم کیف کنه که یه مرد کنار دستشه که می تونه بهش تکیه بده
می دونی چی میگم که!!!!!!!!!
اگه هم نبود که دیگه بیخیال شوهر پیدا کردن

گیل مرد جمعه 25 آذر 1390 ساعت 16:41 http://www.srs0911.blogfa.com

از تمام دوستانی که خوبی ها و بدی های من رو گفتن تشکر میکنم به خصوص حاج علی ولی یه نمه زیادی گفتین الان منو جو گرفته خفن.
در ضمن من باید تکذیب کنم که من نه راه و ساختمان میخونم نه شهرسازی. رشته من یه چیزیه در حد آبیاری گیاهان دریایی.

گیل مرد جمعه 25 آذر 1390 ساعت 16:48

یه سوال منظورت از یکی که میگفت دنبال یکی میگرده که ال باشه و بل باشه رئیستونه؟

آفرین آفرین آفرین
دنبال دختری میگرده که این هوا قد داشته باشه و این هیکلش باشه
چشم ابروش کمونی و آهویی باشه
مدرکش این باشه
شعورش اون باشه
فهمش در قدر مطلق باشه
نجیب باشه و ...
خدای من با این معیارهایی که داره یکی رو انتخاب کردکه هزار تا مورد داشته
1. قبلا نامزد داشت و از هم جدا شده بود و اسم طرف هم از شنناسنامه پاک شد به همین راحتی (مطمئنا هم نمی گفت که قبلا نامزد داشته آخه خودش میگفت)
2. با هزار تا ادم و عالم دوست بود و هوای همه رو داشت (استغفرلا)
3. ..
4. ...
1000. ...
خلاصه پابند زندگی نمیشه و با ادا اطواری که اون روز جلو ریسمون در آورد نمی دونم که چرا این دختر رو خوب و مثبت روئیت نمود
میگن عاشقی ادم رو کور میکنه دروع نمیگن

کاوه شنبه 26 آذر 1390 ساعت 07:33 http://www.gongekhabdide.blogsky.com

بر دار ِ جدایی همه حلق آویزند
باآنکه ز شوق وصل تو لبریزند

پاییز کجاست آرزوهای منند
در هیئت برگ بر زمین می ریزند

زیبا بود
منم پاییزو دوس دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد