سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

مشکوک میزنه

بعضی وقتا وقتی که ساعت 6عصر برمیگردم و هوا تاریک شده (منظورم تو این وقت سرما و اینکه هوا زودی تاریک میشه) نزدیکای خونه خودمون یکی رو میبینم که کاپشن سیاه پوشیده با جاکت قهواه ای و سر و قیافشو یه جوری سر و سامون داده انگار عروسی دعوته ولی چون هوا تاریک میشه دیگه قیافش به وضوح دیده نمیشه.
جالب اینجاست که با دم و بازدم خودش بازی میکنه و کلی صفا میکنه و جوری به درخته تکیه میده که شکست عشقی خورده
سیگاری نیس که بگم از غم عشقه ولی چرا هر وقتی که دیر میرسم خونه اونو میبینم شاید منتظر کسی هستش که احتمالا بعد من میرسه یا شاید چیزیش شده که از درون میسوزه و غمشو با دم و بازدم میده بیرون
حالا شاید یه روز رفتم جلو و بهش گفتم آقا مشکلی هست که اینجا و اونم تو تاریکی تنهایی؟ شاید بنده خدا نتونه به هر کسی بگه.
------------------
پ.ن:
خدا بازم یافتم که یکی تنهاست

نظرات 7 + ارسال نظر
حاج علی شنبه 19 آذر 1390 ساعت 22:26 http://s-minimal.blogsky.com

بی خیال بابا!!!
شاید بنده خدا یه مشکل دیگه ای داشته باشه...

رو زمین خدا واسه خودش واستاده دیگه...
بعدشم...هرکی شکست عشقی میخوره سیگار میکشه؟؟؟

از اون حرفا بودا آبجی!

آخه یه بار گیله مرد تو نوشته هاشون نوشتن که دلایل کشیدن سیگار یکیش شکس عشقی مشقی بوده
باشه ازش نمی پرسم

حاج علی یکشنبه 20 آذر 1390 ساعت 00:08 http://s-minimal.blogsky.com

گیلمرد حرف زیاد میزنه...
خو اگه دوست داری بپرس...ولی من هم واسه خودت گفتم و هم به این فکر بودم که خلوت این بنده خدا رو بهم نزنی!!!گناه داره...
نیس خودش سیگاریه...میخواد کارشو توجیه کنه...
با سلیقه موسیقیت هم خیلی حال میکنم...سینا پارسیان.

1. امروز ندیدمش، خیلی گناه داشت. ادم دوس داشت بره جلو و ازش سوال بپرسه.منم دست به خیرم که حرف نداره
2. من کلا ادم با سلیقه ای هستم. همه گفتن. از حسن نظرتون بی نهایت سپاسگذارم

اقای خاص یکشنبه 20 آذر 1390 ساعت 09:23 http://love-4-love.blogsky.com

ممنون که سر زدی من لینکت کردم توام لینکم کنی ها!!!!!یادت نره

من که گفتم لینکدونی من Full شده حالا بزار ببینیم چی میشه. باید دنبال جایگزین باشید

گیل مرد یکشنبه 20 آذر 1390 ساعت 12:13

شاید منتظر یه ساقیه؟
در ضمن من نمیدونستم حرف هام اینقدر تاثیر داره.

من زودی تحت تاثیر قرار میگیرم
من خیلی احساسیم

گیل مرد یکشنبه 20 آذر 1390 ساعت 23:43

حاج علی مشکل داری بیا به خودم بگو چند وقته هی میای اینجا میگی گیل مرد فلان و بهمانه
که چی میخوای بگی تو هم هستی؟

نه بابا همش تعریف از شماست
منم میگم این گیله مرد چه پسر خوبیه
خدایش مهندسی برازنده شماهاست

حاج علی دوشنبه 21 آذر 1390 ساعت 00:40 http://s-minimal.blogsky.com

:)

حاج علی سه‌شنبه 22 آذر 1390 ساعت 01:50 http://s-minimal.blogsky.com

جانم داداش؟؟؟؟ جناب گیلمرد
مشکلی هست؟
صحبت میکنیم...
اینجا جاش نیست...
بعدا با هم حرف میزنیم

بی خیال خودم...شما خودتو ناراحت نکن...حیفه حسابدار مملکت نارحت بشه...بعد فردا حسابا بهم میریزه

مرسی حاجی که هوای حسابدار مملکت رو داری
سر ماه یادم بنداز حقوقتو زیاد کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد