سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

بهش میگم و میگه

بهش میگم:

+ برو دانشگاه شرکت کن

میگه:

- حوصله ندارم خو، چیکار کنم

+ برو بنایی کن، من چه میدونم.  تو اگه جرات و غیرت داشتی که دانشگاتو میرفتی. عالمو ادمو به راه راست هدایت کردم ولی تو...

- چی چی گفتی، منظورت از همه ادما کیه؟ آفرین 

+نپیچون، منظورم اینه که..

- نه منظورت ازون...

+ بسه دیگه واس ما غیرتی نشو، اصلا کی هستی که واسم تعیین تکلیف...

- چشمم روشن حالا من کیم...

+  آقا نمی خای درس بخونی دیگه بهانه نیار که آسمون ستاره نداره

- ستاره من تویی

+ بیا بازم جوگیر شد. تو دیونه ای، دیونه

- بزار اگه این دیونگیه، همینجوری دیونه باشم ولی قبلش روشن کن ببینم کیا رو راهی دانشگاه کردی

+ هیچکی هر کی پول داشته راهی شده. من کسی رو راهی نکردم

- اره دیگه ما هم علف تو باغچه هستیم و هیچی حالیمون نیس. هر حرفی زدی ...

+ وایسا وایسا بینم واس خودم میبری و میدوزی

- خو بهتر از بیکاریه، رفت خیاطی زدم، حالا که میگی میبرم بده واست لباس عروس بدوزم

+آخرش یه چیزت میشه. نکنه فک میکنی زن تو میشم. باورت میشه لوپت خیلی خوش دسته که یکی بخابونی زیر گوشِت

- دیگه چی، تو رو خدا تعارف نکن بزار پشت کنم و بعدش یه لگد هم بزن ببین کفشت هم خوش پا هستش و اذیتت نکنه یه وقت

+ نه خیالت راحت. حالا چون زیاد اصرار میکنی بزار اون یکی کفشمو بیارم که پاشنش باریک و بلنده. ببین با اسپرت بهتره یا با کفش پاشنه بلند

- اره منم همین جوری وامیستم که تو امتحانشون کنی