سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

QUIZ

1. دوست خوب رو توصیف کنید؟(2نمره)


2. جمله های زیر را  کامل کنید. (2نمره)

گمونم تو رفتی...

امون ازین بی سرو پا ...

برای خونه خودم...

اونی که عاشق و تنها و بی کسه...

همه کس من شده اون نفس من شده...

میریزه دلم...

چشم من...

تو خیلی...


3. اگه بهت خیانت بشه رو در یه جمله توصیف کن؟ (1.5 نمره)


4. اگه دزدی گناه نبود چی یا کی رو میدزدیدی؟ (1نمره)


5. اگه نامرئی میشدی کجا میرفتی که هیجان بیشتر داشته باشه؟ (2نمره)


6. بزرگترین آرزوی عجیب شما چی می تونه باشه؟ (1.5 نمره)


جمع کل 10 نمره+ 10 نمره فعالیت های گروهی ====» موفق باشید


----------------

مراقبانه نوشت:

از رو ورقه همدیگه نگاه نکنید. شما، نه کنار دستی شما، بله بله شما رو میگم ادامس دهنتون نباشه

خودمونی نوشت:

"ورود آقایون ممنوع" هم دیدیم خیلی خوشمان آمد واس یکبار دیدن پشنهاد میکنم که ببینید

نظرات 6 + ارسال نظر
خودم جمعه 11 آذر 1390 ساعت 21:28

1. دوست خوب یعنی یه انسانی که نه پل بشه و نه نردبون که ازش رد شی . حالا که رد شدی تو پل و نردبون باش که بهت برسه
2. گمونم تو رفتی که برام بستنی اسمارتیسی بخری نه اینکه بری قالی ببافی
امون ازین بی سرو پا که باعث خجالتم میشه
برای خونه خودم یه شوور خوب پیدا میکنم
اونی که عاشق و تنها و بی کسه زندگی رو باخته چون تخم مرغ گرون شده
همه کس من شده اون نفس من شده، بینی خوشکلم شده. نمیخام عملش کنم
میریزه دلم وقتی آهنگشو میشونم، گوشیمو میگم، صداش خیلی زیاده
چشم من، چشم من که مشکلی نداره مشکل از طرف مقابله که نمیبینه
تو خیلی احمق و دیونه و روانی دیدی چون همیشه سر و کارات با اوناس

خودم جمعه 11 آذر 1390 ساعت 21:37

3. خیانت بهم خیلی وحشتناکه
عین اینه که آبنبات چوبی منو ازم بگیری و بگی میخام فقط یه لیس بزنم بعد تو دهنت بزاری و من دیگه نبینمش و تموم شه
4. همکارمو میدزدیم و شکنجه اش میدادم و آخرش میکشتمش
5. جایی میرفتم که ببینم طرف پش سرم چی میگه و خیلی دوس داشتم که برم تو مهمونی پسرا و ببینم که وقتی جمشون جمه در مورد چی میحرفن
6. خدا فقط یه روز حواسش به ما باشه و منو بغل کنه و مثه توپ بسکتبال بزنه به هدف نه مثل فوتبال لگدمالمون کنه و آخرش بزنه به تیر دروازه و آوت شه

گیل مرد جمعه 11 آذر 1390 ساعت 23:59

۱- دوست خوب کسیه که بدی هات رو جلوی خودت به خودت بگه نه پشت سرت به کسه دیگه.
۲- .... بلد نیستم لطفا برسونید.
۳-چیزیه که قابل توصیف نیست چون وحشتناکه و عذاب آور فقط اون هایی که تجربش کردند می دونند چی میگم.
۴-میرفتم پورشه ی این پیر مرده رو که تو شهر معروف شده رو میدزدیدم آخه یکی نیست بهش بگه تو که جفت پاهات لبه گوره دیگه پورشه ی قرمز چی میخوای بکنی؟!!
۵-هرجایی که ورود افراد متفرقه اکیدا ممنوعه .
۶- آرزوم رو نمیشه اینجا گفت ولی یادمه همیشه معلم ریاضیم این آرزو رو برام میکرد که منم نیش هام تا بنا گوش وا میشد.

ای دانشجوی تنبلم ازونجایی که سوال دوم رو میخاستی تقلب کنی و کسی بهت نرسوند و جواب همشون رو یه جورایی سربالا دادی و چیزی از جوابها دستگیرم نشد با کلی ارفاق که از همسایتون شنیدم و باباتون کلی سفارش کردن اینا با 10 نمره کلاسی اگه حساب کنم میشه 17
آفرین فرزند دلبندم بیشتر تلاش کن اینم یه ستاره جایزه*

Abji شنبه 12 آذر 1390 ساعت 08:56

آره واسه یه بار دیدن بد نیست. طنز خوبی بود

یه ذره فیلنامه و دیالوگاش ضعیف بود

Abji شنبه 12 آذر 1390 ساعت 08:56

ورود آقایان ممنوع
نه ممنون :)

الحمد اله هر جا میزنن ورورد آقایون ممنوع ولی قبل از همه آقایون رو می تونی ببینی

Abji دوشنبه 14 آذر 1390 ساعت 04:12

تو پست تو چرا اسم فیلم رو نوشتی "ورود آقایان ممنون"

آخ آخ ببخشید هول شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد