سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

سنگ، کاغذ، قیچی

1. هیچ وقت فلسفه بازی سنگ، کاغذ، قیچی رو نگرفتم که چیه و چه معنی داره. ولی خیلی هیجان داشت. اصلا بازی عمو زنجیر باف چی بود که میچرخیدیم و جیغ میزدیم. حالا آسیاب بچرچ آموزشی بود که آسیاب میچرخه یا بالا بلندی، می دویدیم جایی که بلندترین جای ممکن در اطرافمون باشه. هیچ کدوم از بازیا رو یادم نمیاد که خوشم اومده باشه غیر از خاله بازی.

2. آخی دلم واس این گربه سوخت. شنیدم که دستش خیلی درد میکنه



----------------

پ.ن:

آخه من کی شبیه اینم. شاید اون شبیه من باشه. ولی این یه شایعه ای بیش نیس

همزادم پیدا شد 

همزادم پیدا شد

نظرات 8 + ارسال نظر
گیل مرد جمعه 11 آذر 1390 ساعت 00:14

فلسفه ی سنگ کاغذ قیچی هم اینه که هرکی زرنگ باشه و بتونه با اون یکی ساخت و پاخت بکنه میتونن راحت یکی رو کله کنند.
به همزاد و این جور چیز ها هم هیچ اعتقادی ندارم چون من خودمم همونطوری که تو خودتی
ممکنه که قیافم شبیه یه افریقایی اون طرف دنیا باشه ولی مطمئنا افکارم فرق میکنه.

زرنگ بازی نمیشه جرزنی میشه. کسی که دیر دستشو رو کنه اون برنده بوده که بهش زرنگ گفتن
حتی شنیدم که میگن همزاد آدم می تونه از جنس مخالف باشه. یعنی میشه یه نخودی پسر هم داشته باشیم

خاک سرخ جمعه 11 آذر 1390 ساعت 00:18 http://www.khakesorkheman.blogsky.com

سلام
کدوم بیمارستان تشریف دارن ؟ مرخص شدن یا تو بخشن ؟
عکس انقدر با مزه است که سر ذوق آوردمان

شاد باشی

درباره این پیشوله هنوز خبر جدیدی ندارم
وقت به محبت احتیاج داره. شنیدم که درد عشق اینجوریش کرده
هزار بار نکنید، عشق عاقبت نداره

Abji جمعه 11 آذر 1390 ساعت 03:05

ای وای
چه گربه نازی. آخی، چه حس دردی تو صورتش هست
این گربه کیه؟

اون دختره اسمش سوما است؟ خواننده است؟ الان گفتن تو شبیه این دختره هستی یا این گربه؟ :)

ولی من که از جک و جونور خونگی خصوصا گربه خوشم نمیاد این گربهه به نظرم خیلی ناز اومد. مثل اینجا که سگهای خیلی بامزه ای می بینم و جالب اینکه همشون میان طرف من. حالا یا می دونن ازشون می ترسم یا میان که با من دوست بشن. خلاصه که مصیبتی داریم با این سگها که بیا و ببین

گربه صاحبشه مال ما که نیس
فقط براش دعا کنید
درسته این سوما (Soma is an Arabic female artist.)
یکی از دوستام گفته همین که میبینمت یاد این سوما میافتم
منم تا حالا نشنیده بودم
منم وقتی میرم سر کار تمام سگهای گرگی (خیلی بزرگ) اون شهرک یهویی جم میشه شاید تا حالا دختر به این ارتیستی ندیدن
خدایش خیلی بامرامن. حداقل ادم دلش خوش میشه که واس یکی اهمیت داره و هر روز صبح به استقبالش میرن

خاک سرخ جمعه 11 آذر 1390 ساعت 10:07 http://www.khakesorkheman.blogsky.com

صبح به خیر
شما رو لینک می کنم

صبح شما هم بخیر
سپاس

خاک سرخ جمعه 11 آذر 1390 ساعت 10:39 http://www.khakesorkheman.blogsky.com

فونت utf-8 رو انتخاب کنید درست میشه . در قسمت view

وای خدا من این روزا یه طوریم میشه
چرا آی کیو ما این همه کاهش یافته یا احتمالا یخ زده
دیشب یکی از دوستان راهنماییمون کرد که نوشته بالای پلیر رو حذف کنم ولی نشد
حالا در پنجره بالای گوگل کروم فایل و ویو اینا نداره
چند تا قسمت پیدا کردم که ویو داشت
ولی حالت برنامه نویسی شده بود و منم تغییر ندادم
یعنی چیزی واس انتخاب نداره

حاج علی جمعه 11 آذر 1390 ساعت 10:41 http://s-minimal.blogsky.com

این گربه هه که خیلی باحاله...کلا من با گربه ها خیلی حال میکنم...این هم همینطور...
خاله زنک بازی هم از اون بازی های تحت تنفر من بود و هست...البته من توی دوره کودکی بچه فوق العاده آرومی بودم و کلا بازی مازی نمیکردم...به جاش خلاقیت از خودم ایجاد می کردم...یه دفتر داشتم، توش دستگاه های جدید طراحی می کردم...سالها بعد دیدم که شرکت های معروف دنیا از روی طرح های من کپی برداری کردن...(حالا میدونم که باورتون نمیشه...)


این همزاد شما هم که تبارک الله دارند...ماشالله...ماشالله...چه همزادی داری شما...
ایشون مقیم کدامین کشور هستند؟

حاجی از حسن خلاقیت در دوران کودکی و حسن نیت شما در مورد همزاد اینجانب، آفرین و تشکر می نمایم
در مورد گربه هم بگم که بلای عشق اینجوریش کرده. دکترا جوابش کردن. احتیاج به پیوند قلب داره ولی پولی هم نداره
اوشون هم دقیقا نمی دونم تو کدوم کشور هستش ولی کشور عربیه
حاجی حالا چیکارش داری؟ نکنه شما هم معتقد به این جمله مشهور هستین "خدا یکی و عشق هم یکی یکی"
استغفرلا!!!!

اسم قشنگ سه‌شنبه 15 آذر 1390 ساعت 17:35

آقا یه عکس تز این هنرپیشه یا خواننده عربی کیه بذار ببینیم

گذاشت دیگه اگه کلیک کنی میبینی
چرا این همه ادم حسود تشریف دارن
چش ندارن یه دونه خوشکل ببینن
حالا اسم قشنگ نمی خای معرفی کنی که کی هستی؟ از کجا اومدی که به اینجا رسیدی

اسم قشنگ چهارشنبه 16 آذر 1390 ساعت 00:00

والا همینجوری چرخیدم تو نت خودمم نمیدونم چطور رسیدم اینجا

ولی این زنه زشته ها!!! توهین نشه

هر جور راحتی
خوب حتما من زشتم دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد