سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

لذت دوس داشتن ...اگه بودم، اگه باشم

- اگه پسر بودم، یکی از دوستای خوبمو واس آبجیم انتخاب میکردم که دامادمون بشه. نه اینکه دنبال دختر مردم بیافتم و چراغ و بوق بزنم.

+ اگه پسر بشم،  دوس دارم واقعا پسر باشم تا اینکه زیر آبرومو بردارم که دختر بشم (این چه کاری خو)

- اگه مرد بودم، دوس داشتم که فردین بازیگر فیلم سلطان قلبها بودم.

+ اگه مرد بشم دوس دارم ... والا مردونگی به این نیس که آروغ بزنی یا تو خیابون تف کنی. یه مرد خوب مثل LION تو فیلم حرفه ای که نقش مقابلش ماتیلدا بود. چرا این فیلم رو هزار بار دیدم ولی انگار بار اول که میبینم

- اگه عاشق بودم، دوس داشتم نقش فرهاد رو داشتم که واس شیرینش کوه کند. نه اینکه از یه چهارراه رد شی ، عاشق شی و رسیدی به چهارراه دیگه فارغ شی

+ اگه عاشق بشم، من غلط کنم که ازین کارا کنم

- اگه پولدار بودم،وقتی نیستم چرا دروغ بگم

+ اگه پولدار بشم، میدونم که نمیشم پس زیاد نقشه ندارم


خلاصه ازینا گذشته من همیشه تو عمرم دوس داشتم که بعضی کارا رو انجام بدم ولی اگه انجام بدی میگن جلفه

- اگه پسر بودم دوس داشتم که پولدار بودم و یه ماشین مشکی شیک ، دو دره سوار میشم که سقف هم نداشته باشه بعد یه دونه سگ خوشکلم داشتم که یه گیره به گیسش بزنم بعد تو خیابون مانور بزنم (البته واس وقت بیکاری ها) .یعنی پسر پولدار مثبت

+ اگه دختر بودم از نوعی که نگند کاراش جلفه، دوس داشتم که با دوچرخه بتونه سر کار برم بدون اینکه ماشین سواری بوق بزنه یا متلک بگه. یا یه زره ر‍‍ژ لب بزنی که قیافت جسد نشه بدون اینکه همکارا (زن) چپ و راست نگات نکنن. دوس داشتم موهامو از ته میزدم بدون اینکه کسی بگه چرا؟

صبح زود تنهایی قدم بزنی و یکی از کنارت رد نشه و بگه زنم میشی. آخه کی تا حالا دیده ساعت 7.5 صبح کسی عروس بشه

دوس داشتم یه دوس پسر داشتم عین اون پسری که تو کلیپ نانسی عجرمه به اسم "احساس جید" که به تازگی اون پسره عمل شد و تونست بگه به نانسی که دوست دارم اینجوری هیجانش بیشتره

کلا چیزی که هیجانش بیشتر باشه رو خیلی دوس دارم حتی اگه پریدن از یه صخره باشه. قول نمیدم که حتما امتحان کنم ولی اگه جالب باشه یه بار امتحانش می‌ارزه حتی اگه پریدن از ارتفاع باشه

دوس داشتم که آرایشگاه خانوما هم مثل آقایون فقط یه شیشه باشه چرا باید هزار تا در و دیوار و اینا باشه که چی مثلا میخای زیر آبرو ور داری

دوس داشتم یه وقتایی میرفتم دانشگاه مثل پسرا دمپایی می‌پوشیدم (سندل) چرا باید یه جوراب کلفت با یه کفش اسپرت؟

دوس داشتم خلاصه واس یه روز مرد خونواده باشم:

یه مرد خوبی که دوس دخترم، مادرم، پدرم، نامزدم، زن اولم، زن دومم، دختر زن اولم، 3 دختر زن دومم و و خدا میدونه که دختر یا پسر زن سومم (آخه همش 2 ماهشه) ازم راضی باشن. ببخشید اگه کسی از قلم افتاد. چرا هر چی فک میکنم احساس میکنم اسم یکی رو فراموش کردم

نظرات 12 + ارسال نظر
۳۳۱ پنج‌شنبه 10 آذر 1390 ساعت 17:06 http://www.vsz.blogfa.com


پسر نیستی که بفهمی نمیشه ادم یکی از دوست هاشو واسه ابجیش انتخاب کنه ..

مگه دوستش چشه
ازین لات و لوتا رو نمیگم. یه پسر خوب
البته به دوستم نمیگفتم که بیا و آبجیمو بگیر
دیگه یه جوری میگفتم دیگه

۳۳۱ پنج‌شنبه 10 آذر 1390 ساعت 17:06 http://www.vsz.blogfa.com


پسر نیستی که بفهمی دوره فردین بازی گذشته چون بهت نمیگن فردین میگن پپه !!!

پ . ن : دوره مرد بودن هیچ وقت نمیگذره .. اما چون نیکی از حد گذشت نادان خیال بد کند ..

به به چه عجب یادی از خودمونی پرسیدید
یعنی نامردی مد ساله
پس میگردم تا فردین باشم (پسر بودم) یا میگردم فردینمو پیدا کنم

۳۳۱ پنج‌شنبه 10 آذر 1390 ساعت 17:08 http://www.vsz.blogfa.com


+ اگه پولدار بشم، میدونم که نمیشم پس زیاد نقشه ندارم
.
.
.
چرا امکان داره همسر ایندت پولدار باشه ..!
گرچه این ملاک خوبی نیست تو هم سریع بله رو بگی ها !!

والا ما ازین شانسا نداریم
یه بار پول پیدا کردم به جای اینکه برش دارم با لگد حولش دادم اون ور تر
وقتی برگشتم خونه فک میکردم که چرا برنداشتم

۳۳۱ پنج‌شنبه 10 آذر 1390 ساعت 17:10 http://www.vsz.blogfa.com

ارایشگاه زنانه ای که فقط یه شیشه جلوش باشه میشه سینما .. تختمه میخرن میشکنن

یعنی آقایان انقدر ...
واس یه زیر آبرو ور داشتن...
خدایا منو ببخش

۳۳۱ پنج‌شنبه 10 آذر 1390 ساعت 17:14 http://www.vsz.blogfa.com

تازه میخواستم کامنت بزارم نشد که .... مگه میزارن بدم میاد از کارهایی که نمی تونی توش نه بیاری ....
فعلا بایییییییییییییی
مواظب خودت باش

اشکال نداره ایشالا یه فرصت دیگه

گیل مرد پنج‌شنبه 10 آذر 1390 ساعت 17:41 http://www.srs0911.blogfa.com

منم دوست داشتم که پول دار بودم و با خیال راحت در مورد بزرگی و قناعت فقرا صحبت می کردم.

گیل مرد ایشالا پولدار میشی
یک کتاب از ما فقرا هم چاپ میکنی

نمیدونم پنج‌شنبه 10 آذر 1390 ساعت 22:09 http://2267.blogfa.com


آخ که چقد دلم میخواست تمام 4سال دانشگامو با دوچرخه میرفتم !‌
نشد دیگه !
میگفتن دختره ی جلف !‌

آره دیگه اگه یه ذره کج حرکت کنی میگن چقدر جلفه

نمیدونم پنج‌شنبه 10 آذر 1390 ساعت 22:45 http://2267.blogfa.com


باید کمی دقت کنی واسه حذف کردن اون تبلیغه...کاری نداره . . .ببین تا جایی که ادرسه اهنگه اخرش نوشته mp3 دیگه ! کمی دقت کن . . .اسونه
معمولا قسمت اول کد خود اهنگ...اخراش تبلیغه

نشد که بشه
بعد ازون که mp3 که یعنی دوباره تکرار بشه و stop, play
اشکال نداره بیخیال

Abji جمعه 11 آذر 1390 ساعت 07:29

نیاز نیست مرد باشی
همه این آرزو این ور آب راحت شدنیه
من هر روز از جلوی آرایشگاه رد می شم که هم زن اون تو داره موهاش رو رنگ می زنه و هم مرد
اینجا آرایشگاه زنونه مردونه نداریم آخه. همه چی درهمه :)
بعدش هم
می شه همه رو از پشت شیشه نگاه کرد
هیچ اتفاقی واسه هیچ کس هم نمی افته. شیشه ای هم شکسته نمی شه
ماها خیلی زمان نیاز داریم تا بشیم این ور آبی ها
دوچرخه سوار دختر و پسر فت و فراوون ریخته تو خیابون
من گاهی روزا با صندل میام دانشگاه
حالا بعضیا تو لباس پوشیدن هم انگار لباس راحتی خونه رو پوشیده باشن
کلا اینجا ملت راحت زندگی می کنن
خوش به حالشون

من این ور آب رو میگم
اون ور آب که به قول خودمون (خوا پیدان)
آبجی خانوم بیخیال اگه حرف دلمو بگم که کتاب قطوری میشه که چون تعداد صفحاتش زیاده دیگه صحافی نمیشه

حاج علی جمعه 11 آذر 1390 ساعت 10:32 http://s-minimal.blogsky.com

آرزو هات فوق العادست ولی همیشه صدای دهل از دور خوشه...
اگه پسر بودی، درک می کردی که این کارایی که میگی عملی نیست...و البته واسه خاطر خلوص و پاکیت تحصینت می کنم... و بهت آفرین میگم.
آهنگ وبت هم خیلی قشنگه...

حاجی چیکار کنم از بیکاریه. میشینیم هزار تا فکر به سرمون میزنه
آهنگمون هم قابل دار نیس. سپاس

حاج علی جمعه 11 آذر 1390 ساعت 10:42 http://s-minimal.blogsky.com

در ضمن چرا من باید بهترین دوستم رو واسه خواهرم انتخاب کنم...؟؟؟؟خو با این کار که دوستم بیچاره میشه که!!!
بد بخت میشه...ذلیل میشه... بعد تا آخر عمر گناهش میوفته گردن من...

خوب واس هیجانش گفتم
چرا راستی هیچ پسری دوستشو واس خواهرش انتخاب نمیکنه؟
بحث غیرت میرت که نیستش؟
اگه من داداش بزرگتر داشتم دوس داشتم از دوستاش که میگفت، بله رو بگم

گیل مرد شنبه 12 آذر 1390 ساعت 11:16

هیچ پسری دوستش رو برای خواهرش انتخاب نمیکنه چون میدونه که دوستش چه اعجوبه ای هست و غیرت هم که جایه خودش.

خو اگه اعجوبه هستش پس چرا باهاش دوس میشه
من مصلحت دوستی این پسرا رو نمی دونم رو چه حسابی با هم دوس میشن
والا ما دخترا با یکی دوس میشیم که مودب و با شرم و حیا باشه که اگه باهاش بیرونی یا سر کوچه ای میریم نشیم انگشت نمای هزار نفر
شاید اگه داداشم داشتیم بهش پیشنهاد عروسی با دوستمو میدادیم
غیرت نمیخاد که
امر خیر و خدا پسندانه ای هستش که دو تا کبوتر نو شکفته رو به هم میرسونیم
میدونی چقدر ثواب داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد