سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

همه چی گرونه من چقدر آشفتم

دقیقا انگار همین دیروز بود (پارسال رو منظورمه که حوالی آبان بود)، با دوستم رفتم بیرون و به مناسبت دوستیمون برام یه دستبند ناز خرید. ولی قیمتی باور نکردی داشت. خیلی گرون بود و هر چی بهش گفتم که نمی‌خواد بخره ولی گوش نداد.

مثبت فکر کنید، دوست اینجانب دختره. آخه کدوم پسر ازین کارا انجام میده که اگه دوست پسر داشتم از این کارا می‌کرد.

مغازه دار می‌گفت که مارک‌دار هستش و اصلا تغییر رنگ نمیده.

یه کوچولو روی قفلش نوشته که مارکش swatch ولی به دستم خیلی میاد، الهی که خوشش بیاد حالا که به دستبند نگا میکنم , می بینم که سبز شده انگار جلبک زده



-----------------------------

ملودی نوشت:

آهنگ جدید و بسیار زیبای محمدرضا هدایتی ( بازیگر مطرح سینما و تلویزیون ) به نام دلگیرم , با 2 کیفیت

1. دلگیرم ==» آهنگ با کیفیت 128 MP3

2. دلگیرم ==» آهنگ با کیفیت 64 OGG

نظرات 4 + ارسال نظر
گیل مرد دوشنبه 25 مهر 1390 ساعت 22:44 http://www.srs0911.blogfa.com

همه چی آرووومه اون چقدر خوشحاله

اون در اینجا ایهام داره
سریع بگید منظور کثیفتون چی بود؟
ایشون
اوشون
آنشان

گیل مرد جمعه 29 مهر 1390 ساعت 02:57 http://www.srs0911.blogfa.com

بابا من منظوری نداشتم به خدا فقط دیدم من که خوشحال نیستم شاید یکی تو این مملکت باشه که هنوز هم خوشحاله

اره خوب اون یه نفر منم دیگه

محصل جمعه 29 مهر 1390 ساعت 12:01

از کی تاحالا دخترا به مناسبت دوستی بهم کادو میدن یا بلعکس؟؟؟؟

اخه دوس پسر پیدا نمیشه ما هم واس اینکه غبطه نخوریم
به همدیگه کادو میدیم

مترسک سه‌شنبه 3 آبان 1390 ساعت 00:35 http://khalezanaki.blogfa.com/

بععععععععععله دیگه لابد اصل بوده

خوش به حالت چه دوستاییی داری

مرسی قابل دار هستش وگرنه میگفتم قابل شما رو نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد