سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

اتوبوس شادی

دیروز که از کلاس برگشتم هوا یه نموره تاریک شده بود و مجبور شدم اتوبوسو انتخاب کنم. تو اون تاریکی (البته تاریکٍ تاریک هم نبود) و شلوغی چند صحنه وحشتناکو دیدم که به مشروحه ذیل می‌باشد که خدایی ادم این چیزا رو میبینه که از همه چی می‌گذره و می‌گریزه
1. مردی رو دیدم که دسته گلشو می‌مالید
2. زنی رو دیدم که به بچش شیر میداد ازون ور هم لب و لوچه آقایون رو دیدم که عین گرگ شکاری شده بود
3. پسری رو دیدم که دستشو گذاشته بود رو ک*و*ن دختره و دختره هم خیلی خوشش می‌اومد
4. تو صحنه ای دیگه هم زنی رو با بچش دیدم که اون وسطای اتوبوس وایساده بود و پشت سرشون هم پسر 22 یا 23 سالی بود که ... (به دلیل بعضی موارد از گفتن معذوریم و سانسور شده) و بعدش در مواقعی که اتوبوس ترمز میکرد زنه با صدای بلند جیق میزد و میگفت اوه اوه آآآآآآآی آآآآآآآآآی و مردا همشون نگاهشون به زنه قفل میشد. آخرش که کسی شک نکنه هم میگفت ای وای پشت سر من یه پسر بوده من فکر میکردم که یه خانوم باید باشه
تا وقتی هم به خونه رسیدم چند صحنه‌ی دیگه رو هم دیدم. چرا بعضیا یه سری حریم رو رعایت نمی کنن مخصوصا آقایون. فک میکنن 300 تومن پولی که میدن، اختیار دار تمام چیزایی هستن که تو ماشینه.

نظرات 5 + ارسال نظر
گیل مرد یکشنبه 17 مهر 1390 ساعت 01:27 http://www.srs0911.blogfa.com

واقعا آدم نمیدونه بخنده یا گریه کنه

man be jay ona dashtam mitarsidam

حاج علی یکشنبه 17 مهر 1390 ساعت 02:23 http://s-minimal.blogsky.com

اصولا برای خاطر این مسائل،هیچوقت از هیچکدوم از خطوط شرکت اتوبوس رانی استفاده نمیکنم!!!
دیدن این صحنه ها اعصابم رو خورد می کنه!!!احساس می کنم دارم توی جامعه وحشی زندگی می کنم!!!!
به جاش یه دوچرخه خریدم،دنیا رو باهاش زیر پا میزارم!!!فرهنگ اروپایی به این میگند!!
اینم از نصیحت عموی خدا بیامرزمه که همیشه میگفت که اگه پول ارپایی ها رو نداری،لااقل اروپایی فکر کن!!!

khoda rahmateshon kone vali harfesh kamelan matin bode
ma ke 2charkhe nadarim chikar konim

گیل مرد دوشنبه 18 مهر 1390 ساعت 00:06 http://www.srs0911.blogfa.com

به نظر من شما یه کتونی بخر بیوفت تو کار خط ۱۱

ما که حوصله این جور فیلما رو نداریم
حالا چرا من ؟
ذوق و شوق رو از چشمای من دیدین که ایجوری فک میکنید

حاج علی سه‌شنبه 19 مهر 1390 ساعت 08:48 http://s-minimal.blogsky.com

شمام میتونی دوچرخه بخری!!!اگه البته فرهنگ جامعه به دوچرخه سواری خانوم ها بکشه!!!
در غیر اینصورت پیشنهاد دیگه ای ندارم!!!

@گیلمرد:سید جان شما اینجا هم هستی؟؟؟؟سید اینجا،سید اونجا،سید همه جا!!!!خط 11 منظورت پیاده روی دیگه!!!نه؟

فرهنگ ما با دوچرخه سواری هیچ مشکلی نداره
ما راضی هستیم اگه خدا راضی باشه

مریم شنبه 23 مهر 1390 ساعت 12:43 http://mary-rad.blogsky.com

۲ روز نبودما چه همه آپ کردی!

شرمندما از کامپیوتر دانشگاه استفاده می کنم نمی تونم زیاد سر بزنم ایشالا رفتم خونه یه چک اساسی مس کنم بلاگتو

2روز ، منظورت 2ساله نه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد