سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

هیچی جای خودش نیس

ازون جایی که من خودم نیستم و فعلا به اسم یه نفر دیگه مشغول کار هستیم

دیروز هم کلی غافلگیر شدیم. ازون جایی که همکارا با هم پچ پچ میکردن و منم ازین کارشون خیلی ناراحت میشدم که چرا مخفی کار شدن

تا اینکه یهو بهم تبریک گفتن (تولدمو میگم)

منم شوک زده و هیجان زده، همینجوری فک میکردم که مگه امروز 1 آبان هستش

نیس شناسنامه منو دیده بودن، بخاطر همین تولدمو جشن گرفتن.

کلا سورپرایز شدم.

یه دونه از عکس خودمو موقع فوت کردن شمع گذاشتم که اینجا رو کلیک کنید.

ما تو شرکتون یه دونه بچه عقاب داریم که خیلی ناز و بی‌آزار هستش. اینو رئیسمون خودش گرفته. خیلی شجاعه. ما به رئیس شجاع خود افتخار میکنیم.



---------------------------------

چشم بسته نوشت:

آهنگ انتخابی از  محمد رضا هدایتی به اسم دلگیرم براتون انتخاب کردم.

از تو دلگیرم... تو نیستی کنارم... من دارم میمیرم... تو کجایی، هنوز... بیقرارم

میدونی جز تو.. کسی رو، ندارم... باورم نمیشه... اینقد آسون، رفتی... از کنارم

نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 1 مهر 1390 ساعت 00:18 http://bashmagh.blogsky.com

چه جالب مگه می شه کار کنی و تاریخ تولدت را ندونی اول آبان هست یا اول مهر

آخه واس من همیشه اول آبان رو جشن میگرفتن ولی امسال همکارا با تاریخ شناسنامه ای واسم جشن گرفتن

[ بدون نام ] جمعه 1 مهر 1390 ساعت 00:20 http://bashmagh.blogsky.com

عکست کمی واح نبود مثل این تلویزیونی ها که چهره را می پوشونن شده

خوب در اصل نباید واضح باشه
این را هم واس این گذاشتم که یعنی شمع را فوت کردم

سوما جمعه 1 مهر 1390 ساعت 09:50 http://soooma.blogfa.com/

سلام
تولدت مبارک خانوم
ایشالا 120 ساله بشی
حالا این رئیس شجاعتونم یه عکس ینداز ببینیم چه تیپی هست
آهنگ بس زیبایی بود. لذت بردیم

من که میگم رئیسمون خوشکله
ولی آجی و مامانم اینا میگن زشته
شما که میگید 120 سال، والا 120 خیلی زیاده

mr.simple شنبه 2 مهر 1390 ساعت 17:31

axetoon vazeh nabud shomare chesham ziad shod

خوب نباید که واضح باشه
مهم نیت بود که به حمداله حاصل شد

مرد بارانی شنبه 2 مهر 1390 ساعت 21:24

به به ،پس این زندگی کردن جای یک نفر دیگه خیلی جدیه ! با شناسنامه ی اون سر کار اومدی ؟؟

تولد صاحب اون شناسنامه مبارک :)
لحنت موقع تعریف از رئیس باحال بود،یاد کتاب نیکلا کوچولو افتادم و همچنین وقتی نیکلا کوچولو رو میخونم یاد امیرمهدی ژوله میافتم !!

همه چی جدیه
مگه من شوخی دارم
حالا مرحله آزمون امتحانش هم مونده
تا سه نشده باید زودی تمومش کنم وگرنه همه چی لو میره

محمدمهدی پنج‌شنبه 7 مهر 1390 ساعت 23:04 http://www.mentira.blogsky.com

جدیدا زیاد اهل آهنگ شدیهاااااااااااا

همه دنبال آهنگ شادن
مهم دل و درون ادمه که میخاد شاد باشه ولی مگه میزارن

حاج علی چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 08:39 http://s-minimal.blogsky.com

این عکس کلا سانسوره یا فقط واسه من سانسور شده لود میشه؟؟؟؟؟؟تولدت هم مبارک!!!البته چند روز دیگست !!!(همون 1 آبان)

اره دیگه دو هفته دیگه تولدمه
نه واس همه یه کوچولو سانسور شده
مشکل از گیرنده نیس لطفا به تنظیمات دست نزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد