سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

به دنبال سیندرلایی شدن

چند وقت پیش یه لباس ماکسی خریدیم که خیلی ناز و ملوسمان می‌کرد. خودمو که تو آینه میبینم، میگم اااااااااااا خود سیندرلا هستم.

حالا قرار است که سه شنبه ٰ، این لباس رو بپوشیم. ولی یه مشکلی هست که آستین نداره و از اونجایی که امروز به دنبال پارچه‌ای بودم که با لباس مچ باشه حدود چند ساعتی از وقت گوهر بارمان تلف شد. تا اینکه جوینده، یابنده شد و پارچه رو بردیم خیاطی.

حالا خیاط هم توقس بود و خیلی تیکه می‌انداخت. ازم پرسید:

+ این نیم متر پارچه رو چیکار کنم؟

- خوب آقا بزار مدلهای رو دیوار رو ببینیم بعد

+ ...

- خوب بی زحمت میخوام که یه استین از ارنج به پایین رو بزنید و مدل سیندرلایی

- چرا میخندید؟ مگه چیز خنده داری گفتم؟ حالا مثلا مدل لباس عروس

+ نه ببخشید. خوب فقط آستین باشه؟

- مگه با این نیم متر پارچه میشه لباس هم بدوزی؟

 حالا واس کی میخواین.

از انجایی که خیاطها دروغگو هستن منم یه دستی زدم و گفتم:

- روز دوشنبه عروسی دعوتیم

+ واس فردا (یکشنبه) براتون میدوزم

حالا از اونجایی که من داشتم مدل رو توصیف میکردم دیدم که دوستمو متراژ می‌کنه (اندازه و متر میگرفت) منم گفتم آقا اگه میشه منو اندازه بگیرید که اندازه خودم باشه. دیدم که این خیاط کلاً تعطیله و همش نیشش تا بناگوش بازه

نظرات 2 + ارسال نظر
حاج علی یکشنبه 20 شهریور 1390 ساعت 05:11 http://s-minimal.blogsky.com

خب بنده خدا راست میگه دیگه!!!مگه میشه فقط آستین بدوزه!!!!
بعد این استین ها رو میخوای چطوری بپوشی!!!!!!!!

کلا یکم عجیبه!

مگه تا حالا فیلم سیندرلا رو ندیدید
خدایی خیلی افتضاح درستش کرده حالا ببینم خودم یه کاریش میکنم

حاج علی دوشنبه 21 شهریور 1390 ساعت 02:09 http://s-minimal.blogsky.com

نه بابا!!!سیندرلا دخترانست!! ما فوتبالیستا نگاه می کردیم!!!

منم فوتبالیستا نگا میکردم
یعنی شما واقعا سیندلا ندیدید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد