سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

منو درک کن

+ وقتی تولد دوستم میرم به نظرت لباس آبی رو بپوشم یا طوسی؟

ـ بوسم کن تا جوابو بگم

+ دیونه شدی، دارم ازت نظر میپرسم. اصلا نخواستم

- اگه بوس بدی چی میشه؟ تو نه بوس میدی نه هیچی. بگو واقعا دوسم داری؟

+ یه چیزیت میشه ها. البته که دوست دارم. یعنی دوست داشتن فقط به بوسیدن و بغل و ناز و نوازشه؟

- ااااااااااااااااا یعنی چی؟ مگه من گفتم که بوسم کنی؟

+ والا نمی دونم چی بگم. آخرش دیونم میکنی. حافظت یا حجمش کمه که زودی پاک میشه یا 3ثانیه کار میکنه

- چی شده مگه؟ من چیزی گفتم؟

+ خوشم میاد وقتی کم میاری مغزت هنگ میکنه و تمام سلولهای سرت اتصالی میزنه و بعد 2ثانیه میری تعطیلات

ـ  حالا بوسم میدی؟

 از دست تو دیونه چیکار کنم

نظرات 4 + ارسال نظر
حاج علی شنبه 19 شهریور 1390 ساعت 19:01 http://s-minimal.blogsky.com

:)
ای بابا!!!یه بوس بود دیگه!!
اینقدر حرف و حدیث نداشت که!
معلومه که این آقا اصلا خانوما رو درک نمیکرد!

فک کنم درک میکند انگار

حاج علی یکشنبه 20 شهریور 1390 ساعت 05:08 http://s-minimal.blogsky.com

شاید!

شاید توقع زیادی باشه

مرد بارانی دوشنبه 21 شهریور 1390 ساعت 23:22

: )) باحال بود
بابا یک بوس ه دیگه

وقتی کسی رو دوسش نداری اون بوس فایده نداره
باید ببینی که کی رو می بوسی
من اعتقادم اینه که ادم باید کسی رو که واقعا دوس داره بغل کنه یا بوسش کنه

حاج علی سه‌شنبه 22 شهریور 1390 ساعت 01:41 http://s-minimal.blogsky.com

البته وقتی کسی رو دوست ندای ازش در مورد تیپ و ظاهر و لباس خودت هم نمی پرسی!!!این آقای داستان ما،توی دوران ضعیفه و منزل و اندرونی مونده!شاید!!!

آفرین منم همینو میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد