سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

خوشم میاد که زودی می‌فهمم

خوشم میاد وقتی یه نفر دم از عاشقی میزنه، بعد یه مدت میفهمم که حرفاش آش و کشکه. یعنی الکیه و طرف هم رو دل میکنه.

خوشم میاد وقتی یه نفر میگه بی تو نمی‌تونم نفس بکشم بعد یه مدت میفهمم که اون موقع سرش زیر پتو بوده و نفس بهش نرسیده.

خوشم میاد وقتی یه نفر میگه به تو دلم هستی پس زیاد دلمو نلرزون بعد یه مدت میفهمم که به خاطر بستنی های زیاد که با دوستاش خوردن رو دل کرده و دل درد گرفته.

خوشم میاد وقتی یه نفر میگه اشک چشاتم، پس پلک نزن که چشات نیوفتم. بعد یه مدت میفهمم که من اشکی نریختم (اون گرد و غبار بوده که تو چشام رفته)

کلا خوشم میاد که حرف جدیدی نیس و همه حرفا تکراری شده.

آخه دوس داشتن واقعی کجاست؟ چرا این روزا کسی واس یکی دیگه تب نمی کنه؟ من که دنبالشتم و مطمئنم که جوینده یابنده‌اس. حالا اون منو پیدا نکرده ولی من غافلگیرش میکنم و پیداش میکنم.

قضیه برمیگرده به "جواب منفی به سبکی خاص" ولی خیالی نیس دنیا، برگرد تا دورت بگردیم

نظرات 4 + ارسال نظر
PaRi جمعه 18 شهریور 1390 ساعت 16:02

تا وقتی که دختر پسرا خودشون عشقو قبول ندارن...
حتی اگه طرفو واقعا هم دوس داشته باشن جلوی دوستاشون میگن سرکاریه...
دنیا همین طور بشکن بشکنه...
آره!

هیچ دوس داشتنی وجود نداره
دل همه از سنگه و دائم منتظر انتقام
چون از دختر قبلی خیری ندیدن باید تلافیشو سر این یکی در بیارن

مرد بارانی جمعه 18 شهریور 1390 ساعت 16:33

من در اینکه قبلا بوده باشه شک دارم
یک سری افسانه است که دیگه حتی کسی تخیل اش نمیتونه این داستان ها رو بگه !

خوب چرا تو خونواده ما بوده و هست یعنی جوونای دیروز رو میگم که امروزه گرد و غبار سختی تار موهاشون رو سفید کرده و پیشونیشون رو چروکی
ولی همین آبجی خودم هر چی واس شوهرش عشق و محبت میزاره در عوض شوهر ... (دید شدش) به فکر خونواده و مادرشه
بچه ننه‌اس ولی نمی دونم چرا براش زن گرفتن؟

حاج علی شنبه 19 شهریور 1390 ساعت 19:04 http://s-minimal.blogsky.com

گفتند که یافت می نشود گشتیم ما/گفت آنچه یافت می نشود آنم آرزوست//

منم دنبالشم!!!پیدا کردی یه ندا به ما هم بده!

والا ما خودمون دنبالشیم

نگرد ، نیست . پیدا نمیشه

مرد بارانی دوشنبه 21 شهریور 1390 ساعت 23:20

ای بابا .. ایشالا محبت هاش اثر کنه
فکر میکنم اثر میکنه،کیه که بدش بیاد از محبت و شل نشه ؟!

اخه بعضی از محبت ها یه جوریه خیلی چندشی هستش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد