سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

چرا تبعیض!!!

نمی دونم چرا بعضی از خونواده ها در قبال بچه هاشون مسئول نیستن. فقط تونستن اونا رو بدنیا بیارن ولی بزرگ شدن و مستقل شدنشون دست خدا باشه.

مگه خدا چه گناهی داره که ....

کل مطلب اینه که اکثراً تو بعضی از خونواده‌ها مخصوصا اونایی که پسر داشته باشن و موقع ازدواجشون هم باشه، اصلاً بهش توجه و محبت نمی‌کنن و میگن هر وقت مستقل شدی و تونستی رو پای خودت وایسی بعداً حرف زن گرفتن و عروسی رو بزن.

2تا نمونه بارزشو تو همین مدت دیدم.

1. پسری که متولد 64 بود و مشغول درس و دانشگاه با دختری آشنا شد که متولد 65 بود و قول و قرار ازدواجو بهم دادن . از یه طرف پسر بی‌پول و بیکار و از طرفی هم دختره بی‌پول و بیکارتر. پدر داماد خودشو مسئول پسرش دونست و اونو به یکی از دوستاش معرفی کرد (این از درآمد و کارش) بعد کرایه یکسال از خونشونو هم خودش متقبل شد (اینم از خونه‌اش) و اینجوری شد که به سلامتی یه هفته دیگه عروسیشونه.

2. پسری که متولد 61 بود و درس خوندن رو بوسید و گذاشت کنار و با دختری آشنا شد که حوالی 64 یا 65 بود و بهم دیگه قول و قرار ازدواجو دادن. از یه طرف پسر مشغول کار (ولی با درآمد کم و توقع بالا) و از طرف دیگه دختره مشغول به کار (ولی با درآمد کم و توقع پایین). حالا پدر داماد خواسته که پسر به این گندگی رو لوس نکنه، بهش گفته باید مستقل شی و خودت بفکر آینده باشی و تا وقتی که ازت مطمئن نباشم که بتونی یه نفر دیگه رو خرج بدی، اصلا بهش فک نکن. حالا سه سال هم گذشته و خبری از ازدواج و این لوس بازیا نیس. و این دو نفر با توجه به حرفای پدر داماد از هم جدا شدن و احتمال زیاد داره که پسره به راههای خلاف بره. و شایدم تا حالا از غصه معتاد شده (البته اگه عاشق بوده باشن).

حالا مثلا چه اتفاقی می‌افته که کمی پر و بال جوونارو بگیریم که راحت برن سر زندگیشون. آخه انصاف کجا رفته. آخه کی گفته همه با هم یکی هستیم و شرایطمون با هم یکیه.

شما از کدوم دسته هستید؟ مثال 1 یا 2؟

نظرات 3 + ارسال نظر
site01 جمعه 18 شهریور 1390 ساعت 14:47 http://www.site01.fay.ir

1651659784بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.site01.fay.ir

مرد بارانی جمعه 18 شهریور 1390 ساعت 16:32

اینکه دوست دارم جز دسته ی یک باشم تا اینکه هستم کلی فرق داره !
نمیدونم .

پدر و مادرایی که جز دسته اول هستن خیلی کم پیدا میشه
شاید پدر و مادرای دسته دوم یه چیزایی میدونن
ولی دنیا مگه چند روزه که همش کار کار کار

محب آستان علی(مصطفی) دوشنبه 21 شهریور 1390 ساعت 23:59 http://www.gholam-nevesht.blogsky.com

سلام علیک

خیلی طرز نوشتنتون زیباست لذت بردم
عرضم به حضور مبارکتون بنده علاوه بر وبلاگ شعرم یه وبلاگ زدم به نام ایمان+عشق=زندگی درباب ازدواج و عقد و ازینجور حرفا...احادیث میزارم نحوه مراسم میزارم غیره...هرکاری کمک میخواد میتونم از مطالبتون استفاده کنم؟(که کردم چون زیبا بود دیگه..چیکار کنم؟فقط بخونم؟)
ممنون میشم که راضی باشین...
مطلب چرا تبعیضتون رو کپی کردم با ذکر منبع...خوشحال میشم شما هم اگر مطلبی دارین به عنوان نویسنده کمکم کنیم...
یاعلی ادرکنی
بگو یامهدی
درضمن لینک وبلاگ در وبلاگ اشعارم هست محبت کنید سری بزنید اما یواش...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد