سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

چهارمین رد پا

چند تا اس جالب:

+ خاک من gel شود و gol شکفد از gel من، تا ابد مهر تو بیرون نرود از del من، ای gol من.

+ دل تنگی همیشه از ندین نیست. لحظه دیدار با همه زیبایی گاه پر از دلتنگی است.

+ برای خریدن عشق هر کس هر چه داشت، آورد. دیوانه هیچ نداشت و گریست. گمان کردند چون هیچ ندارد میگرید. اما هیچ کس ندانست که بهای عشق اشک است.

+ چشمانمان را بر گذر قاصدک ها باز کنیم. که زمان، ساز سفر میزند. دلهایمان را یکی کنیم، بی هیچ پاداشی حراج محبت کنیم. باور کنیم که همه ی ما خاطره ایم، دیر یا زود رهگذر قافله ایم.

+ من تمنا کردم که تو با من باشی. تو به من گفتی هرگز، هرگز. پاسخی سخت و درشت و مرا غصه‌ی این هرگز کُشت.

+ اتل متل خیارشور، خواهانتیم ما بدجور. اینم از نوع شوری، برای رفع دوری!

+ تصویر چشمان تو را در رویاها کشیدم/ باغ گلی از جنس سروه کشیدم/ تو گم شدی در جاده های ساکت و دور/ من هم به دنبال نفس هایت دویده ام

+ قطار نباشی که از ریل پیروی کنی، کشتی باش که عظمت اقیانوس، زیر پایت باشد.

+ قلبها دریچه نفوذنذ، آنکه صادقانه نفوذ کند، پایدارترین مهمان است.

+ میدونی هنر عشق با هنر شمشیر چه فرقی داره؟ شمشیر یکی رو دو تا میکنه ولی عشق، دو تا رو یکی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد