سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

با موفقیت واریز شد

زندگی بعضی ادما به معنی واقعی واقعا خیلی دردناک و سخته

همش فک میکنم اگه همه ادما مثل هم دریافتی و حقوق و عیدی داشتن مشکلی نبود.

امروز که خیر سرمون اولین روز تعطیلات بود تصمیم گرفتیم که یه خورده بیشتر بخوابیم و گوشیمو سایلنت و در اعمال کیف مخفی کردم

ولی نه فک نکنم که این تعطیلات دست از سر کچلمون بر دارن

از شرکت به گوشیم تل زده بودن ووقتی نتونستن که باهام حرف بزنن به خونه تل زده بودن که واس یه کارگر پول جابه جا کنم (یعنی از تنخواه)

از خونه زدم بیرونم و در پی گشتن خودپرداز ... که نهایتا پول جابه جا شد و همین که رسیدم خونه بازم تل زدن که پول جابه جا کنم اینبار برای کارگری بود که فردا عروسیش بود و امروز برای خرید با عروس خانوم رفته بودن جلو طلا فروشی بست نشسته بودن که پولی واریز بشه. واقعا چه صحنه وحشتانکی بود که پول جیبت نباشه و بری جرید و عروس تو دلش چی به داماد بگه

عروس چه ارزوهایی داشته و جلو طلا فروشی همه چی عوض بشه. وقتی به داماد تل زدم که شماره حسابشو بنویسم نمی دونم چه ذوقی داشت 

همین مونده بود که سکته کنه تو دلش گفته بود که خدایا این فرشته از کجا اومد. وقتی پول واریز شد و اسی فرستادم که پول واریز شده دیگه ازش خبری نبود . حتما از خوشحالی همه چی یادش رفته حتی یه تشکر خشک و خالی

ایشالا همه ی جوونا خوشبخت بشن و به ارزوهاشون برسن


نظرات 10 + ارسال نظر
حاج علی دوشنبه 29 اسفند 1390 ساعت 13:58 http://s-minimal.blogsky.com

بابا دست به خیــــــــر...
بابا مسئول....
بابا کااااری...
بابا نخوووووودییی...

ماشالله ماشالله...
خدا قوت...


حالا یجوری داری تعریف میکنی که انگار از جیب مبارک به اون کارگره پول دادی!!!!

از جیب مبارک نبود
ولی دوس داشتم که از جیب مبارک بتونم افرادی رو خوشحال کنم
ولی وظیفه خودمو تو روزای تعطیل نشون دادم و نگفتم به من چه امروز روز تعطیلیه و من کاری به اوضاع شرکت ندارم

مهندس بیسواد دوشنبه 29 اسفند 1390 ساعت 15:20

دست شما درد نکنه

خواهش میکنم

حسام دوشنبه 29 اسفند 1390 ساعت 16:42

سلام ؛

دعای باحالی کردی.
دستت درد نکنه فرشته ی مهربون!

سلام خواهش میکنم
بیشتر ازین منو شرمنده ننماید

حسابداری اسماعیل زاده سه‌شنبه 1 فروردین 1391 ساعت 21:59 http://hesabdari20.blogfa.com

با سلام عید شما هم مبارک دوست عزیز

عید شما هم مبارک

شکوفه چهارشنبه 2 فروردین 1391 ساعت 13:57 http://blossomm1980.mihanblog.com


سلام مهربون


عیدتون مبارک = صد سال به از این سالها

رسم بر این است که به بزرگترها سر میزنن

عید شما مبارک.نه بابا منم همسن شمام.حالا یه کوچولو بزرگترم

مهندس بیسواد چهارشنبه 2 فروردین 1391 ساعت 23:46

سلام
سال نو مبارک
ایشالله سال خوش و خرمی داشته باشی پر از خنده و شادی .

سلام
عید شما هم مبارک
امیدوارم که سال خوب و خوشی داشته باشید باب میل خودتون

مجتبی پنج‌شنبه 3 فروردین 1391 ساعت 21:59 http://sweetea.mihanblog.com/

به به...چه انسان خوش منصبی!

بله دیگه ما اینجوریا هستیم

شبنم یکشنبه 6 فروردین 1391 ساعت 00:22 http://seven-stones.blogsky.com



سلام

سال نو مبارک



دلت شاد و لبت خندان بماند
برایت عمر جاویدان بماند
خدارا می دهم سوگند برعشق
هرآن خواهی برایت آن بماند
بپایت ثروتی افزون بریزد
که چشم دشمنت حیران بماند
تنت سالم سرایت سبز باشد
برایت زندگی آسان بماند
تمام فصل سالت عید باشد
چراغ خانه ات تابان بماند

مرسی عزیزم سال نو شما هم مبارک باشه

محمدرضا یکشنبه 6 فروردین 1391 ساعت 09:42 http://baranearezoo.blogfa.com

سلام بــــــــــه دوست مهربونم.گر چه دیر اومدم ولی بازم اومدم.امیدوارم سال خوبی داشته باشید هم شما و هم خانواده محترم.راستی زودی بیا که داری خیلی عقب می افتی از رصد مطالب وبلاگم.
ای مرغ سحر عشق ز پروانه بیاموز
شب بود و ستاره ها محزون و بی قرار در حال شکفتن و من شاداب در جستجوی ستاره ایی بودم که چیزی قرین آسمان گشته است.او را می جویم که به او بگویم چشمانش زیباست و نگاهش زیبا.او را می جویم که به او بگویم که از دریای مهربان نگاهش می توان ساحل سعادت و خوشبختی را به نظاره نشست و قایق صفا و صمیمیت را بر موجهای ملایمش هدایت کرد.او را می جویم تا به او بگویم که در اشکی که سحرگاهان بر بال نسیم می ریزد می توان عشق را معنی کرد.او را می جویم تا به او بگویم که در برابر محبتهایش قطره ایی ناچیز هستم و فقط می توانم از اعماق قلب بگویم :«مــــحبوبم دوســــتت دارم»

متن بیسیار زیبایی بود
سال نو شما هم دوباره مبارکا باشه

کاوه چهارشنبه 9 فروردین 1391 ساعت 20:03 http://www.gongekhabdide.blogsky.com

میگن هر کی رفیقش خوشگله بهشتیه

کوفتتون بشه که به خاطر من میرید بهشت !

خدای من
پروردگارا یه دونه خوشکل پیدا شد برید کنار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد