سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

چهارشنبه سوری

ما یه دوز پسر واقعی نداریم که از رو آتیش بپره جیز بشه

(نشون بده که جرات گذر از آتیش اینا رو داره، پس میشه تو مشکلات زندگی بهش تکیه داد)

نظرات 13 + ارسال نظر
Nima سه‌شنبه 23 اسفند 1390 ساعت 13:29 http://Nimacruise.blogsky.com




All I wanted was sum1 2 care 4 me

All I wanted was sum1 who’d b there 4 me

All I ever wanted was sum1 who’d b true

All I ever wanted was sum1 like U…

ینی این واس من بود دیگه

ساناز سه‌شنبه 23 اسفند 1390 ساعت 13:49

ای شالا امشب همه ی بسرا برن رو اتیش جیز بشن

یه بلانصبتی بگو خو
همه مخاطبهای اینجانب گل پسرای مملکت هستن
اونوقت از شما دلخور میشن

حاج علی سه‌شنبه 23 اسفند 1390 ساعت 15:55 http://s-minimal.blogsky.com

تیریپ سیاوش؟؟؟
بیاد از تو آتیش رد بشه؟؟؟

البته همه مردای دنیا، اگه واقعا عاشق باشند، این کارو میکنند....شک نکن...

نه حاجی عاشق واقعی کجا بود
از قضا چند وقت پیش یکی گفت نخودی واست میمیرم واست پر پر میشم
نبینمت تب میکنم
شبا ایستاده ... (سانسور)
اونوقت گفتم راس میگی گفت اره
گفتم حاضری بخاطر من هر کاری انجام بدی
گفت هر کاری که بخای
گفتم الان کجایی
گفت طبقه 5 یه آپارتمان
گفتم پنجره رو باز کن و ازونجا خودتو بنداز پایین
گفت چرا
گفتم ببینمت هر کاری که بگم انجام میدی
گفت نه دیگه ازین بازیا نداشتیم
گفتم برو بمیر دیگه.پس میخاستی بیای بغلم و بوسم کنی
گفت اره ازونا دوس دارم
حالا باید فهمید که هر کاری ینی بوسیدن نه اینکه در راه عشق مردن

مجتبی سه‌شنبه 23 اسفند 1390 ساعت 16:23

چه ملاکییییی!
کسی که از رو آتیش پریده و جیز شده که دیگه نمیشه بهش تکیه کرد! پودر میشه!

اگه پرید رو آتیش جیز شد منم میپرم که با هم پودر بشیم
آخه میدونم ازین جراتا ندارن

حسام سه‌شنبه 23 اسفند 1390 ساعت 19:17

آها.پس شمام اینطوری امتخانش می کنی و میسنجیش.

بله دیگه حسن انتخاب و ملاک ما با همه فرق داره
خطرناک هست ولی ارزش یه عمر تکیه کردن بهش رو داره
نه اینکه بشینه زیر ابرو ور داره و ژل بزنه به موهاش

حاج علی سه‌شنبه 23 اسفند 1390 ساعت 21:53 http://s-minimal.blogsky.com

نه...
این دیدت بدبینانست...
من دیدم کسی رو که هر کاری طرف گفته، کرده...آخر هم خودش کشی کرد...

ولی وقتی معشوق از عاشق میخواد که خودشو از طبقه 5 ساختمون بندازه پایین؛ینی خودش کشی کنه، این ینی معشوق ، عاشق رو دوست نداره و میخواد شرش رو کم کنه...

این عشق، یه طرفست...

قربون ادم چیز فهم
همین دیگه
کاش اوشون مثل شما بافهم و کمالات باشه

مجتبی سه‌شنبه 23 اسفند 1390 ساعت 22:01

البته اگه طرف مقابل هم سرش به تنش بیارزه(کلی عرض میکنم) قاعدتا این کار هم شدنیه!

ما که ازین شانسا نداریم

دیوونه چهارشنبه 24 اسفند 1390 ساعت 02:29

ما هم یه دوست دختر نداریم که موقع پریدن از رو آتیش خشتکش پاره بشه و بخندیم

شما که گفتی ما خندیدم خو

مریم و محسن چهارشنبه 24 اسفند 1390 ساعت 09:57 http://h

حالا چرا به فکر جیز شدن هستی خو

چیکار کنم خو
اگه جیز نشن که من راحت نمیشم

Nima چهارشنبه 24 اسفند 1390 ساعت 10:28 http://Nimacruise.blogsky.com

حاج علی ! سید رو کشتن اونوقت شما داری اینجا در مورد عشق و عاشقی کامنت میزاری ؟
برس تا به دیار باقی نشتافته ببینیش .

سید کیه؟
حالا یه جور میگید عشق و عاشقی انگار واس من گفته

Nima چهارشنبه 24 اسفند 1390 ساعت 10:29 http://Nimacruise.blogsky.com

قابل شمارو نداشت .

مجتبی چهارشنبه 24 اسفند 1390 ساعت 12:27

حساس نشو! حساس نشو!

باشد باشد

محمدحسن عبدی یکشنبه 13 فروردین 1391 ساعت 01:17 http://1hasan.blogsky.com

aaaaaaaa
چهارشنبه سوری اهواز بودم نت نداشتم اینو بخونم از قافله عقب افتادم!!
از رو آتیش نپریدم جیز بشم ولی در حال بزن برقص مامورین محترم نزدیک بود بگیرندمان، این از مصادیق جیز شدگی حساب نمیشه؟

بلی بلی کاملا درسته
خدا رو شکر که جیز نشدین پس
وگرنه مجبور میشدیم کمپوت آناناس بیاریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد