سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

سوخت...

سوختم...

دردش به استخونم رسید

آخه چرا کسی پیدا نمیشه که درک کنه

بابا ما هم اینجا هستیم. وقتی همینجور بی هوا و تو فکر بودم که نباید اینجور بشه

خیلی ظالمانه هستش

اومدیمو یکی کور بود باید اونم اینجوری سوخته بشه

خیر سرم رفته بودم که دستامو بشورم و یه لقمه غذا بخورم

هم غذا خورده نشد و هم دست شسته نشد

معلوم نیس اینا کی میان این روشویی رو درست کنن

حالا خدا رو شکر که دستم سوخت اگه...

--------------

نصیحت نامه نوشت:

وقتی تو فکر هستین به هیچ شیر آبی دست نزنید چون احتمال داره شیر آبی رنگ آب گرم باشه و شیر قرمز آب سرد باشه



نظرات 5 + ارسال نظر
حسام سه‌شنبه 25 بهمن 1390 ساعت 19:02 http://joyayekar90.blogsky.com/

سلاملکم ؛

سعی می کنیم آویزه ی گوشمان کنیم...

علیکوم سلام
بله آویزه گوش نمایید که تجربه ی بدی بود

دیوونه سه‌شنبه 25 بهمن 1390 ساعت 21:02 http://n900.blogfa.com

دختره ی مردم آزار.
این عکس رو گذاشته بودی گفتم چی شده...
تجربش رو دارم خیلی دردناکه نه به خاطر سوختنش به خاطر نارو خوردنش

اخه همش فکرم واس 2ثانیه منحرف شد
چنان سوخت که فک کردن از سرم پرید

مجتبی چهارشنبه 26 بهمن 1390 ساعت 00:13

مث خونه بابابزرگ منه!

ولی من فک کردم علاوه بر سوختن دست ، اشکتون هم دراومده...

اخه دستم خیلی سرخ شد
نیس دستم حساس و لطیفه
گفتم الانه که گوشتش بریزه

حاج علی چهارشنبه 26 بهمن 1390 ساعت 00:37 http://s-minimal.blogsky.com

دردش به استخونت رسید؟؟؟
آب داغ دردش رو پوست احساس میشه...چه ربطی به استخون داره...

حالا ناراحت نباش...خوب میشه...بزرگ میشی یادت میره

به خاطر اینکه از پوست تا استخون همش به اندازه یه تار مو هستش
تقریبا الان نیم پز شده
ولی آب خیلی داغ بود فک کن آبگرمکن و درجه 90 بود و داشت میترکید
اینو بعدا متوجه شده

کاوه چهارشنبه 26 بهمن 1390 ساعت 08:42 http://www.gongekhabdide.blogsky.com

نهال

این عکسه که واسه عشق و از این حرفاس که میگن خطرناکه و هر کی گرفته از دست رفته..!

نه واسه شیر آبی و قرمز

نه خوب منم اینجوری اشکم دراومد
بابا جان میگم ابش داغش بود بگید چشم
داغ بوده خو
ناز نمی کنم
یکی اصلا نپرسید دختر جان الان حالت خوبه؟
بله من الان خوبم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد