سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

مغز جلبک

آی حرصم میگیره ، بعضیا قد یه جلبک مغز ندارن.

دهنشون رو وقتی باز میکنن ادم دوس داره گِل بگیره

-------------------

متفکرانه نوشت:

اصلا جلبک کی مغز داره؟ ولی  از یکی شنیدم که بله مغز داره ولی مغزش کوچیکه و حافظش عین ماهی 3ثانیه ای کار میکنه

طنز گونه

نظرات 4 + ارسال نظر
Aji یکشنبه 18 تیر 1391 ساعت 04:48

گِل بگیر جونم دهنشون رو. حالا کی هست این جلبک؟ :)

همکار جدیدمون رو میگم دیگه

حاج علی یکشنبه 18 تیر 1391 ساعت 07:15 http://s-minimal.blogsky.com

آره آره
بعضی از این دوستای ما اصن تا دهنشون واز میشه دوس دارم جفپا برم بزنم دهنشو صاف کنم...ینی یجوری که اصن دیگه نتونه سر بلند کنه هاااا...
حیف که از شخصیتم بدوره

بله دیگه شما که این هوا ادم با شعور و شخصیتی هستین
تازه حیف کفش مبارکتون میشه چون احتمالا پاره پوره بشه

محمدرضا یکشنبه 18 تیر 1391 ساعت 11:24 http://cheshmhayebarany.blogfa.com

با سلا م خدمت دوست گرامیم.امکان داره آدرس ایمیلت رو برام بفرستی .آدرستون را دارم ولی در صحت آدرس شک دارم.متشکرم.

ایمیل دارم ولی وقت اونو ندارم که چک میلی داشته باشم
145 و اندی ایمیل از دوست و اشنا و ایمیل های تبلیغلتی دارم که قاطی پاتی شده منم حوصلشو ندارم ببینم که کی چی فرستاده
اگه متن یا حرفی داشتید می تونید در صندوق پستی بزارید

شبنم دوشنبه 19 تیر 1391 ساعت 15:39 http://seven-stones.blogsky.com


یکیشون همکلاسیمه که همش رو مخ منه . حالا از حرفای چرتش بگذریم . همش میگه پنکیکم خوبه . صورتم خوبه ؟ مقنعه ام خوبه ؟ مانتوم خوبه ؟
منم نگاه نکرده میگم خوبه . کافیه بگم بد شده . 2ساعت منو میکشونه تو دسشویی تا درستش کنه و اعصابم رو خورد میکنه . روزی 40 بار میپرسه

شما هم بیخیالش باش بگو خیلی خوشکلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد