سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

من ندارم

من یه دونه مرد واقعی ندارم که روز مرد رو بهش تبریک بگم و براش هدیه بگیرم. البته بد هم نشده ها چون ضرر میکردم و مجبور بودم که پولامو همینجوری خرج کنم. حالا شاید چند روز دیگه بهش فک کردم.
به همه  روز مرد رو تبریک گفتم الا اونی که باید تبریک بشنوه. خو چیکار کنم دیگه یادم رفته دست خودم که نیس
راستی 2تا از انگشت پای مبارک رئیسمون هم شکسته و این بود جالبترین خبر روز. آخه ندیدی که چه جوری گچ گرفته بودنش. همش یه لوله خورده بود رو پاش نمی دونی چه ننه من غریبم بازی در آورده بود. کنارم مینشست که من پاشو ببینم ولی من که محلش نمی زاشتم. آخرش گفتم گناه داره دچار کمبود محبت شده بزار حالشو بپرسم تا اینکه امروز گفتم ااااااا چی شده چرا اینجوری شدین گفت هیچی نیس فقط شکسته گفتم پس باشه ایشالا زودی خوب بشید و زیاد رو ندادم
------------------------------
ساعت 12 شب::::
+ اگه خابی 3 تک بزن
- تک تک تک
+ (این شکل بود) 
- موندم این چه سوالیه که میپرسی آخه ادم که خواب باشه از کجا میتونه تک بزنه؟
+ کجا موندی؟ خو کاری نداره انقد تک میزنم که بیدار شی. حالا حدس بزن کجام؟
- حتما جلو خونه ما هستی؟
+ آخه ساعت 12 کی دیونه شده بیاد جلو خونه شما. اگه درست جواب بدی که بوس ویبره دار جایزه میگیری
- جلل خالق تا حالا بوس ویبره دار نشنیده بودم . حالا چی هست؟ حتما تو تختی و داری به من فک میکنی؟
+ نه تو قلبتم و میوه پوست میکنم (فضای رمانتیک رو نگا کن یاد بگیر) مگه بیکارم که بهت فک کنم
- حالا بگو ببینم که بوس ویبره دار چی هست؟
+  نمی دونم فقط شنیدم که بوس ویبره دار رمانتکتره بدون صداست ولی چییییز داره خوووو. گوشت رو بیار جلو که کسی نشنوه
نظرات 7 + ارسال نظر
مجتبی یکشنبه 14 خرداد 1391 ساعت 19:38

سلام
خوبی شما ؟!
ممنونم سوما جان بخاطر تبریکت.شما لطف داری
خوشحالم دوباره شما رو زیارت میکنم...

سلام مجتبی جان
خواهش میشه
فک نمی کردم که بخونی
گفتم دیگه رفتی که رفتی
نمی گی دلمون قد چشای گنجشک میشه

مجتبی یکشنبه 14 خرداد 1391 ساعت 19:41

راستی
هنوز دست از سر این رئیس بی چاره بر نداشتی!
نکشی ایشون رو راحت نمیشی هااا....نه؟!
ولی اگه کمک خواستی بگو ها... ما هوای دوستامون داریم دیگه حداقلش!

چرا دست از سر کچلش برداشتم که اینجور پر پشت و پر مو شده
من چیکار به کارش دارم خودش دچار کمبود محبت شد کسی از من مهربونتر پیدا نکرد منم ضدحال زدم که دیگه پاش خوب بشه

کاوه دوشنبه 15 خرداد 1391 ساعت 10:22 http://www.gongekhabdide.blogsky.com

قرارمان همان جای همیشگی...

فقط این بار تو هم بیا..!

کجا به سلامتی؟ مگه خودت خاله ، عمه نداری؟

کاوه دوشنبه 15 خرداد 1391 ساعت 10:24 http://www.gongekhabdide.blogsky.com

سوما زشته..
مثلا رئیستونه...!

نمیشه یه خورده محلش بذاری..
بخدا عقده ای میشه هااااا..

نه والا بهشون رسیدگی میشه نیازی نیس من محل بزارم

Aji سه‌شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 03:52

یه لیست از "من دارم" هات هم تهیه کن. اونقدر می بینی که یه خرده روحیه ات بهتر می شه :)

آخه آجی جون من کلا همه چی دارم اگه بشینم و همه رو اگه بخام لیست کنم که تو وب جا نمیشه
ولی تعداد ندارم ها کمه

حاج علی سه‌شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 08:56 http://s-minimal.blogsky.com

میگم این گفت و گو با کی بود حالا؟!!!؟

چرا به اونی که باید، تبریک نگفتی؟! آخه چرا!؟چــــــــــــــرا؟!!؟

چون من حسابدار مملکتم و شوخی نیس
مناظره 2تا ادم بود

کاوه سه‌شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 15:44 http://www.gongekhabdide.blogsky.com

تسبیح نیستم ؛
اما نفسم را به شماره انداخته است ،
شوق دستان تو...

حالا چند تا نفس رفته؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد