سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

زنگ تفریح

+ تا شقایق هست... خواهر کوچولوش حق ازدواج نداره

+ بابا!! تو رو خدا این ناف رو یه جور قیچی کنید که بعدش گود نشه همش آشغال بره توش! با تشکر از جراحان محترم

+ مرداب از رود پرسید : چه کرده ای که این چنین زلالی ؟ رود گفت : گذشتم !

+ دلم میخواهد ویرگول باشم تا وقتی به من میرسی ، مکث کنی !

+ چه فرقی دارد ، شهر ما خانه ی ما باشد یا نباشد ؟ وقتی تو نه در شهر ما هستی و نه در خانه !

+ بعضیا تو زندگیت نقش دیوارو بازی میکنن نه دوست داری خرابشون کنی ؛ نه میتونی بهشون تکیه بدی!!!

+ چشم هایم را به بیمارستان می برم.. نمی دانم چه مرگشان شده! هر شب در خواب جایشان را خیس می کنند…!

+ صبر کن ، برگرد ، چمدان هایمان اشتباه شده است ، دلم را به جای خاطراتت بردی !

+ میگن واسه کسی بمیر که برات تب کنه ، الان یه نمه تب دارم ، برنامت چیه ؟

+ نون هم نشدیم یکی از روی زمین ورداره بوسمون کنه

+ یارو از کلاهش خرگوش در میاره، ولی من هنوز از قلبم یه گوساله رو نتونستم در بیارم!!

-------------------------------------------------------

+ بهانه ی دخترا موقع به هم زدن:

۱ – فاصله سنی مون خیلی زیاده(یعنی زشتی)

۲ – من به تو علاقه به اون صورت ندارم (یعنی زشتی)

۳ – من الان تو موقعیت بدی هستم (یعنی زشتی)

۴ – تقصیر تو نیست تقصیر منه (یعنی زشتی)

۵ – من لیاقت تو رو ندارم (یعنی زشتی)…!!

6- برام خواستگار اومده (یعنی خیلی زشتی)


نظرات 6 + ارسال نظر
شبنم سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1391 ساعت 23:39 http://seven-stones.blogsky.com


عجب بهونه هایی

چیکار میشه کرد زشته دیگه

مریم و محسن چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 ساعت 10:11

جالب نوشتی
قسمت بهانه ی دخترا موقع به هم زدن خیلی با نمکه

جدی اینطوری می گن ها

اره بخدا تازه چیزای دیگه هم میگن
گفتم که خودمو لو ندیدم

مجتبی چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 ساعت 22:50 http://sweetea.mihanblog.com/

عجب!
-----------------------------
اونوخ کی اینوسط خوشگله ؟!

معلومه دیگه من من من

حسام چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 ساعت 23:47

سلام ؛

میگما تو مورد دوّم ، بیچاره ها گیره میزنن.اینکه چه جوری باشه که دست کسی نیست!

در مورد پی نوشت هم :
حالا ینی ما تندی بهانه ها را باور می کنیم ، آره؟

در مورد دومی:::: پس دست کیه؟
من در این مورد تحقیقت زیادی بعمل رسوندم
---
نه والا دوره و زمونه بدی افتادیم به هر کی میگیم بالا چشت ابروه میره و پشت سرشو هم نگا نمیکنه
میره که میره تا خدا بخاد لنگشون زیاده
لطفا نفر بعدی

مجتبی پنج‌شنبه 14 اردیبهشت 1391 ساعت 18:40

خو از اول میگفتی هدفت چیهههه!

خوب الان گفتم دیگه

کاوه پنج‌شنبه 14 اردیبهشت 1391 ساعت 21:56 http://www.gongekhabdide.blogsky.com

لاک پشت صدها بار توبه میکرد اگر میدانست بیرون آمدن از لاک آرزوی مشترکی است بین او و عقاب بالای سرش..

بلی ما همان لاک پشتیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد