سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

من ... ندارم

من یه دونه مادر شوهر ندارم که از صبح تا عصر هزار بار اسم منو مخفف بگه و قربون صدقم بره و برام نون محلی درست کنه و اگه کسی به نون دست بزنه بگه شما ازین بخورید اینو برای مانی گذاشتم (مانی= همون ماندانا هستش به بیان دیگه ماندانا نامزد رئیسمون میشه)

نداریم که نداریم فدای یه تار سفیدمون که اینبار بدجوری افتاده جلو چشام و رو سرم جا خوش کرده

نظرات 10 + ارسال نظر
مجتبی دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 ساعت 19:44

-بعد میاد به مـــن توصیه علمی میکنه...

-ایشالا شمام شوهر و مادر شوهر و خاهر شوهر و کلا هرچی شوهر توش باشه ، دار میشی...

- عیب نداره.منم اون مو سفیدا دارم
دوتا...جفت هم

آخه من فرق دارم
نصیحت کردن و دلداری رو دوس دارم
ولی بدم میاد که کسی دلداریم بده که عیب نداره
آخه دختر موهای کله مبارکش سفید باشه خودش هزار و بیست و پنج تا عیب میشه
میگه دختره ترشیده و موهاش سفید شده
من خوشم از خواهر شووور نمیاد

شبنم دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 ساعت 22:37 http://seven-stones.blogsky.com


مادر شوهر

مادر شوور که خوبه

حاج علی سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1391 ساعت 08:01 http://s-minimal.blogsky.com

ایشکال نداره نخودی خانوم...
بی خیال...دنبال درد سر میگردی؟!
بت نمیاد حسود باشی هاااا

اتفاقا سراپا حسودم

مجتبی سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1391 ساعت 11:36


- نه دیگه.نشد....کسی که خودش نصیحت میکنه باس نصیحت شنو هم باشه.
- بر خلاف همه من نصیحت رو دوس دارم.(حالا تو وبلاگم توضیح میدم یه زمانی...)
- ینی شومام ترشیدی؟!

نه یه کوچولو مونده که ترشیده بشیم
اخه نصیحتو دوس دارم تا زمانی که میگم چشم ولی وقتی تموم میشه دیگه میرم سر خونه اول

Aji سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1391 ساعت 16:01

بذار ببینیم تا آخرش همین جوری می مونن :)

چرا که نمونن؟
چرا همه به این زوج خوشبخت شک دارن و آیه یاس میخونن
دختر به این گلی و نانازی
آقا داماد نگو عین دسته گل
ماشالا هزار ماشالا و صد اله و اکبر

کاوه سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1391 ساعت 20:42 http://www.gongekhabdide.blogsky.com

یکی از دوستام خانومش سنندجیه..

بیچاره بدترین مادر شوهر دنیا رو داره..
اصلا این موجود بدترین آدمیه که من سراغ دارم..
روزی 135736554657 بار باهاش دعوا میکنه..

و بیچاره پسره کاری از دستش بر نمیاد..
یه درخواست انتقال به سنندج داده که اداره قبول نمیکنه!!


قابل توجه سوما که دیگه کم بگی مادر شووور مادر شووور

حالا اوشون ماد شوورش بد بوده دلیل نمیشه که مادر شوور ما اینطوری باشه
من با مادر شوور مشکلی ندارم
اصلا محلش نمیزارم

حسام سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1391 ساعت 21:19

سلام ؛

ما آخر سر نفهمیدیم شما خواهان مادر شوهر هستی یا نیستی...؟

من مادر شوور خوب میخام
دنبال شوور خوب نیستم اگه مادر شوورم خوب باشه اوشون هم خود به خود خوب از آب در میاد
شوخی گفتم جدی نگیرید

محمدآقایی سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1391 ساعت 21:19 http://mohammad-aghaiy.blogsky.com/

نداری که نداری
پس چرا حسرتش را میخوری
ارزش نداره
حتی بهش فکر نکن

یعنی مادر شوهر اینقد بده که شما آقایون توصیه میکنید که نداشته باشیم
من از کجا گل پسری رو پیدا کنم که مادر نداشته باشه

حسین سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1391 ساعت 22:24 http://hr-mylife.blogsky.com/

سلام دوست عزیز
بی خیال مادر شوهر عزیز :دی :دی
منم اپم سر بزن

چی چی رو بیخیال
نه دیگه قضیه جدی شد

کاوه چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 ساعت 01:26 http://www.gongekhabdide.blogsky.com

خدایا شکرت دختر نشدیم..

مادر شوهر هم نداریم..

غر و لند هم نمیشنویم..

خدایا شکرت واسه این همه محبت..


یه مادر مرده ای رو واسه سومای ما بفرست که ایشون هم از این موهبت و آزادی بی بهره نشه و زخم زبون نشنوه!

نه تو رو خدا در مورد من چی فک کردی که با هر مادر مرده ای ازدواج می کنم
اون ور پسرا هم اغده ای هستن و کمبود محبت.
میدونی که من اهل محبت نیستن و بهش روی خوش نشون نمیدم که پر رو نشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد