سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

با یک ای دی چند تا ای دی داشته باشیم

یه چیز جالبی که یاد گرفتم این بود که با یه  ID تونستم برای خودم دو تا پروفایل آی دی درست کنم

حتما میگید نمیشه ولی ازین کامپیوتر و اینترنت همه چی برمیاد

لطفا گام ها رو به ترتیب انجام بدین

گام اول:

اول وارد این ادرس میشید و با ID مور نظر SIGN IN شوید

گام دوم:

طبق تصویر زیر  Add an alias  بزنید

و یه ID خوب و زیبا می تونید داشته باشید ولی حتما save  رو بزنید

همین کار رو می تونید به هر چند تعداد ای دی می تونید امتحان کنید

گام آخر:

بعد دوباره وارد یاهو میشید و طبق عکس زیر میتونید ای دی مورد نظر رو انتخاب کنید

-----------------------------

پ.ن:

 البته یه مورد دیگه هم هستش که می تونید با چند تا ID  همزمان با چند نفر گفتگو داشته باشید

نظرات 10 + ارسال نظر
シوシ فرنگی یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 ساعت 16:31 http://lahzeham.blogsky.com/

هان؟
گام دوم چی بود؟
ننوشتی
به هر حال پیش منم بیا

گام دوم رو نوشتم ولی عجول بودی

مجتبی یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 ساعت 17:43


جل الخالق به این دوست حسابدارمون...

چی شده؟
والا گفتم بزارم همه میخندن
نه که علم پیشرفت کرده واس همین خاطر گفتم

حاج علی یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 ساعت 22:37 http://s-minimal.blogsky.com

هه هه هه
این صفحه یاهو که باز کردی، مال کی بود که اول اسمش H داشت؟!
مشکوکه

نه جون حاجی مال حسابدار بود (جویای کار)
ایشون در چرخ و فلکی خیلی کمکم کردن (گودر)

مجتبی دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 ساعت 00:21

من که نخندیدم آجی
گفتم باریک...

کاوه دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 ساعت 00:31 http://www.gongekhabdide.blogsky.com

خوشم میاد یه بارم نشد کسی از تو چیز مثبتی یاد بگیره!

همش راههای در رو و کلک..



ولی بازم جای تقدیر داره این تحقیقات

خوب چی بگم که شما خوشتون بیاد
اخه اگه بگم شما 2000000 ریال به بنده بدهکاری دارید و باید واریز نمایید یعنی شما متوجه میشید
نمیشید دیگه
منم چیکار کنم

مجتبی دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 ساعت 18:29

سوت میزنه!

نه سوت نیس
اون علامت ینی حال شما؟
خوب هستین؟

مریم و محسن دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 ساعت 19:05

جالبه
من چند سال پیش این کارو کردم
می شه سرکار گذاشت دوستان رو

بله دیگه بهترین روشی هستش که دوستان سر کار باشن

کاوه سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1391 ساعت 20:34 http://www.gongekhabdide.blogsky.com

چی؟!!
بدهکاااااااااااااااررر؟!!

مگه تو واسه نظر گذاشتن اینجا پول میگیری؟


بابا یه چیزی گفتیم جدی نگیر.. اصلا راههای کلک زدن رو آموزش بده..
(به تو میگن رفیق ناباب)

بله دیگه پول میگیریم
هر کی نظر بزاره باید پول واریز کنه
زندگی خرج داره

حسام سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1391 ساعت 21:21

سلام ؛

متشکّریم .استفاده بردیم بسی.
راستی اینی که باهاش صحبت می کردی ، از عکسش معلومه که عجیب تو آسمونا و این صوبتا بوده...

این اموزشی بوده
شما چرا اینقد حساسید
ینی نمیشناسیدش؟

حسام پنج‌شنبه 14 اردیبهشت 1391 ساعت 00:16

سلام ؛
حساس.خدا به دور.
دروغ چرا...میشناسیمش.میشناسیمش.

سلام
آورین حالا شد
چرا جو رو متشننج میکنید
اگه من اسم یکی رو گفتم شما که نباید زودی باور کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد