سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

پسرخاله چتی

امروز واقعا یه روز خاصی بود

یا من از دنیا عقب افتادم یا دنیا یهویی پیشرفت کرده

امروز به پشتیبان برنامه حسابداریمون تل زدم و با آقایی صحبت میکردم(البته با تلفن شرکت) بعد سکوتی فضا رو حاکم شد بعد از چند دقیقه گفت:

- سوما اسم شماست که اینجا واس کاربری گذاشتن؟

+ بله چطور مگه؟

- هیچی همین جوری یهویی گفتم

دیدم که مکالمه بیشتر از 20 دقیقه شد و منم گفتم که از شرکت بهم تذکر ندن به آقاهه گفتم:

+ میشه دوباره تل بزنم

- اشکال نداره من منتظر هستم

با گوشی خودم مجبور شدم که زنگ بزنم . همین که گفتم:

+الو

- خیلی توقسی میخاستی شمارت بیافته

+ چی؟ من نخاستم که شماره شرکت زیاد مشغول باشه واس همین مجبورا با گوشی خودم زنگ زدم

جالبه بهم گفت با چت برنامه حسابداری حرف بزنیم که شار‍‍ژ شما تموم نشه و  جالبتر اینکه وقتی سوالامو جواب داد و ازش تشکر کردم گفت:

- امری باشه سما خانوم

+ :(      (اولا اسم اشتباه بود) چی؟ بگو خانوم حسابدار

----------------------------

پ.ن:

نمی دونم چرا به یکی روی خوش نشون میدم فورا پسر خاله میشه

یعنی جنبه ندارن و همیشه باید با اخم نگاشون کنی

نظرات 6 + ارسال نظر
Nima سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1391 ساعت 22:58

amreshon kheir bode

آخه ندیده و نشناخته امر خیر کجا بود

شبنم سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1391 ساعت 23:39 http://seven-stones.blogsky.com


پسرا بی جنبه و بی ظرفیت آفریده شدن

همشون نه
بعضیاشون
اونایی که ادعاشون میشه

مجتبی سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1391 ساعت 23:57


خو شما نگران خط شرکت نباش
اینم جز کارای شرکت دیگه.
کسی هم گیر داد دلیل دارید...

پیشگیری بهتر از درمان است...مشکلاتم پیش نمیاد!

شرکت ما اینا رو نمی دونه
فقط میدونه که نباید 5دقیقه بیشتر مکالمت طول بکشه

کاوه چهارشنبه 6 اردیبهشت 1391 ساعت 00:53 http://www.gongekhabdide.blogsky.com

دلم گرفته از آدمایی که میگن دوستت دارم امامعنیشو نمیدونن،ازآدمایی که میخوان ماله اونا باشی اماخودشون ماله تونیستن،از اونایی که زیربارون برات میمیرن ولی آفتاب که میشه همه چیز یادشون میره...

والا ما به پسر خاله چتی نگفتم که دوستت دارم
فقط خواستم که تلفن شرکت مشغول نشه
باور کنید من بی گناهم

حاج علی چهارشنبه 6 اردیبهشت 1391 ساعت 10:00 http://s-minimal.blogsky.com

آره آره... پسر و دختر هم نداره ها!!!
ینی به محض اینکه به بعضی ها رو میدی، سری سوار میشند...ما هم که ار ار

ااااااااا خدا نکنه
حداقل بلانصبتی چیزی

مجتبی جمعه 8 اردیبهشت 1391 ساعت 18:21


که شرکت نمیدونه...نه!
خوب شرکت نادونه...

شرکت چی رو بدونه
با تلفن باهاش حرف زدم کنار من ننشته بود که

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد