سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

من ... نبودم

من لجباز نبودم ولی به تازگی لجباز هم شدم

انقد بدم میاد کسی بهم بگه تو نمی تونی یا نمیشه

بخدا زیر سنگ هم بوده راه حل رو پیدا میکنم.

امروز ازون روزایی بود که خیلی خوشمان آمد.

اینترنت شرکتمون قطع بود و ازونجایی که قبلا گفتم شرکت ما خیلی از شهر دوره بنابراین کسی رغبت نمیکنه که از اون حوالی بگذره، واس این خوبه کسی بمیره که خدایش رحمتش میکند.

هیچی دیگه اینترنت نداشته باشیم ینی نصفه بیکاری. کارای من از جمله جابه جایی پول و سرکی به وبلاگ و چک میل و دریافت کد شبا و دانلود کردن برنامه های مورد نظر هستش.

ولی همکارای دیگم فقط بلد هستن که چت کنن یا ف ی س بوک بازی و ازین حرفا

هر کاری میکردم سر از این مودم جدید در نیاوردم و به جایی رسید که ناامید شدم.

تا اینکه خانم حسود اومدن و فرمودن که خانم حسابدار زحمت نکش این خوب بشو نیس، باید سیستم اصلی که مال من باشه رو درست کنن اونوقت درست میشه. منم ربطی بین سیستم اوشون و سیستم خودمون ندیدم آخه سیستم اوشون LAN بود و سیستم ما وایلس بود، اینجوری بود که به سیستم پشتیبان تل زدم و ازشون راهنمایی خواستم ولی این از خدا بی خبرها راهنمایی نمیکردن و میگفتن که باید خودمون بیایم و تازشم هزینه داره و میانگین از 10 هزار تومن داره تا 20 هزار تومن.

گفته بودن که بازم تل بزنیم و نوبت بگیریم و منم به خاطر اینکه دماغ خانم حسود رو به زمین بزنم نشستم و حرفه ای به تنظیمات نگاه کردم ولی بازم هیچی. تا اینکه با یه کلیک به راه اصلی رسیدم همون راهی که شبیه مودم خودمون بود.

حالا من مشغول کار و تمرکز بودم و خانم حسود با حرفای دیونه کننده اش اعصابمو خرد کرد و دائم میگفت چند بار بگم که درست نمیشه باید سیستم من اینترنتش درست بشه بعد.

خدا رو شکر بعد از چند دقیقه تونستم درستش کنم و حالا ما اینترنت داریم

باورتون نمیشه وقتی درستش کردم میترسیدم که بگم درست شده. میترسیدم که بهش بر بخوره.  همین جوری هم شد وقتی فهمید دماغش این هوااااااااااااااا شد

-----------------------------------

اعتراف نامه نوشت:

واس چرخ و فلک هم بگم همچنان در تحقیقات به سر میبرم یه جایی رو از قلم انداختم که یاد گرفتم حتما توضیح خواهم داد


نظرات 5 + ارسال نظر
حاج علی شنبه 26 فروردین 1391 ساعت 22:43 http://s-minimal.blogsky.com

آورین نخودی...
متخصص شبکه هم که شدی...
حالا مدمش چی بود؟! TP-link ؟
حالا هرچی... کاری نداره که تنظیم مودم...
گاهی هم از خود شبکه قطع میشه ها....معمولا هفته ای یه بار از شبکه خود به خودی قطع میشه... زیاد سخت نگیر... اینترنت ایرانه دیگه.!

کار منو زیر سوال بردی حاجی
کلی زحمت کشیدیدم
مودم اسمش ASUS مدل DSL-N10 و چند پرت وایرلس هم داره

محمدحسن عبدی شنبه 26 فروردین 1391 ساعت 22:47 http://1hasan.blogsky.com

یواش یواش داری پا تو کفش ما شبکه کارها میکنی ها
آورین آورین

مگه شما هم شبکه ای هستید
خدا رو شکر که دوستان ما استاد هستن ولی ما اندر خم یه کوچه سیر میکنیم

مجتبی یکشنبه 27 فروردین 1391 ساعت 00:12

از قدیم گفتن حسود هرگز چی ؟! نیاســـــــــــود!
خوشم اومد...

حالا شما هم حسود هستین دیگه
چون از حسود مملکت خوشتون اومده

مجتبی یکشنبه 27 فروردین 1391 ساعت 20:12





نهههههههههههه!

بللللللللللللللللله

حسام پنج‌شنبه 31 فروردین 1391 ساعت 00:38

بعضی وقت ها لجبازی هم خوبه.البته فقط بعضی وقت ها...

بعضی وقتا هم باید ادم کوتاه بیاد
تو زندگی مشترک میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد