سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

زنگ تفریح

زنگ تفریحی برای خودمونی ها:

بازم من: الان یه اینسان خودخواه

جدید: سال

پول : کثیفه

کمبود: دید

تراز: نمیشه

خالی: قلبم

عکس: بچگیام

آسمون: چشام

هوای امروز: تاریکه و سرد

مهمون: بیزارم

نفرت: زودی از یادم میره

کینه: به دل نمی گیرم

گیاه: فصل بهار

مسافر: هنوز نیومده

شیشه: دوس دارم رو شیشه ها کنم و یه قلب بکشم

غبار: مغزم

عطر: گرون شده

لباس: مجلسی

خاک: مکافات من

بچه: دختر گلم (البته خدا باباشو رسوند بعد)

بازم تو: خدا رو شکر حذف شدی

گیر: انگشتم لای در موند

قلاب: نجاتم بده

نیشخند: ببند نیشتو

لبخند: چقدر برازندمه

قهقهه: دختر که نباید دندونش مشخص باشه

علامت سوال: ؟

چتر: زیر باران باید رفت

ماهی: فسفر و غذای مغز

فراموشی: بعی وقتا خوبه که فراموش بشی یا فراموش بشن

-----------------------------

پ.ن:

شما با دیدن هر کدوم ازینا یاد چی می افتین و سریع بگید منم آخرش جواب خودمو میزارم

نظرات 5 + ارسال نظر
حسام چهارشنبه 23 فروردین 1391 ساعت 20:43

نهال جان سلام ؛

اول بگم که ممنونم ازت که ذوق بخرج میدی همیشه.
دیّم جواب هام :

بازم من: دختر هیجانی و فعّال و مبدع.
جدید: لباس.
پول :زیادیشو دوست ندارم امّا حالا زیادشو می خوام.
کمبود: امکانات.
تراز: حساب ها.
خالی: مداد اتود خالی از مغز.
عکس: یواشکی نباشه.
آسمون: ابری و صاف هر دو زیبان.
هوای امروز: ابری.
مهمون: زیاد نمونه.
نفرت: خوب نیس.
کینه: نباس موندگارشه.
گیاه: سبزی و طراوت.
مسافر: برگشتیم در کار باشه.
شیشه: زیاد شده انواعش.
غبار: مهم نی با چی ، مهم اینه که باید پاک شه.
عطر: یه نوعی یکی هدیه داد ، هر چی گشتم نیافتم سرشو.
لباس: رسمی باشه.
خاک: از خاک و به خاک.
بچه: تا کوچیکن دوست داشتنین.
بازم تو: نگرفتم.
گیر: زیادیش خوب نی.
قلاب: ماهیگیری.
نیشخند: خیلی بده.
لبخند: چقده خوبه.
قهقهه: خیلی وقته نزدم.
علامت سوال: زیاد دارم.
چتر: بارون.
ماهی: خیلی دوست دارم.(منظورت خوردنیش بود یا تزیینی؟)
فراموشی: تازگیا زیاد شده.علتشو میدونم.

مرسیانو...

جوابای جالبی بود
مرسی که وقت گذاشتین

شبنم چهارشنبه 23 فروردین 1391 ساعت 21:25 http://seven-stones.blogsky.com


خودم
هفت سنگ
کار
ایران
دادگاه
زندگی
تبلیغات
خدا
بد
نیست
دروغ
حسادت
سبز
خسته
دودی
ذهن
یاس
کهنه
سفال
دوست دارم
بهله
شوهر
مادربزرگ
مسخره
شاد
خوشحال
من
بارون
خوشمزه
دیروز

جوابا خیلی کوتاه و در عین حال خوب بود
مرسی که وقت گذاشتی

حاج علی پنج‌شنبه 24 فروردین 1391 ساعت 08:03 http://s-minimal.blogsky.com

بازم من: نخودی!!!

جدید: روابط دوستانه

پول : پول پول پول پول...ترول

کمبود: عقده

تراز: مهندسی

خالی: درایو

عکس: سفر

آسمون: مریم

هوای امروز: مرخرف

مهمون: کمش حبیب خداست...زیادش خوب نیس

نفرت: کینه

کینه: نفرت

گیاه: آلوئورا

مسافر: اصفهان

شیشه: کراک

غبار: فیلتر هوا

عطر: 212

لباس: تازه خریدم

خاک: بوی خوب

بچه: گوگولی

بازم تو: رسوا کردی منو

گیر: یکی از دوستام

قلاب: ماهی

نیشخند: دو نقطه دی :دی

لبخند: کلوم پرانتز :)

قهقهه: =))

علامت سوال: زیاد استفاده میکنم

چتر: نجات

ماهی: زندگی(البته ماهی من مرد)

فراموشی: دنیای این روزای من

آسمون دلتو برم که چه قشنگه
مرسی که وقت گذاشتی

مهندس بیسواد پنج‌شنبه 24 فروردین 1391 ساعت 10:24

بازم من: سلام

جدید:تیتاپ قرمزا که ۴۰ ساله روش نوشته جدید

پول : دوست دارم

کمبود: مخاطب خاص

تراز:مالی

خالی:پر

عکس:هیییی

آسمون:ریسمون

هوای امروز:خوبه

مهمون:ای خدااااااااا

نفرت: داشتم

کینه:داشتم

گیاه:خوردنیه؟

مسافر:شب

شیشه:پرده

غبار:دل

عطر:فرانسوی

لباس:نو

خاک:تو سرت

بچه:بازی

بازم تو:اه

گیر:نده

قلاب:ماهیگیری

نیشخند:

لبخند:خوبه

قهقهه:لوس

علامت سوال:هان؟

چتر:ندارم

ماهی:دارم

فراموشی:هست.سلام میرسونه

ینی شما وقتی آسمون رو میبینی یاد ریس ما می افتی؟
بامزه بود
مرسی که وقت گذاشتی

کاوه پنج‌شنبه 24 فروردین 1391 ساعت 19:09 http://www.gongekhabdide.blogsky.com

بازم من: ابر

جدید: خیانت

پول : حقوق و سر ماه

کمبود: بهانه

تراز: دایی خودم

خالی: اون یکی دایی خودم

عکس: فتو گل نیشان

آسمون: زمین یه نقطه میشه

هوای امروز: بابام، تلویزیون و اخبار و ندیدن فیلم!

مهمون:کاک رحیم

نفرت:

کینه:

گیاه: پرت زدنی سیزده بدر

مسافر: غریب

شیشه: شراب و خیام

غبار: هوای امروز!.. ماسک!
{با این یکی یه خاطره خیلی خنده دار برام تداعی میشه...}

عطر: خواهرم

لباس: کرج

خاک: گل، وطن و...

بچه: بوی باز کردن قنداق

بازم تو: سیریش

گیر: سه پیچ

قلاب: ماهی

نیشخند: وبلاگ مهسا

لبخند: مهربونی

قهقهه: جعفر (دوستم)

علامت سوال: اسب دریایی

چتر: باران

ماهی: بابای جعفر که همش ماهی میخوره

فراموشی: خاطرات سیاه و سفید

ینی شراب و خیام باید با هم باشه
نمیشه حسابداری و شراب با هم باشه
مرسی که وقت گذاشتین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد