سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

سنگ- کاغذ- قیچی و دیگر هیچ........ خداحافظ

خاطرمان باشد که یادهم باشیم شاید سالها بعد در گذر جاده ها از کنار هم بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

پر یا پرپر

شاید تو مفهوم شبیه هم باشه ولی تکرار پر، اونم دو تاش با هم کلی قضیه رو تغییر میده.


پر ینی پرید از مصدر پریدن

مثال:

خانم/آقای x پَر==> ینی مرغ از قفس پرید

-------------

ولی پرپر ینی فنا شدن

مثال:

خانم/آقای y پرپر شد==> ینی فلانی فنا شد

------------

حالا اگه یه اینسانی هم پر بشه و هم پرپر چی میشه

مثال:

خانم/آقای z هم پر شد و هم پرپر.

حالا به نظر شما چی میشه؟ و نظرتون چیه ؟

هیچی دیگه فنا میشه و نظر من اینه که حقه هر چی سرش میاد، بیاد

ببخشید خیلی خشن برخورد کردم. نه که من اینسان باایحساسی هستم اون خط رو اصلاح میکنم و از اول نظرمو میگم.

هیچی دیگه فنا میشه و نظر من اینه که حقش بوده ولی ماهی رو از ادم بگیری تازه است. فرصت واس جبرانم هست


نظرات 11 + ارسال نظر
شبنم شنبه 19 فروردین 1391 ساعت 23:34 http://seven-stones.blogsky.com


من که نفهمیدم مشکلت چیه

من که مشکل ندارم
چرا رو دختر مردم عیب میزاری

مجتبی شنبه 19 فروردین 1391 ساعت 23:34

-چرا فک میکنی پر یا پرپر میشـــه ؟!

-یهو ورق برنگرده و یکی دیگه خوشحال بشه و دیگری ناراحت !

....

فک نکردم حدس زدم
قانون طبیعته
یکی میمیره ، با مردنش یکی خوشحال میشه یکی ناراحت اگه گفتی چه جوری؟

Aji یکشنبه 20 فروردین 1391 ساعت 00:28

یه زمانی می گفتیم: "ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه است" اینی کع گفتی ورژن جدیدشه؟ ;)

بله دیگه
بر میگرده به ضرب المثل دیگه که میگه دزد اگه به دزد بزنه ، شاه دزده
نگو بی ربطه چون خیلی دنبال این ضرب المثل گشتم

محمدحسن عبدی یکشنبه 20 فروردین 1391 ساعت 06:06 http://1hasan.blogsky.com

طرف باید خدا رو شکر کنه با یه خانم ایحساساتی طرفه وگرنه خدا میدونست چه بسرنوشتی در انتظارشه

البته باید بگویم که یه خانم حسابدار ایحساساتی
من خیلی بی گناه و معصوم هستم

علی یکشنبه 20 فروردین 1391 ساعت 17:54 http://www.ansd.blogsky.com

گنجشک مهربون
ممنون به وبلاگم سرزدی

خواهش میشه

مجتبی یکشنبه 20 فروردین 1391 ساعت 18:51

چ جوری ؟!

نه بحث ما که مردن و این حرفا نیستش کههه...

بله درسته ولی مثال گفتم
خوب پرسیدین که چه جوری، باید بگم:
وقتی یکی میمیره حلوا حلوا میشه و طرف هم دلش خنک میشه ولی بعضیا رنگ حلوا رو که میبینن دلش غصه میگیره بس که طرف رو دوس دارن
امیدوارم توضیحات کامل بوده باشه
راستی چرا وبتون رو مسدود کردین؟

مجتبی دوشنبه 21 فروردین 1391 ساعت 01:52

-توضیحات کامل واضح و مرتبط بود.

-بلاگ ما مسدود نیس...

پس چرا ما قبلا می اومدیم اونجوری میگفت

حاج علی دوشنبه 21 فروردین 1391 ساعت 12:56 http://s-minimal.blogsky.com

مث اینکه یکی پر شده!آره؟!
حالا کی پرپر شده!

البته همیشه به این دوتایی که گفتی هم نیستاااا...
مثل من یه دوست داشتم اسمش بود نیلوفر...بعد ما صداش میکردیم نیلوپر...گاهی هم میگفتیم پرپر...تا این اواخر که بهش میگفتیم پر که بعدش دیگه رفت و ندیدیمش...ینی همون پرید...میشه پر، پر ینی پر(نیلوپر) پرید

این همون چیزی بود که گفتم

کاوه دوشنبه 21 فروردین 1391 ساعت 20:14 http://www.gongekhabdide.blogsky.com

این پر و پرپر رو نفهمیدم

خب گاهی پر کشیدن پرپر شدن داره دیگه!


حالا چیه؟ پر در آوردی!!
شما هم آره

نه من پرپر نشدم
یکی دیگست
اگه با ایحساس بخونی میتونی قضیه رو ملموس کنی

حسام دوشنبه 21 فروردین 1391 ساعت 22:51

درسته.ماهی را هر موقع از آب بگیری تازس...

بله خدا رحمتش کنه

Nima سه‌شنبه 22 فروردین 1391 ساعت 22:19 http://www.MidNight-Cafe.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد